DOSKONAŁY KOMPAKT O WNIEWIARYGODNYCH PARAMETRACH UŻYTKOWYCH.
Seria 5C to cztery modele w zakresie mocy od 89 do 118 KM o bogatym wyposażeniu standardowym, zwartej bryle nadwozia, zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych, najwyższej jakości materiałach oraz najwyższym poziomie komfortu. Wszystko to połączone z unikalnym wzornictwem i stylistyką opracowaną z Giugiaro Design. Dzięki rozwiązaniom takim jak Stop&Go, hydraulika 60ECO czy krótka dźwignia rewersu mechanicznego przy kierownicy (lub rewersu elektro-hydraulicznego Powershuttle pod kołem kierownicy) modele 5C doskonale sprawdzają się w pracach z ładowaczem czołowym. Nadzwyczajna swoboda w tworzeniu konfiguracji wyposażenia, rozwiązania zapobiegające przypadkowemu uruchomieniu podnośnika tylnego, WOM i układu hydraulicznego czynią z modeli Serii 5C szczególnie wszechstronne i bezpieczne maszyny, które doskonale sprawdzą się w każdym gospodarstwie.
https://agro-plus.com.pl/deutz-fahr/ciagniki/nieaktualne/5c#sigFreeId7c9a504cdb
Silnik
SILNIK: NIE TYLKO NISKIE ZUŻYCIE PALIWA.
Modele Serii 5C napędza 4-cylindrowy silnik Deutz TCD 3.6 L04 o pojemności 3620 cm3, wyposażony w turbosprężarkę, Intercooler. Motor wyposażono w wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Bosch Common Rail. Układ chłodzenia wykorzystuje wentylator napędzany przez sprzęgło wiskotyczne. Zewnętrzny, chłodzony układ recyrkulacji spalin (EGR) oraz katalizator utleniający (DOC) pozwalają na redukcję emisji szkodliwych związków spalin i spełnienie wymogów normy Tier 4i.
Całkowicie bezobsługowy katalizator utleniający DOC rozkłada szkodliwe związki zawarte w spalinach na takie, które są nieszkodliwe dla środowiska naturalnego. Elektroniczny układ sterowania silnika optymalizuje zużycie paliwa, dbając o to, by silnik generował moc odpowiednią do wykonania różnych zadań.
PRZEKŁADNIE: NIEZAWODNOŚĆ I WYTRZYMAŁOŚĆ.
Potencjał modeli Serii 5C zwiększa bogata oferta konfiguracji wyjątkowo wydajnych przekładni. Skrzynie biegów dostępne w modelach Serii 5C w wersji GS z rewersem elektrohydraulicznym Powershuttle to przekładnie Hi-Lo 20+20 lub 40+40 oraz skrzynie z 3 półbiegami Powershift 30+30 i 60+60. Największa ze skrzyń doskonale sprawdza się w pracach wymagającyh bardzo niskich prędkości jazdy.
Modele Serii 5C wyposażono w rewers elektro-hydrauliczny Powershuttle. Dodatkowo ciagnik wyposazony jest w standardzie w regulację czułości rewersu obsługiwaną za pomocą pokrętła na dźwigni rewersu. Wszystkie wersje przekładni dostępne są także z opcjonalnym minireduktorem i superreduktorem, które umożliwiają podwojenie liczby przełożeń do przodu i do tyłu. Dźwignie obsługi układu napędowego umieszczono po prawej stronie fotela operatora.
WOM
PEŁNA PALETA PRĘDKOŚCI, NIE SPOSÓB ZAOFEROWAĆ WIĘCEJ.
Modele Serii 5C oferują cztery prędkości wałka odbioru mocy (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO) sterowane elektrohydraulicznie za pomoca przycisków na prawej konsoli, obok fotela operatora. Napęd WOM uruchamiany w sposób modulowany, łagodny, co zabezpiecza podzespoły ciągnika i maszyny z nim współpracującej. Wyświetlacz ciekłokrystaliczny na panelu zegarów dostarcza informacje na temat rzeczywistej prędkości WOM. Przycisk sterowania umieszczono także na błotnikach tylnych kabiny ciągnika, co ułatwia agregatowanie maszyn.
Dostępna jest również funkcja AutoWOM, która uruchamia i zatrzymuje WOM przy opuszczaniu / podnoszeniu ramion podnośnika.
Opcjonalnie - Seria 5C może być wyposazona w podnośnik przedni o udźwigu 1850 kg. Z podnośnikiem przednim dostępny jest również opcjonalny przedni WOM o prędkości 1000 obr./min. Modele Serii 5C oferują zatem pełną wszechstronność i uniwersalność w każdej pracy.
Hydraulika i podnośnik
POJEDYŃCZA LUB PODWÓJNA POMPA.
Modele Serii 5C dysponują układem hydraulicznym o ponadprzeciętnej skuteczności i modułowej konstrukcji. Konfiguracja standardowa obejmuje pompę o stałym wydatku 55 l/min oraz 4-drogowe rozdzielacze. Opcjonalnie dostępnych jest nawet 8 rozdzielaczy czyli 4 obwody (z jeden obwód sterowany jest elektronicznie za pomocą przycisku on/off). W wariancie ECO zastosowano podówjną pompę o wydatku maksymalnym 60 l/min osiągającą maksymalną wydajność już przy 1600 obr./min. Wszystkie modele Serii 5C wyposażono w złącza hydrauliczne typu push-pull, które umożliwiają wygodne i szybkie podłączanie przewodów hydraulicznych pod obciążeniem.
Modele Serii 5C wyposażono w standardzie w podnośnik elektroniczny EHR. Gwarantuje to precyzyjne oraz komfortowe sterowanie. Maksymalny udźwig podnośnika to w zależności od modelu 5410 kg. Opcjonalny podnośnik przedni oferuje udźwig do 1850 kg i może być uzupełniony o przedni WOM.
Wzmocniona oś przednia, układ hydrauliczny 60ECO, dach z dużym, szklanym szyber-dachem, struktura zabezpieczająca dach FOPS, układ kierowniczy SSD oraz funkcja Stop&Go z rewersem elektrohydraulicznym sprawiają, że modele Serii 5C są doskonałym narzędziem do prac z ładowaczem czołowym.
Hamulce
STWORZONY Z MYŚLĄ O NAJWYŻSZYM BEZPIECZEŃSTWIE.
Bezpieczeństwo było najistotniejszą kwestią już na etapie projektowania modeli DEUTZ-FAHR Serii 5C. Wszystkie modele Serii 5C wyposażono w hydrostatyczny, zintegrowany układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Układ gwarantuje w pełni bezpieczne hamowanie w każdych warunkach. Hamulec postojowy w wyposażeniu standardowym sterowany jest za pomocą klasycznej dźwigni. Opcjonalnie dostępny jest również elektro-hydrauliczny hamulec postojowy ParkBrake z krótką dźwignią sterowania obok fotela operatora. Oferta obejmuje także pneumatyczny, 1 lub 2 obwodowy układ hamulcowy przyczepy, co dodatkowo zwiększa uniwersalność ciągnika i pozwala na wykonywanie przejazdów transportowych z przyczepami po drogach publicznych.
Kabina
STYLISTYKA FIRMOWANA PRZEZ GIUGIARO, KOMFORT PRZEZ MARKĘ DEUTZ-FAHR.
Zaprojektowana we współpracy z biurem projektowym Giugiaro Design nowa cztero-słupkowa kabina D2L dostępna w modelach Serii 5C oferuje wysoce funkcjonalne stanowisko pracy operatora, atrakcyjny design, najwyższy poziom komfortu i ergonomii oraz najwyższej klasy materiały. Kabina modeli Serii 5C to komfort pracy operatora już od pierwszych chwil po zajęciu miejsca za kołem kierownicy. Kabinę zaprojektowano z myślą o potrzebach użytkownika. Przyrządy sterownicze pogrupowano w logiczny sposób i oznaczono kolorystycznie co pozwala na ich natychmiastową identyfikację. Nisko poprowadzona linia maski silnika oraz kabina na 4-słupkach gwarantują nieograniczoną widoczność we wszystkich kierunkach.
Technologie
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE W KOMPAKTACH DEUTZ-FAHR.
SDD - opcjonalny (opcja w modelu 5115.4 G w wersji HD) układ kierowniczy z podwójną pompą wspomagania. W ciągniku, niewyposażonym w SDD operator do wykonania pełnego skrętu kół z jednej strony w druga musi wykonać 3,5 obrotów kołem kierownicy. Jesli ciągnik jest wyposażony w SDD ale system jest wyłaczony, liczba obrotów kołem kierownicy wynosi 4,5 obrotu. Po wciśnięciu przycisku na desce rozdzielczej, oznaczonego symbolem kierownicy, liczba obrotów kołem kierownicy wynosi 2,2 obrotu. System doskonale sprawdza się w pracach wymagających częstego manewrowania. Po przekroczeniu prędkości jazdy 15 km/h system automatycznie wyłacza się, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo użytkowania.
Rewers Powershuttle - Rewers elektro-hydrauliczny z wielotarczowym sprzęgłem mokrym, jedno sprzęgło dla kierunku jazdy do przodu i jedno do tyłu, regulacja szybkości reakcji pokrętłem na dźwigni zmiany kierunku jazdy pod kierownicą. Razem z rewersem elektro-hydraulicznym ciągnik oferuje funkcję Stop&Go umożliwiającą zatyrzymanie ciagnika przy użyciu pedału hamulca, bez konieczności wciskania pedału sprzęgła.
PowerCore - Filtry powietrza PowerCore mają dużą wydajność i skuteczność działania. Filtr wykonano z nano-włókien, struktura bardzo skutecznie zatrzymuje zanieczyszczenia w powietrzu podawanym do komory spalania silnika. Obsługa sprowadza się do wystukania zanieczyszczeń i sprawdzenia filtra wskaźnikowego umieszczonego za filtrem głównym. Nie powinno się przedmuchiwać filtra PowerCore – może to uszkodzić strukturę filtra.
Light Kit - fabryczne przygotowanie do ładowacza czołowego, części montowane na linii produkcyjnej ciągników w fabryce, zestaw składa się z ramy i śrub montażowych.
Ready Kit - fabryczne przygotowanie do ładowacza czołowego, części montowane na linii produkcyjnej ciągników w fabryce, zestaw składa się z ramy i śrub montażowych, złączy elementów układu hydraulicznego, złączy elementów układu elektrycznego, joysticka.