Nasz sprzęt - Twój sukces

NOWOCZESNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ KLASY PREMIUM.

Seria C9000 jest ucieleśnieniem wielu lat doświadczeń w wytwarzaniu kombajnów oraz niezmiennego zaangażowania w rozwój nowych technologii, procesów i maszyn, które charakteryzuje markę DEUTZ-FAHR. Na Serię C9000 składają się cztery modele: C9205 TS, C9205 TS B, C9206 TS oraz C9206 TS B. Maszyny te łączą nadzwyczajną wydajność ze szczególną wszechstronnością (zwłaszcza przy zastosowaniach wielkopowierzchniowych), eleganckim wzornictwem i wyjątkową wielofunkcyjnością. Modele Serii C9000 wyróżniają się ekonomią eksploatacji, zredukowanymi kosztami użytkowania oraz nieskomplikowaną obsługą.

Heder

HEDERY O SZEROKOŚCI DO 9 METRÓW.

Planetarny napęd kosy Schumachera.

Wysoce wydajnehedery o szerokościach od 4,8 do 9 metrów posiadają monolityczną, zwartą konstrukcję, zapewniającą doskonałe rozmieszczenie masy i najwyższą stabilność, która przyczynia się do maksymalnej trwałości oraz osiągów, niezależnie od szerokości cięcia. Przenośnik ślimakowy o dużej średnicy z szerokimi spiralami i palcami zapewnia stałe podawanie masy.

Planetarny napęd kosy Schumachera.

Dzięki przekładni planetarnej umożliwiającej cięcie z bardzo dużą częstotliwością cięcia (1220 ruchy na minutę), układ tnący Schumacher Easy Cut II zapewnia precyzyjne koszenie oraz wydajność w przypadku wszystkich plonów, nawet podczas pracy ze zbożem zielonym lub wyległym oraz roślinach o dużej gęstości. Innowacyjny układ z rolkami dociskającymi i prowadzącymi ostrza pozwala utrzymywać ostrze perfekcyjnie prosto, zmniejszając przy tym drgania, zużycie mechaniczne i straty mocy.

Autocontrol.

System pozycjonowania hedera. Pozycja hedera ustalana jest w odniesieniu do powierzchni po której porusza się kombajn. System zapewnia utrzymanie stałej wysokości cięcia.

Motowidło

Motowidła wyposażono w sześć listew, każda z nich posiada zestaw bardzo wytrzymałych i wykonanych z elastycznego plastiku zębów, które można ustawiać pod wybranym kątem i osobno wymieniać. Motowidła są zmontowane na ramionach przesuwanych na teflonowych prowadnicach (w celu szybkiego i precyzyjnego ustawienia hydraulicznego nachylenia zęba). Istnieje również możliwość łatwego ustawienia ich w pozycji pionowej lub poziomej w stosunku do kabiny, co pozwala na idealne dostosowanie do różnych plonów i warunków zbiorów. Prędkość obrotowa motowideł może zostać zsynchronizowane z prędkością jazdy kombajnu. Gdy operator ustawi prędkość jazdy i obroty motowidła, to gdy prędkość jazdy rośnie lub maleje, prędkość obrotowa motowideł jest automatycznie dostosowywana w celu utrzymania takiej samej proporcji pomiędzy obydwoma prędkościami.

Specjalne wyposażenie

Stół hedera w kombajnach DEUTZ-FAHR zaprojektowano z myślą o uniwersalności. Do standardowego hedera można zamontować zestawy do zbioru słonecznika i rzepaku, wydłużając jeszcze bardziej okres użytkowania kombajnu zbożowego i zapewniając jeszcze lepszy zwrot z inwestycji w kombajn.

Przenośnik pochyły

NOWY PRZENOŚNIK POCHYŁY EXTRA FEEDING.

Przenośnik pochyły posiada łańcuchy i listwy zamontowane na rolkach. Mocna konstrukcja przenośnika pozwala na prac ę kombajnu z szerokimi hederami. Napęd z podwójnym pasem klinowym (opcjonalnie do zbioru kukurydzy dostępny jest pas klinowy potrójny) zapewnia dużą wydajność przy zredukowanym hałasie i wibracjach. Pierwszy krok do uzyskania doskonałych wyników w trakcie żniw.

Przenośnik Extra Feeding.

Kombajn Serii C9000 to maszyna w konstrukcji której nic nie pozostawiono kwestii przypadku, także przenośnik pochyły z systemem “Extra Feeding” i rewers napędzany hydraulicznie to wyposażenie, które podnosi wydajność w trakcie zbioru. Nowy, szeroki i długi przenośnik pochyły wykorzystuje do przenoszenia masy trzy łańcuchy z listwami. Z przodu przenośnika umieszczono nowy bęben podający z wysuwanymi palcami umieszczonymi na całej szerokości, co zapewnia stałe, równomierne podawanie masy z hedera, jednocześnie zabezpieczając zespół żniwny przed przeciążeniem. System “Extra Feeding“ z dodatkowym bębnem podającym zwiększa wydajność kombajnu w trakcie zbioru, zmniejszając jednocześnie zapotrzebowanie mocy i zużycie paliwa.

Omłot i separacja

NOWOCZESNY SYSTEM OMŁOTU.

Inżynierowie marki DEUTZ-FAHR opracowali najnowocześniejszy system omłotu stosowany w kombajnach Serii C9000. Ten wytrzymały, niezawodny i wysokowydajny układ delikatnie oddziela ziarna, gwarantując najwyższą jakość zbieranego plonu. Układ osiąga wysoką skuteczność separacji ziarna już pomiędzy bębnem młócącym a klepiskiem, ograniczając obciążenie robocze wytrząsaczy słomy, zwiększając wydajność i umożliwiając delikatniejszą obróbkę słomy. Kombajny DEUTZ-FAHR to optymalna wydajność oraz skuteczność działania przy dużej dbałości o plon i słomę.

System omłotu MaxiCrop.

Dla osiągnięcia najwyższej wydajności w trakcie zbiorów, nowoczesne kombajny zbożowe marki Deutz-Fahr Serii C9000 wyposażono w nowy system omłotu “MaxiCrop“ zapewniający wszechstronność i skuteczność omłotu, nawet w najtrudniejszych warunkach. Nowa konstrukcja podzespołów gwarantuje dużą skuteczność działania przy zachowaniu najwyższej jakości zbieranego plonu oraz słomy. Klepisko z kątem opasania sięgającym 121° zapewnia doskonałą wydajność pracy przy dużej dbałości o ziarno i słomę. Szczelina pomiędzy bębnem młócącym i klepiskiem regulowana jest niezależnie na wejściu i wyjściu poprzez użycie przycisków umieszczonych w kabinie. Rozwiązanie to pozwala na dokładne ustawienie wszystkich parametrów kombajnu w zależności od warunków zbioru. Omłot przeprowadzany jest na bębnie młócącym w zakresie około 90%, co gwarantuje wysoką wydajność zbioru. Prędkość obrotowa bębna młócącego w kombajnach Serii C9000 może być regulowana w zakresie od 420 do 1250 obr./min. Do zbioru roślin takich jak kukurydza, obroty bębna można zredukować do 210-625 obr./min.

Klepiska segmentowe.

Kombajny DEUTZ-FAHR mogą być łatwo i szybko przezbrajane do zbioru wielu różnych roślin. Operator może decydować o wyborze najlepszych podzespołów dla utrzymania najwyższej skuteczności zbioru. Wyposażenie opcjonalne stanowią zestawy akcesoriów do zbioru rzepaku, słonecznika czy ryżu. Niezależnie od warunków zbioru i samego plonu kombajny zbożowe DEUTZ-FAHR oferują najwyższe wydajności i dużą dbałość o ziarno.

Turboseparator w modelach TS.

Drugi bęben młócący w modelach oznaczonych symbolem TS - turboseparator - podnosi wydajność godzinową kombajnu w trakcie zbioru. Niezależnie od warunków, nowy turbo-separator zwiększa wydajność zbioru o około 20%. Drugi bęben młócący regulowany jest elektrohydraulicznie w pięciu pozycjach, co pozwala operatorowi na dobór najlepszych parametrów dla każdego rodzaju plonu. Układ omłotu DEUTZ-FAHR z turbo-separatorem zapewnia dobrej jakości słomę, która następnie może być łatwo belowana. Turbo-separator może pracować z dwoma prędkościami: 775 obr./min dla zbóż z lżejszym ziarnem (na przykład pszenica, jęczmień, owies) oraz 410 obr./min dla cięższego ziarna (na przykład kukurydza). Istnieje możliwość zredukowania do 210 obr./ min prędkości obrotowej bębna młócącego.

Reduktor obrotów bębna młocarni.

Bęben młócący wyposażony jest w wytrzymałą przekładnię o regulowanych elektronicznie obrotach w zakresie od 420 do 1250 obr./min, co pozwala wybrać operatorowi najlepszą prędkość dla danego plonu. W przypadku szczególnie delikatnych plonów dostępny jest dodatkowy reduktor, który można łatwo zamontować do bębna młócącego. Układ zmniejsza prędkość obrotową ze standardowego zakresu 420 – 1250 obr./min do zakresu 210 – 625 obr./min.

Wytrząsacze.

Duża powierzchnia, długość i wysokie stopnie wytrząsaczy zapewniają efektywne oddzielanie ziaren od słomy, otwarta konstrukcja poprawia przepływ masy w warunkach dużej wilgotności. Układ mocowany jest na specjalnych, hermetycznie uszczelnionych, bezobsługowych łożyskach, które redukują hałas i straty mocy, a także zwiększają żywotność wału i wytrząsaczy. W celu uzyskania jeszcze lepszej wydajności, wytrząsacze mogą zostać wyposażone w specjalne zęby, dzięki którym masa podawana na podsiewacz jest odpowiednio uformowana.

Czyszczenie

WYDAJNY WENTYLATOR TURBINOWY, SYSTEM DGR.

Kombajny DEUTZ-FAHR oferują najlepsze parametry w zakresie separacji i czyszczenia. Duża długość i powierzchnia całkowita wytrząsaczy gwarantuje najlepsze parametry pracy kombajnu. Konstrukcja klawiszy pozwala na zbiór plonów o dużej wilgotności. Innowacyjna konstrukcja układu czyszczenia ziarna pozwala na dokładne czyszczenie plonu bez zbędnych strat ziarna.

Pierwszy z odcinków wytrząsaczy został obniżony, aby spowolnić przepływ masy przez kombajn i zwiększyć wydajność pracy na etapie czyszczenia ziarna. Konstrukcja podzespołów gwarantuje dokładne czyszczenie oraz skuteczne przesuwanie słomy w kierunku tylnej części kombajnu. Lekka słoma jest usuwana dzięki stałemu przepływowi powietrza podawanego przez wentylator turbinowy z 44 łopatkami.

Sita, system DGR z mini-młocarniami.

Duża powierzchnia czyszczenia (5,28 m² w modelach C9205 oraz 6,32 m² w modelach C9206), wentylator turbinowy z 44 łopatkami oraz konstrukcja podzespołów układu czyszczenia gwarantuje najwyższą wydajność o precyzję działania. Cechą charakterystyczną kombajnów. DEUTZ-FAHR jest układ DGR (Double Grain Return) z dwoma minimłocarniami podającymi niedomłoty tuż za bębnem młócącym, co dodatkowo zabezpiecza układ omłotu przed nadmiernym obciążeniem. Mini-młocarnie wyposażono w specjalne tarki, które dodatkowo poprawiają proces młócenia i doczyszczają niedomłoty, Operator może wymieniać tarki dostosowując charakterystykę pracy systemu DGR do jakości i rodzaju zbieranego plonu.

Zbiornik

DUŻY ZBIORNIK ZIARNA, SZYBKI WYŁADUNEK.

Zbiornik ziarna modeli Serii C9000 oferuje pojemność 9500 litrów i może zostać opróżniony z nadzwyczajnie dużą szybkością. Mocny silnik pozwala na rozładowanie zbiornika kombajnu podczas pracy, bez zatrzymywania, dzięki czemu utrzymana jest pełna wydajność pracy. Poziom napełnienia zbiornika można obserwować przez okno kabiny, natomiast jakość młócenia może zostać sprawdzona przez zewnętrzną klapę próbkowania ziarna. Kontrolka oraz sygnał ostrzegawczy uruchamiany przez dwa czujniki w zbiorniku informują kierowcę o napełnieniu zbiornika i konieczności opróżnienia go.

Szybkość wyładunku wynosząca 90 l/min zapewnia błyskawiczne usuwanie zawartości zbiornika. Prędkość ta może być regulowana za pomocą specjalnych deflektorów w zbiorniku, znajdujących się w pobliżu przenośnika ślimakowego układu wyładowczego. Wysoko osadzony wylot rury (4,5 m) pozwala na opróżnianie zbiornika nawet podczas jazdy i na łatwe podawanie zebranego plonu nawet na wysokie przyczepy. Długość rury wyładowczej 6 metrów i duży zakres jej ruchu (110 stopni) sprawia, że kombajn C9000 może pracować z hederami o szerokości nawet 9 metrów. Otwarcie i zamknięcie rury wyładowczej sterowane jest z kabiny.

Sieczkarnia

WYDAJNA SIECZKARNIA I ROZRZUTNIK PLEW.

Wysokowydajna sieczkarnia kombajnów DEUTZ-FAHR gwarantuje dobre przygotowanie pola do kolejnych prac.Duża szerokość robocza sieczkarni umożliwia prace kombajnu z hederami o dużej szerokości roboczej. Praca sieczkarni sterowana jest bezpośrednio z kabiny, napęd uruchamiany jest przed włączeniem napędu bębna co zapobiega przeciążeniu systemu młócącego. Łatwy dostęp do noży redukuje czas prowadzenia czynności obsługowych.

Odrzutnik plew.

Dla najlepszego rozrzutu materiału, sieczkarnię wyposażono w nowe, sterowane elektronicznie kierownice. Kombajny DEUTZ-FAHR Serii C9000 to maszyny na których możesz polegać w każdym aspekcie - od wydajnego zbioru przez skuteczne czyszczenie plonu po przygotowanie pola pod kolejne zabiegi agrotechniczne. Już teraz sprawdź możliwości nowych kombajnów DEUTZ-FAHR Serii C9000.

Hydraulika i napęd

EKONOMICZNY SILNIK, DWU-STRONNIE WYPROWADZONY NAPĘD.

Kombajny DEUTZ-FAHR oferują napęd od silnika wyprowadzony z dwóch stron kombajnu. Pozwoliło to na rozdzielenie napędu mechanicznego i hydraulicznego oraz zredukowanie strat do minimum. Prosta konstrukcja napędu podzespołów pozwala zredukować codzienne czynności obsługowe. Mała liczba pasów i dobry dostęp to kolejne atuty dla klientów wybierających kombajny DEUTZ-FAHR.

Ekonomiczny i trwały silnik Deutz.

Silniki z układem wtryskowym DEUTZ Common Rail (DCR) gwarantują najlepsze parametry robocze oraz niskie zużycie paliwa. Jednostki napędowe DEUTZ (7,8 litra TCD L6 T4i) oferują moc 246 kW (334 KM) w modelach C9205 oraz 290 kW (395 KM) w modelach C9206 przy najniższym zużyciu paliwa w swojej klasie, dzięki wykorzystaniu systemu oczyszczania spalin SCR z płynem AdBlue. Wysokociśnieniowy wtrysk Common Rail, 24 zawory oraz układ elektronicznego sterowania, pozwala na pracę z najwyższą wydajnością oraz najniższymi kosztami eksploatacji. Zbiornik paliwa o pojemności 750 litrów pozwala na wielogodzinne wykonywanie pracy bez tankowania. Zbiornik ze ściankami o grubości 10 mm wykonany z polietylenu oraz zbiornik AdBlue® z dwoma wzmocnionymi punktami mocowania to gwarancja bezpieczeństwa pracy z użyciem kombajnu Serii C9000 bez względu na warunki. Nowy układ SCR (Selective Catalytic Reduction) redukuje zawartość tlenków azoty w spalinach (NOx), które są najbardziej szkodliwymi z emitowanych związków. Hydrostatyczny, 4-biegowy układ napędowy pozwala na precyzyjny dobór prędkości jazdy kombajnu.

Hydraulika Load-Sensing.

Hydraulika z pompą Load-Sensing odpowiada za napęd hedera oraz mechanizmu wyładunku. Rozwiązanie to umożliwia wykonywanie wielu zadań jednocześnie; zredukowane straty mocy na poszczególnych podzespołach kombajnu zwiększają dodatkowo potencjał nowych modeli Serii C9000.

Kabina

PERFEKCYJNY KOMFORT I ERGONOMIA.

Po zajęciu miejsca w kabinie COMMANDER CAB V, operator ma do dyspozycji ergonomiczne stanowisko pracy z doskonałą widocznością na cała szerokość hedera. Estetyczne wykończenie wnętrza sprawia, że wygląd kabiny nie traci w oczach użytkowników po latach eksploatacji. Atermiczne szyby, osłony przeciwsłoneczne, dach nowej konstrukcji gwarantują komfort i wygodę operatora.

Komfort pracy operatora.

Poręcze po obydwu stronach kabiny oraz uchwyty umieszczone przy szybie przedniej pozwalają na łatwe i wygodne czyszczenie przedniej szyby. Teleskopowe, elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zapewniają dobrą widoczność do tyłu. Dwa światła ostrzegawcze uzupełniają wyposażenie standardowe kombajnu. Nowa kolorystyka wnętrza wpływa na zwiększenie komfortu. Wyciszenie redukuje zmęczenie operatora w trakcie wielogodzinnej pracy. Nowa kabina to także nowy wygląd zewnętrzny nawiązujący do nowej stylistyki linii ciągników rolniczych. Prace polowe z użyciem nowych kombajnów DEUTZ-FAHR Serii C9000 to czysta przyjemność. Wszystko za sprawą dobrego wyposażenia i dużej ergonomii wnętrza. Układ klimatyzacji dba o utrzymanie zadanej temperatury wnętrza; fotel pasażera zapewnia dużo przestrzeni dla dwóch osób na pokładzie. Kolumna kierownicy nie ogranicza widoczności, została wyposażona w system składania i regulacji w dwóch płaszczyznach. Kabina COMMANDER CAB V została dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, nowa lodówka o pojemności 21 litrów (zasilanie 12V lub 220V) gwarantuje wysoki komfort prac operatora w trakcie długich, upalnych dni pracy.

Commander Control Manegement.

Sterowanie parametrami systemu omłotu i czyszczenia wymaga od operatora użycia przycisków. Kombajn oferuje możliwość regulacji parametrów pracy układów w czasie pracy co podnosi uniwersalność i wydajność maszyny.

Zestaw kamer.

Zestaw z 3 kamerami i monitorem w kabinie to duży komfort sterowania. Wszystkie oferują obraz w kolorze i podczerwieni pokazywany na siedmio calowym monitorze.

Agrosky.

System Agrosky to opcjonalne wyposażenie kombajnów Serii C9000. Rozbudowana wersja systemu gwarantuje sterowanie z dokładnością sięgającą 2 cm.

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone