WIELOFUNKCYJNE PRZYCZEPY ROTOROWE
FARO 5010 i FARO 4010 COMBILINE to nowe modele PÖTTINGER ze średniego segmentu przyczep do pracy z ciagnikami mocy od 90 do 150 KM. 31-nożowa belka i mocniejszy napęd rotoru zapewniajacy większą przepustowość sprawiają, ze nowe FARO jest przyczepą o duzej wydajności. FARO 4010 COMBILINE może być również wykorzystane jako przyczepa objętościowa.
https://agro-plus.com.pl/poettinger/zielonkowe/przyczepysilosowe/faro-combiline#sigFreeId3903fa14fb
Rotomatic Plus
Rotor ma za zadanie szybko i sprawnie ciąć i zagęszczać. ROTOMATIC PLUS jest sercem przyczepy FARO. Rotor ma średnicę 750 mm Durchmesser i składa się z siedniu rzędów zębów. Spirlane uporządkowanie zębów zapewnia płyny i rówomierny załadunek bez szczytowych momentów skrętu. Hartowane zęby sa wykonane z drobnoziarnistej stali borowej Hardox 500 o grubości 7 mm.
Do 17% większa przepustowość
- Napęd przez jednostronny szerokokątny wałek przegubowy.
- Sprzęgło zapadkowe chroni zespół napędu.
- Wysokie zabezpieczenie momentu skrętu 1600 Nm.
- Wydajna praca także przy współpracy z ciągnikami mocy od 90 do 150 KM.
- Jednorzędowy 1 1/2 calowy wydajny łańcych do rotora.
- Automatyczny napinacz łańcucha
- Automatyczne smarowanie łańcucha rotoru i podbieracza.
https://agro-plus.com.pl/poettinger/zielonkowe/przyczepysilosowe/faro-combiline#sigFreeId521e9855e8
Nabudowa / klapa zagęszczająca
Mocna i lekka nabudowa
Mocna nabudowa składa się ze stręconej ramy z gęsto rozstawionymi wspornikami ścian o lekkiej konstrukcji. Automatyka załadunku dysponuje dwoma puktami pomiarowymi. Zagęszczenie jest regulowane przy pomocy sprężyn i może być optymalnie dopasowane do wydajności ciagnika.
Jedna klapa, dwie funkcje
FARO 4010 COMBILINE
Nowa ściana przednia może być na życzenie wyposażona w klapę dwufunkcyjną. Przezbrojenie przyczepy z trybu pracy jako przyczepa silosowa do trybu jako przyczepa objętościowa jest szybkie i odbywa się z kabiny ciągnika. Wsporniki są zamknięte a na zaokrąglonch błotnikach nie utrzymuje się sieczka.
https://agro-plus.com.pl/poettinger/zielonkowe/przyczepysilosowe/faro-combiline#sigFreeId93afc1232a
Podwozie z resorowaniem parabolicznym
Wahacz wyrównujący zapewnia równe obciążenie kół przy hamowaniu. Jednoczesnie perfekcyjnie amortyzuje na pryźmie i gwarantuje spokojną jazdę po polu i drodze. Duży odstęp sprężyn z przodu 1100 mm.
Opcje podwozi
- Osie BPW 16 t obciężenia, 410 x 120 mm okładziny hamulcowe dla bezpiecznego hamowania przy dużych prędkościach transportowych.
- Wytrzymałe drązki wzdłużne przejmują siły hamowania i prowadzenie osi.
- Oś skrętna chroniąca darń równiez przy dużym tonazu.
- Różne warianty ogumienia.
https://agro-plus.com.pl/poettinger/zielonkowe/przyczepysilosowe/faro-combiline#sigFreeIdc729288891
Opuszczona podłoga rusztowa
Podłoga rusztowa została z przodu obniżona o 150 mm, co dało możliwość zamontowania ogumienia 710/45 R 22,5. Mocne ogniwa łańcucha gwaranują szybki wyładunek. Masa zielona została przesunięta w tył, co umożliwia równomierny, perfekcyjny rozładunek. Jako wyposażenie dodatkowe 2-suwowy silnik umożiwiajacy rozładunek z prędkością 18 m/sek..
https://agro-plus.com.pl/poettinger/zielonkowe/przyczepysilosowe/faro-combiline#sigFreeId7c09bd6db2
Dane techniczne
FARO 4010 L COMBILINE | FARO 4010 D COMBILINE | |
---|---|---|
Długość | 8400 mm | 8880 mm |
Szerokość | 2510 mm | 2510 mm |
Wysokość | 3350 mm | 3350 mm |
Wysokość z linkami dachowymi | + 325 mm | + 325 mm |
Liczba łańcuchów podłogi rusztowej | 4 szt | 4 szt |
Napęd podłogi rusztowej (seryjny) | 1-stopniowe | 1-stopniowe |
Napęd podłogi rusztowej (na życzenie) | 2-stopniowe | 2-stopniowe |
Powierzchnia załadunku | 5.680 x 2.100 mm | 5.680 x 2.100 mm |
Pojemność załadowcza przy średnim sprasowaniu | 40 m³ | 40 m³ |
Pojemność załadowcza (DIN 11741) | 23 m³ | 22 m³ |
Pojemność załadunku z linkami dachowymi 22,5" | - | - |
Pojemność załadunku z linkami dachowymi 26,5" | - | - |
Maks. liczba noży | 31 szt | 31 szt |
Teoretyczna długość cięcia | 45 mm | 45 mm |
Szerokość podbieracza | 1850 mm | 1850 mm |
Szerokość śladu | 1950 mm | 1950 mm |
Ciężar w przypadku wyposażenia standardowego | 6350 kg | 6850 kg |
Podwozie | Oś tandemowa | Oś tandemowa |
Dopuszczalna masa całkowita (seryjna) | 15000 kg | 15000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita, maks. | 18000 kg | 18000 kg |