WYDAJNOŚĆ ODPOWIADAJĄCA TWOIM POTRZEBOM.
Prace wykonywane w rolnictwie są bardzo zróżnicowane. Każde gospodarstwo wypracowało swoją własną, całkowicie odmienną strategię dla osiągnięcia sukcesu. Niezależnie od skali działalności, czy też charakteru wykonywanej pracy, łączy je jedna wspólna cecha – mają być rentowne. Dlatego właśnie technologia stosowana w ciągnikach rolniczych musi być w 100% dostosowana do potrzeb użytkownika. Orka, siew, uprawa, transport, zbiór plonów, prace ładowaczem czołowym – rolnicy wykonujący te prace chcą w pełni decydować o sposobie wykorzystania i niezbędnych funkcjach swojego ciągnika. Mając to na uwadze, marka DEUTZ-FAHR opracowała nową Serię 6. Dzięki bogatej ofercie obejmującej 12 modeli ciągników z silnikami o mocy w zakresie od 156 do 226 KM, możliwością wyboru dwóch wariantów rozstawów osi, trzech rodzajów przekładni, dwóch typów kabin o różnych poziomach komfortu i szeregu dodatkowych opcji wyposażenia, nasi klienci otrzymują najlepsze w tej klasie ciągników połączenie wyjątkowej technologii. Wraz z pojawieniem się Serii 6, marka DEUTZ-FAHR w zupełnie nowy sposób zdefiniowała pojęcie łatwości konfigurowania wyposażenia ciągnika.
https://agro-plus.com.pl/deutz-fahr/ciagniki/seria-6-euro-4#sigFreeId86642316ff
Silnik
OPTYMALNE POŁĄCZENIE NAJNOWSZYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH.
Nowa Seria 6 została wyposażona w silnik, który został całkowicie przeprojektowany pod kątem wymogów związanych z ochroną środowiska i redukcją kosztów eksploatacji. Nowa jednostka napędowa Deutz 6.1 Euro 4 (Tier4 Final) oferuje minimalny czas reakcji na zmiany obciążenia, zapewnia większy zapas mocy i możliwość wykorzystania wysokiego momentu obrotowego, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i AdBlue.
Zmieniony układ wydechowy, wyposażono w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz dodatkowo DPF (filtr cząstek stałych) z pasywną regeneracją. W porównaniu do filtrów aktywnych, DPF oferuje trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, zredukowane zużycie paliwa, zredukowana temperatura samego filtra w czasie regeneracji. Pozwala to zaoszczędzić paliwo i pieniądze, a jednocześnie spełnić wymagania obowiązujących aktualnie norm emisji spalin. W modelach TTV odpowiednią sprawność silnika zapewnia także wentylator Electronic Visco. Silnik Deutz 6.1 Euro 4 (Tier4 Final) – nowoczesna niemiecka technologia – jest synonimem praktycznej wiedzy i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej osiągnąć maksymalną wydajność.
Napęd
POWERSHIFT, RCSHIFT LUB TTV: WYBÓR TYPU PRZEKŁADNI NALEŻY DO CIEBIE
Do czego może służyć ciągnik DEUTZ-FAHR nowej Serii 6? Prace w gospodarstwie, na terenach zielonych, w transporcie, w pracach z ciężkimi maszynami na polu, a może połączenie wszystkich wymienionych prac? Niezależnie od potrzeb, w ofercie modeli nowej Serii 6 zawsze znajdziemy właściwą przekładnię, która odpowie na wymagania operatora i spełni wszystkie oczekiwania pod względem ekonomicznym.
5 biegów głównych plus 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu. Łączna liczba biegów 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27) maksymalna prędkość jazdy wynosi 40 lub 50 km/h (odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa o ruchu drogowym), przy zredukowanych obrotach silnika.
W pełni zautomatyzowana przekładnia RCshift oferuje 5 biegów przekładni zrobotyzowanej plus 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu przy łącznej liczbie biegów 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27). Przekładnia umożliwia osiągnięcie wysokich prędkości i dużą siłę uciągu.
Jest wydajna i wygodna w obsłudze. Oto cechy przekładni TTV. Efektywny i niezawodny układ przekładni umożliwia bezstopniową zmianę przełożeń oraz uzyskanie optymalnej mocy silnika bez zbędnych obciążeń lub strat paliwa, co przekłada się na łatwiejszą i bardziej wydajną pracę. Dzięki takim funkcjom przekładni TTV, można szybko uzyskać żądaną prędkość, a ciągnik prowadzi się wygodnie i bezpiecznie, szczególnie podczas jazdy po drogach.
Wszystkie przekładnie są łatwe w obsłudze. Można je zaprogramować w prosty sposób i łatwo monitorować ich działanie na pokładowych wyświetlaczach. Każda z nich oferuje doskonałą wydajność, precyzję i skuteczność. Ale najbardziej wyjątkowe w nowej Serii 6 jest to, że można dowolnie wybierać żądany poziom technologii i sposobu zmiany biegów.
WOM
NAJLEPSZE PERSPEKTYWY PRACY
Przy czterech prędkościach WOM (540/540 ECO/1000/1000 ECO) z tyłu i dwóch (1000 lub 1000ECO) z przodu, wszystkie prace mogą być wykonywane bardzo sprawnie. Dzięki niższej prędkości obrotowej silnika w prędkościach ECO, ciągnik oferuje najwyższą wydajność prac przy zredukowanym zużyciu paliwa. Proporcjonalne sterowanie WOM zapobiega szarpnięciom przy uruchomieniu i chroni podzespoły ciągnika oraz przekładnię. InfoCentrePro zapewnia czytelny przekaz informacji dotyczących funkcji układu hydraulicznego i WOM. Wszystkie funkcje układu hydraulicznego i WOM można łatwo ustawić i zmieniać za pomocą konsoli po prawej stronie lub podłokietnika w kabinie.
Hydraulika i podnośnik
PRZYGOTOWANY DO RÓŻNYCH ZADAŃ W SZEROKIM ZAKRESIE
Układ hydrauliczny nowej Serii 6 służy do wykonywania bardzo wielu różnych funkcji. Można wybierać pomiędzy sterowaniem mechanicznym i elektrohydraulicznym, a operator ma do dyspozycji aż pięć obwodów układu hydraulicznego z tyłu i dwa z przodu, a także pompę o wydajności 170 l/min. Udźwig tylnego podnośnika wynosi aż 10.000 kg. Wszystkie wejścia hydrauliczne w modelach z kabiną MaxiVision 2 są sterowane proporcjonalnie, dzięki czemu można w bardzo precyzyjny sposób kierować pracą maszyn. W modelach TTV zamontowano oddzielny zbiornik oleju. To znacznie wydłuża okresy międzyprzeglądowe. Pompy o stałym lub zmiennym wydatku spełniają wymagania klientów. Nowy układ hydrauliczny Serii 6TTV pozwala na wyposażenie ciągnika w przedni podnośnik z funkcją sterowania położeniem. Zmieniono sposób zamontowania przedniego podnośnika tak, aby mógł współpracować z przednim zawieszeniem. Takie rozwiązanie sprawia, że konstrukcja maszyny jest kompaktowa i w maksymalnym stopniu ułatwia sterowanie, oferując przy tym udźwig 5.480 kg dzięki 2 specjalnym obwodom układu hydraulicznego. Tuż obok przedniego podnośnika umieszczono także dodatkowe gniazdo ISOBUS.
Hamulce
ZERO KOMPROMISU POMIĘDZY BEZPIECZEŃSTWEM I KOMFORTEM JAZDY
Nowa przednia oś z układem amortyzacji i układ hamulcowy Serii 6 są unikalne w tej klasie ciągników. Przednia oś jest obecnie wyposażona w działający dwukierunkowo siłownik hydrauliczny oraz wydłużoną drogę przekładni. To znacznie zwiększyło efekt działania układu. Zawieszenie przedniej osi jest elektroniczne. W zależności od intensywności hamowania oraz prędkości jazdy, aktywowana jest amortyzacja na jednym z trzech poziomów – włączenie systemu Anti-Dive i Anti-Rise, wykorzystanie kompletnego układu zawieszenia do prac polowych lub na drodze lub całkowita blokada układu zawieszenia. Aby zwiększyć rozstaw kół lub stabilność potrzebną do prac transportowych, można opcjonalnie zamówić specjalne dystanse o wymiarach 50 mm i 100 mm. Seria 6 TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysokowydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi (6205 oraz 6215 TTV). Dodatkowo, wspomagany układ hamulcowy zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca. Żaden inny klasyczny ciągnik nie oferuje przedniej osi, suchych hamulców tarczowych i układu hamulcowego ze wspomaganiem oraz tak wysokiego poziomu bezpieczeństwa, szczególnie przy dużych prędkościach.
Modele TTV są wyposażone w hamulec postojowy EPB: automatyczny układ hamulców blokujący tylne tarcze hamulcowe. EPB rozłącza się automatycznie, gdy włączany jest rewers kierunku jazdy i załącza się automatycznie, gdy operator opuści fotel. Modele TTV mogą być również wyposażone w nowy hamulec silnikowy (wydechowy), dzięki czemu siła hamowania jest o 40 % większa. Jest to szczególnie ważne podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem, ponieważ wtedy ten układ zapobiega przegrzaniu się hamulców. Jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są mniejsze. Obsługa jest łatwa i intuicyjna. Hamulec wydechowy działa po naciśnięciu pedału, który steruje specjalnym zaworem. Skuteczność hamowania jest optymalizowana automatycznie, w zależności od wybranego trybu napędu (Auto, Manual, WOM).
Kabina
OFERTA OBEJMUJE NIEZLICZONE OPCJE WYPOSAŻENIA KABIN: WYBÓR NALEŻY DO PAŃSTWA
Podsumowując, im wyższy komfort jazdy i obsługi maszyny, tym mniej męcząca praca. A im mniej męcząca jest praca, tym lepsze są jej rezultaty. Z tego powodu, wszystkie modele Serii 6 zostały wyposażone w kabiny najwyższej klasy. Unikalne na rynku: Oferujemy zróżnicowane wyposażenie, parametry i poziomy komfortu. Wybór zależy wyłącznie od preferencji klienta. Wszystko w zgodzie z przeznaczeniem ciągnika, stosownie do potrzeb operatora i w zależności od warunków ekonomicznych. Bez względu na wymagania, nowa Seria 6 to dobry wybór. W zależności od wyposażenia kabiny MaxiVision lub MaxiVision 2, istnieje możliwość wyboru różnych poziomów obsługi. Od prostych mechanicznych elementów manualnego sterowania do najbardziej zaawansowanych wersji wyposażenia sterowaniem elektronicznym. Szyberdach jest obecnie oferowany w trzech wersjach – przesuwna pokrywa, szyberdach ze szkłem absorbującym promieniowanie UV lub dach z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym. Cokolwiek Państwo wybierzecie, nowa Seria 6 spełni Wasze wymagania.
MAXIVISION I MAXIVISION 2: WSZYSTKO DLA NAJWYŻSZEGO KOMFORTU
Unikalność nowoczesnej kabiny MaxiVision lub MaxiVision 2, zobaczyć można zarówno z zewnątrz jak i po zajęciu miejsca w jej wnętrzu. W zakresie prostoty obsługi i ergonomii, w nowych modelach Serii 6 zadbano o każdy szczegół, wykorzystując najnowsze rozwiązania i technologie. Panel wskaźników InfoCentrePro wyposażono w 5-calowy kolorowy ekran, dostarczający operatorowi informacje na temat parametrów pracy ciągnika. Także w tym zakresie zadbano o maksymalną wygodę oraz czytelny i szybki przekaz informacji. Modele TTV wyposażono w zamontowany na prawym słupku dodatkowy wyświetlacz WorkDisplay z możliwością odczytu parametrów pracy w czasie rzeczywistym. Zredukowano hałas dobiegający z komory silnika, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną, ponieważ kabina i przedział silnika nie są połączone. Nowa maska nawiązuje do najnowszej, awangardowej stylistyki nowych modeli ciągników marki DEUTZ-FAHR. Kompaktowa konstrukcja pokrywy silnika zapewnia jednocześnie bardzo dobrą widoczność przestrzeni przed ciągnikiem. Operator ma także optymalny podgląd na maszynę za ciągnikiem, ponieważ kabinę odsunięto do tyłu. Aby umożliwić precyzyjne i maksymalnie wydajne wykonywanie prac w każdych warunkach, ciągnik może być wyposażony w opcjonalny pakiet oświetlenia LED oferujący strumień światła o mocy 40000 lumenów z 16 reflektorami roboczymi. Inne funkcje, które zwiększają wygodę i funkcjonalność to jasne, oznaczone kolorami przyrządy sterownicze, duże okna i nowy system zamykania drzwi. Układ klimatyzacji – także automatycznej – zapewnia optymalną temperaturę we wnętrzu kabiny, a jednocześnie największa liczba regulowanych dysz nawiewów w tej klasie ciągników gwarantuje równomierne rozprowadzanie powietrza, niedostępne w innych oferowanych obecnie modelach ciągników. Decydując się na kabinę MaxiVision lub MaxiVision 2, operator może spodziewać się, że będzie pracował wydajnie w komfortowych warunkach.