Nasz sprzęt - Twój sukces

TWÓJ KOMBAJN, TWOJE ZBIORY, TWÓJ SUKCES.

Model C6205 uzupełnia gamę modeli kombajnów zbożowych marki DEUTZ-FAHR, które charakteryzuje nowy design, innowacyjne rozwiązania techniczne gwarantującymi najwyższy komfort oraz pozwalające na spełnienie wszystkich oczekiwań użytkownika w zakresie wydajności i jakości zbieranego plonu. Pięcio-klawiszowy model C6205 uosabia filozofię tworzenia kombajnów DEUTZ-FAHR wykorzystywaną już w modelach Serii C7000 oraz C9000. Doświadczenia inżynierów marki oraz kontakty dotychczasowymi użytkownikami kombajnów DEUTZ-FAHR były bazą do stworzenia modelu C6205, przeznaczonego dla małych i średnich gospodarstw, oczekujących niezależności oraz posiadania niezawodnej i kompaktowej maszyny, doskonale sprawdzającej się podczas zbiorów każdego rodzaju plonu.

Heder

NAJLEPSZE PARAMETRY, NAJWYŻSZA UNIWERSALNOŚĆ.

JHeder jest pierwszym z elementów kombajnu, który rozpoczyna pracę nad zbieranym materiałem. Dlatego też, DEUTZ-FAHR dołożył wszelkich starań dla opracowania pełnej gamy hederów, które zaspokoją wszystkie potrzeby użytkowników. Hedery dostępne są z następującymi szerokościami roboczymi: 4,2 / 4,8 / 5,4 / 6,3 metra. Ponadto posiadają one planetarny napęd kosy zapewniający 1220 cięć na minutę. System Schumacher Easy Cut II wyposażono w dodatkowe rolki prowadzące listwę, które zwiększają jakość i skuteczność cięcia. Istnieje możliwość doposażenia kombajnu w kosy boczne i stół do zbioru rzepaku oraz specjalny zestaw do zbioru słonecznika. Dostępne są także hedery “VARIOCROP”, z wysuwnym stołem, zapewniające możliwość skutecznej i wydajnej prac z różnymi plonami. Gama hederów VARICROP obejmuje szerokości robocze: 5; 5,5 oraz 6,5 metra.

Planetarny napęd kosy Schumachera.

Dzięki przekładni planetarnej umożliwiającej cięcie z bardzo dużą częstotliwością cięcia (1220 ruchy na minutę), układ tnący Schumacher Easy Cut II zapewnia precyzyjne koszenie oraz wydajność w przypadku wszystkich plonów, nawet podczas pracy ze zbożem zielonym lub wyległym oraz roślinach o dużej gęstości. Innowacyjny układ z rolkami dociskającymi i prowadzącymi ostrza pozwala utrzymywać ostrze perfekcyjnie prosto, zmniejszając przy tym drgania, zużycie mechaniczne i straty mocy.

Autocontrol

System pozycjonowania hedera. Pozycja hedera ustalana jest w odniesieniu do powierzchni po której porusza się kombajn. System zapewnia utrzymanie stałej wysokości cięcia.

Motowidło

Motowidła wyposażono w sześć listew, każda z nich posiada zestaw bardzo wytrzymałych i wykonanych z elastycznego plastiku zębów, które można ustawiać pod wybranym kątem i osobno wymieniać. Motowidła są zmontowane na ramionach przesuwanych na teflonowych prowadnicach (w celu szybkiego i precyzyjnego ustawienia hydraulicznego nachylenia zęba). Istnieje również możliwość łatwego ustawienia ich w pozycji pionowej lub poziomej w stosunku do kabiny, co pozwala na idealne dostosowanie do różnych plonów i warunków zbiorów. Prędkość obrotowa motowideł może zostać zsynchronizowane z prędkością jazdy kombajnu. Gdy operator ustawi prędkość jazdy i obroty motowidła, to gdy prędkość jazdy rośnie lub maleje, prędkość obrotowa motowideł jest automatycznie dostosowywana w celu utrzymania takiej samej proporcji pomiędzy obydwoma prędkościami.

Specjalne wyposażenie.

Stół hedera w kombajnach DEUTZ-FAHR zaprojektowano z myślą o uniwersalności. Do standardowego hedera można zamontować zestawy do zbioru słonecznika i rzepaku, wydłużając jeszcze bardziej okres użytkowania kombajnu zbożowego i zapewniając jeszcze lepszy zwrot z inwestycji w kombajn.

Heder VARICROP.

Stół hedera VARICROP o regulowanej długości jestidealnym rozwiązaniem dla użytkowników, którzy zbierają różnorodne plony i są użytkownikami modeli C6205. Gama obejmuje trzy hedery o szerokościach roboczych: 5 / 5,5 / 6,5 metra. Stół regulowany jest bezpośrednio z kabiny w zakresie 70 cm. W ten sam sposób regulowana jest pozycja i wysokość motowideł z zębami metalowymi.

Przenośnik pochyły

PŁYNNE PODAWANIE MASY.

Obudowa przenośnika pochyłego modelu C6205 zapewnia równomierne tempo podawania masy do systemu młócenia. Heder zbiera i podaje masę z całej szerokości roboczej. Przenośnik pochyły wyposażono w podajnik łańcuchowo-listwowy. Kombajn może współpracować także z ciężkimi hederami, umożliwiając wykorzystywanie zestawów do zbioru kukurydzy. Kombajny Serii C6000 wyposażono w standardzie w dwa siłowniki służące do unoszenia hedera, trzeci siłownik dostępny jest opcjonalnie i montowany w przypadku korzystania z ciężkich hederów.

Dla zwiększenia precyzji koszenia, kombajn może być wyposażony w system Autocontrol do automatycznego sterowania jego pozycją wzgledem gruntu. Dodatkową opcję stanowi system Balance, który może kompensować nachylenie poprzeczne i wzdłużne zboczy po których porusza się kombajn.

Rewers elektryczny przenośnika pochyłego.

Pełne bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego nawet w pełni bezpieczny heder i przenośnik pochyły kombajnu Serii C6000 wyposażono w dodatkowe zabezpieczenie w postaci rewersu elektrycznego. Rozwiązanie to umożliwia odwrócenie kierunku obrotów przenośnika pochyłego dla jego odblokowania w przypadku zapchania przez zbyt dużą ilość nagromadzonej masy

Omłot i separacja

Bęben młócący i klepisko.

Duży bęben młócący o średnicy 600 mm wyposażono w 8 wytrzymałych listew przykręconych w 5 punktów mocowania, co zapewnia duża wytrzymałość, łatwą konserwację i wymianę. Prędkość obrotowa bębna regulowana jest w zakresie od 420 do 1250 obr./min, co zapewnia doskonałe osiągi i dużą skuteczność omłotu. Reduktor, montowany w bardzo łatwy sposób, umożliwia zmniejszenie prędkości obrotowej bębna o około połowę. Kąt opasania bębna w modelu C6205 wynosi aż 121°, co pozwala wysoce efektywne wykorzystać całą powierzchnię omłotu. Wersja jednoczęściowa klepiska dostępna jest z 3 różnymi konfiguracjami średnic otworków: 14, 11 i 16 mm - i każda służy do młócenia innego rodzaju plonu.

Klepiska segmentowe.

Elementem odróżniającym system młócący DEUTZ-FAHR od konkurencji wykorzystanie klepisk segmentowych, umożliwiających szybkie przezbrojenie kombajnu do zbioru różnych plonów w trakcie sezonu żniw. Operator może dostosować sposób działania systemu młócenia do aktualnych potrzeb. Rozwiązanie to umożliwia wybór najlepszych odległości pomiędzy prętami w różnych segmentach, zależnie od warunków zbioru. Operator może dzięki temu zintensyfikować młócenie po stronie wlotu na bęben młócący i zmaksymalizować oddzielanie po stronie wylotu, jednocześnie obniżając obciążenie wytrząsaczy i minimalizując ilość krótkich plew przechwytywanych przez sita. Rozwiązanie to zapewnia wydajne młócenie (skuteczność powyżej 90%) juz na bębnie młócącym, co przekłada się na doskonałą wydajność pracy i jakość zbieranego plonu. W przypadku drobniejszych plonów maszyna może zostać wyposażona w odrzutnik plew zsynchronizowany z prędkością pracy bębna młócącego.

Turboseparator - drugi bęben młócący.

Układ młócący kombajnu C6205 TS został wyposażony w dodatkowy drugi bęben młócący, umieszczony za odrzutnikiem, a przed wytrząsaczami słomy. Jest to turboseparator. Pozwala zwiększyć wydajność pracy kombajnu o około 20%, i osiągnąć niedoścignioną wydajność - nawet podczas zbioru plonu o gęstym zasiewie lub w trudnych warunkach, np. w przypadku zielonych kłosów i dużych ilości chwastów. Turboseparator ma średnicę 590 mm i jest wyposażony w 10 listew. Operator może regulować położenie turboseparatora w 5 pozycjach, aby dobrać bardziej lub mniej agresywne oddzielanie lub nawet dezaktywować całkowicie turboseparator, gdy nie jest potrzebny.

Wytrząsacze.

Długie, zamknięte wytrząsacze słomy zapewniają dokładne oddzielanie we wszystkich warunkach, nawet gdy plon jest wilgotny lub występuje znaczna ilość chwastów. Optymalna konstrukcja, nachylenie oraz mechanizm wytrząsaczy słomy zostały określone na bazie bogatych doświadczeń inżynierów marki DEUTZ-FAHR. Przekłada się to na dokładne oddzielanie plonu od plew. Podczas koszenia plonów o szczególnie gęstym zasiewie wytrząsacze słomy mogą zostać wyposażone w specjalne zęby w celu zwiększenia skuteczności przesuwania masy. Wytrząsacze zamontowano na łożyskach kulkowych w celu minimalizacji hałasu i strat mocy na podzespołach napędu.

Czyszczenie

WENTYLATOR TURBINOWY, DWIE MINI-MŁOCARNIE.

Kombajny zbożowe marki DEUTZ-FAHR zyskały uznanie użytkowników w zakresie czyszczenia zebranego plonu. Model C6205 łączy w sobie moc z delikatnością. Wysoce wydajny układ czyszczenia – cecha charakterystyczna wszystkich kombajnów zbożowych marki DEUTZ-FAHR – zapewnia zarówno doskonałą skuteczność działania jak i najwyższą jakość zebranego plonu. Masa z wytrząsaczy słomy podwana jest na podsiewacz, który porusza się w przeciwnym kierunku w celu równomiernego obciążenia. Produkt – zanim dotrze do sita górnego – przechodzi przez sito wstępne, co jest drugą fazą czyszczenia.

Podsiewacz.

Przeciwstawny ruch sit zapobiega gromadzeniu się resztek słomy i zapychaniu sit. Sita umieszczono na dwóch poziomach (sito górne i dolne). Dzięki temu w pierwszym etapie na sicie górnym realizowane jest przesiewanie intensywne, po którym następuje kolejne, bardziej dokładne oczyszczanie plonu na sicie dolnym. Regulacja górnego sita optymalizuje ilość pozyskiwanego zboża, a w efekcie funkcjonowanie całego kombajnu zbożowego Serii C6000. Regulacja sit sterowana jest mechanicznie za pomocą dźwigni umieszczonych bezpośrednio przy sicie na górnym lub elektrycznie z kabiny kombajnu. Wykorzystując podwójne czujniki oraz listwę z czujnikami wzdłuż całej szerokości kombajnu, układ sterowania precyzyjnie monitoruje wydajność kombajnu zbożowego.

Wentylator turbinowy.

Wentylator turbinowy o średnicy 400 mm wyposazony w 44 łopatki podaje powietrze wzdłuż całej szerokości kombajnu zbożowego Serii C6000. Obroty wentylatora regulowane są elektronicznie z poziomu kabiny operatora w zakresie od 480 do 980 obr./min. Strumień powietrza sterowany jest za pomocą osłon, które zwiększają lub zmniejszają dopływ powietrza do sit w celu równomiernego dostarczania go na całej szerokości obudowy.

DGR - Double Grain Return.

Innowacyjnym, opatentowanym rozwiązaniem stosowanym w kombajnach marki DEUTZ-FAHR jest system powrotu niedomłotów z dwoma mini-młocarniami po dwóch stronach kombajnu. Rozwiązanie to poprawia osiągi kombajnu zbożowego oraz wydajność pracy systemu młócącego, przy jednoczesnej minimalizacji strat. Jest to układ, który podaje niedomłoty poprzez dwie mini-młocarnie po obydwu stronach maszyny, ponownie na podsiewacza. Wewnątrz mini-młocarni umieszczono dodatkowe, wymienne tarki oddzielające pozostałe ziarno już na etapie przenoszenia na podsiewacz. W zależności od zbieranego plonu, mini-młocarnie mogą być wyposażone w dwa rodzaje tarek. System DGR to nie tylko najlepsze rozwiazania techniczne, to także najwyższa wydajność, pełne bezpieczeństwo i zabezpieczenie podzespołów systemu omłotu przed prrzeciążeniem.

Zbiornik ziarna

DUŻY ZBIORNIK ZIARNA, SZYBKI ROZŁADUNEK.

Zebrany plon trafia do zbiornika ziarna o pojemności 7000 litrów. Duża pojemnośc zbiornika pozwala na wielogodzinne wykonywanie prac bez zbędnych przestojów na rozładunek. Rura wyładowcza zamontowana w górnej części zbiornika pozwala na szybki wyładunek ziarna (szybkość rozładunku 75 l/s) na przyczepy z wysokimi burtami, także w pracach z hederem o szerokości roboczej 6 metrów. Operator ma do dyspozycji dwa okienka rewizyjne z podglądem wnętrza zbiornika ziarna umieszczone w kabinie, tuż obok fotela operatora.

Rura wyładowcza.

Rura wyładowcza o wysokiej przepustowości sprawia, że zbiornik ziarna można szybko (75 l/s) i łatwo opróżnić podstawiając przyczepę o wysokich burtach tuż obok kombajnu, nawet jeśli kombajn pracuje z hederami o szerokości 6,50 metra. Wysoko umieszczona rura wyładowcza (4,5 metra) pozwala na wyładunek zbiornika nawet na przyczepy z wysokimi burtami. Długość rury wyładowczej (5 – 5,6 lub 6 metrów) i duży zakres jej wychylenia (110 stopni) sprawiają że kombajn Serii C6000 może pracować z szerokimi hederami. Operator ma przez cały czas doskonałą widoczność na koniec rury wyładowczej. Otwarcie i zamknięcie rury wyładowczej jest sterowane z kabiny za pomocą przełacznika na joysticku wielofunkcyjnym Commander Stick.

Sieczkarnia

PRZYGOTOWANIE SŁOMY

Zintegrowana sieczkarnia została wyposażona w wirnik z 48 ostrzami tnącymi rozmieszczonymi w czterech rzędach. Kombajn równomiernie rozprowadza materiał na całej szerokości sieczkarni. Rozrzut sieczki może być regulowany za pomocą kierownic/osłon sterowanych manualnie lub opcjonalnie dostępny jest elektrycznego sterowania. Układ może zostać ustawiony na siekanie słomy lub kukurydzy poprzez zmianę dwóch kół pasowych, bez potrzeby stosowania dodatkowych przekładni redukcyjnych stosowanych do siekania cięższych plonów. Położenie przeciwostrza jest regulowane w celu uzyskania wymaganego kąta siekania.

Odrzutnik plew.

Odrzutnik plew, tak jak sieczkarnia, został zaprojektowany do rozprowadzania plew za kombajnem, nawet w przypadku stosowania szerokich hederów. Osłony podają równomiernie materiał na odrzutnik, podczas gdy przenośnik z metalowymi osłonami kieruje plewy do wirników z czterema ostrzami. Ostrza na wirnikach posiadają specjalne kierownice, które regulują strumień rozrzucanego materiału, pozwalając na precyzyjną dystrybucję. Kąt odrzutnika plew jest regulowany w celu zapewnienia idealnego rozmieszczenia materiału na powierzchni pola.

Hydraulika i napęd

DWUSTRONNE WYPROWADZENIE NAPĘDÓW, WYDAJNY UKŁAD HYDRAULICZNY.

Moc z silnika kombajnu wyprowadzona jest po obu stronach wału korbowego jednostki napędowej. Umożliwia to rozdzielenie napędu podzespołów hydraulicznych od mechanicznych. Jednocześnie konstrukcja napędu zapewnia bezpośrednie przenoszenie mocy silnika do podzespołów, bez strat mocy. Oznacza to również wykorzystanie mniejszej ilości pasów napędowych po obydwu stronach kombajnu oraz ich większą dostępność. Poprawia to łatwośc obsługi kombajnu i wpływa na redukcję kosztów użytkowania kombajnu zbożowego DEUTZ-FAHR Serii C6000.

Silnik Deutz Tier 4 Final.

Innowacyjne i ekonomiczne silniki Deutz Tier4 Final o niezwykle niskim zużyciu paliwa oraz dużej dbałości o środowisko naturalne uzupełniają zalety modelu DEUTZ-FAHR C6205. Wersja C6000 jest napędzana silnikiem 250 hp (184 kW) by zapewniać maksymalne osiągi i wydajność. Silniki Deutz TCD L6 T4 Final chłodzone cieczą o pojemności 6,1 litra łączą wysoką moc i optymalny przebieg krzywej momentu obrotowego. Dzięki układowi wtryskowemu Deutz Common Rail, 24 zaworom oraz elektronicznemu układowi sterowania, silniki kombajnu C6205 generują moc wymaganą w róznego rodzaju pracach i szybko reagują na zmiany obciążenia nie obniżając poziomu wydajności. Układ oczyszczania spalin z katalizatorem utleniajacym DOC (Diesel Oxidation Catalyst) w połączeniu z filtrem cząstek stałych DPF (Diesel Particulate Filter) i układem SCR z płynem AdBlue (Selective Catalytic Reduction) skutecznie obniża ilość tlenków azotu (NOx), które są najbardziej szkodliwym skąłdnikiem powstającym w spalinach w wyniku spalania paliwa w silnikach diesela.

Trzy-biegowa skrzynia, napęd hydrostatyczny.

Napęd hydrostatyczny z trzy-biegową przekładnią pozwala operatorowi na precyzyjny dobór i utrzymanie idealnej prędkości jazdy we wszystkich warunkach. Jednocześnie operator może w sposób płynny zmieniać prędkość jazdy przy użyciu joysticka Commander Stick zintegrowanego z fotelem. Dźwignia zmiany biegóow została umieszczona po prawej stronie fotela operatora. Właściwie zestopniowane przełożenia zapewniają utrzymanie optymalnej wartości momentu obrotowego co pozwala na utrzymanie odpowiedniej charakterystyki napędu w kazdych warunkach. Układ napędowy skonstrukowano tak aby zredukować hałas w trakcie jego pracy.

Kabina

WYJĄTKOWY KOMFORT OPERATORA.

Kabina COMMANDER CAB EVO II łączy niezrównany komfort z zaawansowaną technologią w celu minimalizowania zmęczenia operatora oraz – co najważniejsze – zmaksymalizowania bezpieczeństwa użytkowania kombajnu. Sterowania funkcjami kombajnu z poziomu joysticka lub przełaczników na konsoli po prawej stronie fotela operatora zapewnia najwyższy komfort i bezpieczeństwo prac. Wyciszona kabina oferuje wydajny układ klimatyzacji, utrzymujący idealne warunki pracy nawet przy wysokich temperaturach panujących na zewnątrz. Filtry kabinowe zatrzymują kurz poza kabiną, zapewniając najwyższy poziom komfortu pracy we wszystkich warunkach. Na podsufitce znajdują się elementy sterowania klimatyzacją i nadmuchy oraz duża osłona przeciwsłoneczna. Opcjonalna przenośna lodówka może być przenoszona po za kabinę.

Commander Control Management.

Układ CCM (Commander Control management) jest nowoczesnym układem sterowania i umożliwia operatorwi monitorowanie wydajności w czasie rzeczywistym. Układ umożliwia operatorowi monitorowanie różnych parametrów: prędkość jazdy, straty ziarna, licznik całkowitego i częściowego skoszonego areału, prędkość bębna młócącego, prędkość wentylatora turbinowego oraz licznik godzin pracy silnika i młocarni. Zestaw kontrolek ostrzegawczych i alarmowych natychmiast powiadamia operatora o wszelkich usterkach. Zamontowany na wsporniku podłączonym bezpośrednio do tablicy przyrządów układ CCM pozwala na szybkie i łatwe odczytywanie wszystkich informacji. Jednocześnie nie ogranicza widoczności na heder. Elementy sterowania przekładnią i głównymi funkcjami kombajnu (pozycja hedera, motowidła, opróżnianie zbiornika na ziarno i zatrzymanie awaryjne) są zintegrowane w najnowszej generacji joysticku Commander Stick sprawiając, że obsługa maszyny jest bardzo łatwa i intuicyjna.

Pakiet widoczności.

Oprócz wyposażenia standardowego, dostępny jest również pakiet zwiększający widoczność, pozwalający wyposażyć kombajn w bardziej rozbudowany zestaw oświetlenia roboczego, zapewniający lepszą widoczność i jeszcze dokładniejsze zbiory plonów nocą. Duże, panoramiczne, elektrycznie regulowane lusterka wsteczne na wysięgnikach teleskopowych zamontowanych do dachu kabiny zapewniają bezpieczeństwo i wygodę kierowania kombajnem. Obrotowe światło ostrzegawcze jest uzupełnieniem pakietu gwarantujące pełne bezpieczeństwo. Modele Serii C6000 standardowo wyposażono w 4 zamontowane na stałe reflektory robocze oświetlające heder, natomiast cztery kierunkowe światła robocze są oferowane jako opcja. Do tego dochodzą dwa tylne światła robocze, oświetlenie punktowe zbiornika, oświetlenie punktowe rury wyładowczej. Dostępne opcjonalnie reflektory ksenonowe montowane w dachu zwiększają oświetlany obszar.

Zestaw kamer.

Kombajny Serii C6000 oferują maksymalnie 3 kamery do monitorowania obszaru wokół kombajnu. Kolorowy obraz z kamerwyświetlany na nowym 7-calowym monitorze. kamery pracują także w podczerwieni. Kamery zapewniają operatorowi podgląd na obszaru z tyłu kombajnu (idealne przy manewrowaniu), obszaru wyładunku zbiornika oraz dolnej tylnej części kombajnu, zapewniając doskonałą widoczność i kontrolę w przypadku korzystania z haka holowniczego - w trakcie podłaczania wózka hedera.

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone