Nasz sprzęt - Twój sukces

INNOWACYJNE MODELE SERII 6TTV. MOCNY SILNIK, WYDAJNY NAPĘD BEZSTOPNIOWY.

Modele Serii 6TTV to najbardziej zaawansowana technologia opracowana przez inżynierów marki DEUTZ-FAHR w ciągniku łączącym doskonałe osiągi z najniższym poziomem zużycia paliwa i niedoścignionym komfortem operatora. Innowacyjne silniki Deutz z technologią oczyszczania spalin SCR z płynem AdBlue są jeszcze mocniejsze, wydajniejsze i bardziej ekologiczne niż kiedykolwiek wcześniej i tworzą perfekcyjne połączenie z przekładnią bezstopniową ZF. Giugiaro Design nadało modelom Serii 6TTV niepowtarzalny styl z futurystycznymi liniami błotników, pokrywy silnika i kabiny.

Silnik

EKONOMIA EKSPLOATACJI, KTÓRA WYRÓZNIA SERIĘ 6TTV NA RYNKU.

Silniki modeli Serii 6TTV oferują wiele zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które maksymalizują osiągi i minimalizują ilość zużywanego paliwa i emisję szkodliwych substancji zawartych w spalinach. Modele Serii 6TTV oferowane w konfiguracjach z silnikami cztero- i sześciocylindrowymi (z czterema zaworami na cylinder) marki Deutz posiadają układ dolotowy powietrza z turbosprężarką i zaworem WasteGate oraz Intercoolerem. Dzięki integralnemu elektronicznemu układowi sterowania wysoko-ciśnieniowym układem wtryskowym DCR (Deutz Common Rail) oraz układem oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction) modele Agrotron Serii 6TTV spełniają wymogi normy Tier 4i.

Wykorzystanie katalizatora SCR, który skutecznie redukuje emisje szkodliwych związków spalin, silniki te zużywają do 10% mniej paliwa niż poprzednie wersje tych jednostek napędowych ale bez układu SCR. Układ wtryskowy DCR wykorzystuje dwie pompy wtryskowe smarowane olejem silnikowym oraz specjalne komory spalania w celu generowania wysokich i stałych osiągów nawet podczas wykonywania najtrudniejszych zadań, natomiast ciśnienie wtrysku dochodzące do 1600 barów zapewnia błyskawiczne reakcje i spory zapas momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Innowacyjne silniki Serii 6TTV oferują nadzwyczajne osiągi przy małym wpływie na środowisko naturalne. Doskonale sprawdzają się róznych pracach; od orki po transport drogowy, od ogólnych prac w gospodarstwie po prace z maszynami montowanymi w kombinacjach na przednim i tylnym podnośniku.

Napęd

NAJWYŻSZA KLASA UKŁADÓW NAPĘDOWYCH.

Modele Serii 6TTV wyposażono w innowacyjną przekładnię bezstopniową Eccom, produkowaną przez firmę ZF. Przekładnia przekazuje moc od silnika na koła ciągnika dwoma strumieniami. Zdecydowanie większa część mocy jest przenoszona mechanicznie za pośrednictwem przekładni planetarnych i sprzęgieł wielotarczowych, natomiast pozostałą część układ przenosi poprzez hydrostat czyli pompę i silnik hydrauliczny. Prędkość silnika hydraulicznego można zwiększać lub zmniejszać zmianą wydatku pompy hydraulicznej. Odbywa się to w sposób płynny, bez żadnych nagłych skoków czy szarpnięć towarzyszących zazwyczaj zmianie biegów w tradyzyjnej przekładni mechanicznej.

Przekładnia modeli Serii 6TTV oferuje możliwość wyboru spośród trzech różnych trybów pracy: tryb manualny, WOM i automatyczny.

W trybie manualnym prędkość obrotowa silnika sterowana jest dźwignią gazu ręcznego,a prędkość jazdy sterowana jest przez pedał przyspieszenia i joystick wielofunkcyjny. W tym trybie modele z przekładnią TTV jeżdżą jak ciągniki z przekładnią mechaniczną, ale płynność zmiany przełożeń jest porównywalna z przekładniami CVT.

FW trybie WOM prędkość obrotowa WOM utrzymywana jest na stałym poziomie niezależnie od prędkości jazdy ciągnika (którą operator może dowolnie zmieniać). tryb WOM pokonuje główne ograniczenia konwencjonalnych przekładni mechanicznych: prędkość obrotowa WOM będzie zawsze taka sama dla danej prędkości pojazdu, ponieważ jest ona zależna od obrotów silnika oraz nie ma możliwości zmiany prędkości obrotowej WOM przy danej prędkości silnika bez zmiany przełożenia.

W trybie automatycznym elektroniczna jednostka automatycznie reguluje prędkość obrotową silnika w odniesieniu do obciążenia, w celu utrzymania stałej prędkości pojazdu. Oprócz możliwości wyboru jednego z trzech trybów pracy napędu, modele Serii 6TTV posiadają także trzy strategie pracy silnika: „Eco” zapewniająca najniższy poziom zużycia paliwa, „Power” zapewniająca maksymalną moc i obroty silnika oraz „Auto” i jest to ustawienie pośrednie pomiędzy dwoma wymienionymi startegiami.

WOM

PALETA PRĘDKOŚCI WOM - NOWY STANDARD UNIWERSALNOŚCI CIĄGNIKA..

Najwyższej klasy uniwersalność to cecha odróżniająca modele Agrotron Serii 6TTV. Dzięki czterem prędkościom tylnego WOM (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO) oraz opcji wyposażenia w WOM zsynchronizowan (tylko w przypadku skrzyni Eccom 1.3 w modelach cztero-cylindrowych) ciągniki te są w pełni kompatybilne z każdą maszyną. Prędkości są wybierane i załączane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków na podłokietniku. Modulowany start wałka zabezpiecza podzespoły maszyny jak i ciągnika przed przeciążeniem i uszkodzeniem.

Obsługa WOM jest prosta, oprócz przycisków uruchamiania napędu wałka, na wyświetlaczu pokazywana jest rzeczywista prędkości WOM, co pozwala operatorowi na pracę z dowolnym narzędziem zawsze w idealnych warunkach. W standardzie ciągniki wyposażone są w przyciski uruchamiania napędu WOM na błotnikach tylnych kabiny. Opcjonalnie dostęny jest podnośnik przedni o prędkości obrotowej 1000 obr./min (dostępny opcjoanlanie również w wariancie 1000ECO).

Hydraulika i podnośnik

ZAUTOMATYZOWANY, W PEŁNI STEROWALNY UKŁAD HYDRAULICZNY.

Konfiguracja podstawowa ukłądu hydraulicznego modeli Serii 6TTV obejmuje pompę Load Sensing o zmiennej wydajności wynoszącej maksymalnie 120 l/min (lub opcjonalną pompę o wydajności 160 l/min) oraz cztery sterowanych elektrohydraulicznie obwody. Opcjonalnie wyposażenie hydrauliki może wynosić do siedmiu obwodów. Dwa dodatkowe rozdzielacze mogą zostać zamontowane opcjonalnie z przodu ciągnika, tuż przy przednim podnośniku.

Wszystkie obwody oferują możliwość wykorzystania jednej z czterech funkcji: normalnego pompowania, pompowania czasowego, otwarcie rozdzielacza czyli funkcji Float oraz funkcji pompowania stałego czyli Detent. Ustawienia rozdzielaczy realizowane są przy użyciu przycisków na podłokietniku lub poprzez menu iMonitora 2 generacji.

Elektroniczny podnośnik tylny posiada udźwig maksymalny wynoszący 6200 kg w modelach cztero-cylindrowych i 9200 kg w modelach sześcio-cylindrowych. Podnośnik tylny wyposażony w układ elektronicznego sterowania EHR, który steruje ustawieniami pozycja/siła/mix, położeniem ramion, poślizgiem kół, szybkością ruchu ramion podnośnika i ogranicznikiem wysokości unoszenia ramion podnośnika. Pozostałe funkcje obsługiwane przez układ EHR to: szybkie zagłębianie w podłożu, tłumienie drgań podczas transportu maszyny na podnośniku, blokada podnośnika. Parametry pracy podnośnika tylnego wyświetlane są na ekranie iMonitora.

Podnośnik przedni, o udźwigu maksymalnie 3800 kg, oraz WOM pracującym z prędkością 1000 obr./min (lub alternatywnie 1000 ECO) jest również dostępny jako wyposażenie opcjonalne.

Hamulce

BEZPIECZEŃSTWO NA PIERWSZYM PLANIE.

W celu zapewnienia maksymalnego bezpueczeństwa, pewnej przyczepności oraz łatwości manewrowania podczas jazdy, układ elektronicznego sterowania załącza lub wyłącza napęd na cztery koła oraz blokadę mechanizmów różnicowych w zależności od prędkości jazdy i kąta skrętu kół przednich. Wszystkie modele Serii 6TTV wyposażone są w 100% blokadę mechanizmów róznicowych, co zapewnia utrzymanie trakcji w najcięższych warunkach polowych.

Hydrostatyczny układ kierowniczy jest wspomagany dedykowaną, niezależną pompą w celu zapewnienia całkowitej kontroli nad maszyną oraz płynnego i łatwego prowadzenia we wszystkich warunkach, nawet na obrotach biegu jałowego. Przy uruchomionym silnika oraz przekładni pracującej w trybie Auto lub WOM, dostępna jest również funkcja Power Zero (aktywnego zatrzymania). Przekładnia utrzymuje ciągnik w bezruchu bez potrzeby użycia hamulca postojowego, niezależnie od stopnia nachylenia terenu i obciążenia.

Bezpiecznego hamowania nigdy za wiele, dlatego Seria 6TTV jest również wyposażona w innowacyjny układ hamulcowy PowerBrake, który minimalizuje siłę nacisku na pedał wymaganą do hamowania oraz utrzymuje stałe ciśnienie w obwodzie hydraulicznym hamulca w celu zapewnienia natychmiastowej, mocnej i perfekcyjnie dostosowanej reakcji hamulców.

Układ ten obejmuje również dodatkowy akumulator awaryjny, który pozwala na nawet 10-krotne hamowanie ze wspomaganiem przy wyłączonym silniku. Sterowany elektronicznie hamulec postojowy EPB (Electronic Park Brake) zapewnia najwyższej klasy bezpieczeństwo nawet podczas zatrzymywania pojazdu na pochyłym terenie.

Kabina

KOMFORT PONAD WSZYSTKO.

Modele Serii 6TTV wyposażone są w kabinę MaxiVision, oferującą zaawansowane rozwiązania technologiczne połączone z najwyższej klasy komfortem. Dzięki sterowanemu elektronicznie automatycznemu układowi klimatyzacji i fotelowi z samopoziomującym układem pneumatycznej amortyzacji (lub opcjonalnie amortyzacją aktywną) kabina oferuje perfekcyjne środowiska pracy w doskonałym komforcie. Wszystkie przyciski sterowania światłami roboczymi i drogowymi umieszczono na nowym panelu na słupku kabiny.

Ergonomia została zoptymalizowania przez racjonalne i przejrzyste rozmieszczenie przyrządów oraz czytelne informacje dotyczące wszystkich parametrów pracy. Wszystkie dźwignie i przyciski są racjonalnie pogrupowane i rozmieszczone zgodnie z częstotliwością użytkowania, a elementy sterowania są oznaczone kolorystycznie, w celu umożliwienia ich natychmiastowej identyfikacji: każdy z kolorów odpowiada konkretnemu działaniu, co pozwala operatowi szybko i instynktownie wybrać i zastosować właściwy przycisk lub dźwignię.

Wszystkie parametry pracy ciągników Agrotron Serii 6TTV są stale pokazywane przez trzy różne urządzenia: wyświetlacz WorkDisplay (zamocowany na słupku kabiny po jej prawej stronie), który wyświetla stan głownych funkcji ciągnika; wyświetlacz Infocenter (na tablicy zegarów), zapewniający informacje o stanie silnika i wybranych systemów oraz iMonitor 2 generacji - innowacyjny interfejs multimedialny, umożliwiający oprócz regulacji funkcji ciągnika także sterowanie maszyn przez standard ISOBUS czy obsługę systemu rolnictwa precyzyjnego AGROSKY.

Stworzony z myślą o zapewnieniu pełnej kontroli nad wieloma różnymi dostępnymi funkcjami, iMonitor-2 pozwala operatorowi na wprowadzanie ustawień poprzez ekran dotykowy lub z poziomu panelu sterowania na najnowszej konsoli MMI wyposazonej w przyciski i pokrętło. 12-calowy ekran jest zamontowany na podłokietniku, natomiast cały układ zintegrowano z fotelem operatora.

Technologie

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE.

ComforTip Professional - możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Istnieje możliwość zapamiętania do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich. Oznacza to, że operator może stworzyć 16 różnych programów pod 16 różnych posiadanych maszyn. Kolejne funkcje w programie mogą być zmienane manualnie za pomocą przycisku umieszczonego na joysticku lubw sposób automatyczny - po okreslonym przez operatora czasie lub po przejechaniu określonego dystansu. Operator może tworzyć program w trakcie postoju wybierając kolejne funkcje w programie z dostępnej listy zadań w menu iMonitora. Jesli ciagnik nie jest wyposazony w iMonitor, operator może wprowadzać funkcje do programu wchodząc w tryb programowania i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

ISOBUS - ciągniki marki DEUTZ-FAHR oferują możliwość sterowania pracą maszyny poprzez standard ISOBUS. Jesli ciagnik wyposazony jest w iMonitor - nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników / komputerów / wyświetlaczy od producenta maszyny. Okno do sterowania (Terminal Wirtualny) widoczny jest na ekranie iMonitora ciągnika. Wystarczy jedynie wpiąć kabel od maszyny do gniazda ISOBUS w tylnej części ciągnika i otworzyć na ekranie iMonitora okno Termianala Wirtualnego.

AGROSKY - system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zalezy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadozny w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwujhąc wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jesli ciagnik nie ma iMonitora - ciągnik musi być doposazony o moniotorek z belką w dzialae Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy ukłąd kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: nalezy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamietać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

Dane techniczne

  • 1

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone