NAJLEPSZE POŁĄCZENIE TECHNOLOGII TERAZ W KOMPAKTOWYCH MODELACH OD 126 DO 143 KM.
Nowa seria 6 cechuje się najlepszą kombinacją nowoczesnej technologii w swojej klasie. DEUTZ-FAHR poszerza serię 6 o kompaktowe, czterocylindrowe ciągniki klasie średniej mocy: modele 6120, 6130 i 6140, z których każdy dostępny jest w wersji z przekładnią TTV lub Powershift. Od siewu, uprawy i pielęgnacji po transport, żniwa i prace z ładowaczem czołowym – wszechstronność nowej Serii 6 potrafi zaskakiwać. Doskonała zwrotność, znakomita wydajność i niezrównany komfort obsługi to cechy nowej Serii 6.
https://agro-plus.com.pl/deutz-fahr/ciagniki/seria-6-4cyl-t4f#sigFreeIda3259c35e3
Silnik
OSIĄGI I WYDAJNOŚĆ - DEUTZ 3,6 EURO 4 (TIER4 FINAL).
Nowe, sterowane elektronicznie, czterocylindrowe silniki Deutz TCD 3.6 (Stage IV / Tier 4 Final) są niezwykle kompaktowe, niezwykle mocne i niezwykle wydajne. Zapewniają natychmiastową reakcję i wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowych. Pozostają również niezwykle ekologiczne. Wyposażone są w recyrkulację spalin EGR i system SCR oraz filtr cząstek stałych DPF z pasywną regeneracją (6130 i 6140). W porównaniu z filtrami aktywnymi, DPF z pasywną regeneracją posiada trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, mniejsza ilość wytwarzanego ciepła i znacznie szybsza regeneracja filtra. Oznacza to mniejsze zużycie paliwa i niższe koszty eksploatacji, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich norm w zakresie emisji spalin – teraz i w przyszłości.
We wszystkich modelach wydajność silnika wzrasta dzięki elektronicznemu wentylatorowi Visco. Każdy model może również zostać wyposażony w nowy hamulec silnikowy, aby zwiększyć skuteczność hamowania nawet o 40%. System ten umożliwia ochronę hamulców, szczególnie podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem. Dzięki temu jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są niższe. Dodatkowy pedał sterujący specjalną przepustnicą zapewnia praktyczną, łatwą i niezawodną obsługę hamulca. Skuteczność hamowania jest automatycznie kalibrowana i optymalizowana, w zależności od wybranego trybu napędu. Nowe silniki DEUTZ-FAHR to doskonały przykład nowoczesnej niemieckiej technologii, a zarazem synonim niezawodności i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej na jeszcze wydajniejszą pracę.
Napęd
PRZEKŁADNIA TTV LUB POWERSHIFT. WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE.
PRZEKŁADNIA POWERSHIFT. MASZ CAŁKOWITĄ KONTROLĘ
Esencja technologii. Ciągnik oferuje solidną, pięciobiegową manualną skrzynię biegów z trzema półbiegami Powershift zmienianymi pod obciążeniem. Dostępne są dwie wersje: 30+30 lub 60+60 z reduktorem i superreduktorem. Napęd posiada rewers elektrohydrauliczny do zmiany kierunku jazdy pod obciążeniem wraz z pięciostopniową, regulacją szybkości reakcji (SenseClutch). Dzięki temu możliwa jest zmiana kierunku jazdy bez przerywania momentu obrotowego. Funkcja Stop&Go ułatwia precyzyjne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni bez konieczności używania pedału sprzęgła – jest to kluczowa zaleta modeli z nowej Serii 6, zwłaszcza w przypadku pracy z ładowaczem czołowym. Sprzęgło ComfortClutch umożliwia zmianę biegu bez korzystania z pedału sprzęgła. Prędkość 40 km/h osiągana jest przy zredukowanych obrotach silnika.
WOM
NAWET CZTERY PRĘDKOŚCI WOM.
Cztery prędkości WOM z tyłu (540, 540ECO, 1000 i 1000ECO) są część wyposażenia wersji z przekładnią Powershift, a trzy prędkości – wersji z przekładnią TTV. Przedni WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min oraz zsynchronizowany WOM są dostępne opcjonalnie. Funkcja automatycznego WOM jest częścią standardowego wyposażenia. Funkcja ta włącza lub wyłącza WOM w zależności od położenia ramion tylnego podnośnika. Modele z nowej Serii 6 oferują wszystko co potrzebne. To klient decyduje o wyborze wyposażenia odpowiadającego jego potrzebom.
Hydraulika i podnośnik
BOGATA OFERTA KONFIGURACJI I STEROWANIA.
Miarą wszechstronności wyposażenia ciągników nowej Serii 6 są ich układy hydrauliczne. Mogą być skonfigurowane pod kątem indywidualnych potrzeb klienta. Do wyboru są trzy pakiety hydrauliczne: prosty układ typu open centre z pompą o stałej wydajności 90 l/min i zaworami sterowanymi mechanicznie, pakiet z pompą Load-Sensing o wydajności 120 l/min i zaworami sterowanymi mechanicznie lub pakiet z pompą Load-Sensing o wydajności 120 l/min i zaworami sterowanymi elektronicznie. W ramach tych trzech podstawowych pakietów dostępnych wiele opcji wyposażenia – od trzech prostych, mechanicznych po kompletne sterowanie elektrohydrauliczne złożone. Montowany fabrycznie podnośnik przedni jest dostępny jako opcja. Podnośnik także ma trzy wersje: sterowany mechanicznie lub elektrohydraulicznie z opcjonalnym pakietem ComfortPack (hydraulika z przodu ciągnika). Udźwig maksymalny podnośnika przedniego wynosi 2880 kg. Sterowany elektrohydraulicznie podnośnik tylny może unieść do 7000 kg.
Hamulce
OŚ PRZEDNIA AMORTYZOWANA. W KAŻDEJ SYTUACJI. NIE TRACISZ TRAKCJI I UCIĄGU.
Osie przednie stworzone specjalnie dla klasy ciągników o mocy od 120 do 140 KM są zupełnie nowe. Zostały opracowane w celu zapewnienia trakcji, przyczepności i bezpieczeństwa w każdej sytuacji. Napęd na cztery koła oraz blokadę mechanizmu różnicowego (100%) można włączać i wyłączać przy użyciu przycisków; obie te funkcje są sterowane automatycznie przez system ASM - w zależności od kąta skrętu kół i prędkości jazdy. Wszystkie modele z nowej Serii 6 można opcjonalnie wyposażyć w amortyzowaną oś przednią. Oś montowana jest na dwóch siłownikach podwójnego działania. Znacznie zwiększa to komfort jazdy i pracy oraz poprawia trakcję i bezpieczeństwo zarówno w polu, jak i na drodze. Układ szybkiego sterowania SDD także jest dostępny we wszystkich nowych modelach. O połowę zmniejsza liczbę obrotów koła kierownicy i sprawia, że manewrowanie jest bardziej wydajne. Jak zawsze w przypadku oferty marki DEUTZ-FAHR, doskonałe funkcje bezpieczeństwa są częścią wyposażenia standardowego. Modele z nowej Serii 6 są wyposażone w układ hamowania wszystkimi czterema kołami oraz hydrauliczny hamulec postojowy (HPB). Hamulec przyczepy (hydrauliczny, pneumatyczny lub obydwa) jest dostępny jako opcja.
Kabina
KOMFORTOWA KABINA.
KOMFORTOWA PRZESTRZEŃ. WSZYSTKO W POLU WIDZENIA. WSZYSTKO POD RĘKĄ.
Wejdź do kabiny i ciesz się przestrzenią. Wnętrze ciągników nowej Serii 6 cechuje się wykorzystaniem wielu błyskotliwych rozwiązań. Wszystkie elementy sterujące silnika, przekładni, wału odbioru mocy, automatycznego WOM, zaworów hydraulicznie i oświetlenia, jak również MMI dla InfoCentrePro są łatwo dostępne, wbudowane w konsolę boczną. Elementy sterujące mają logiczny układ wynikający z częstotliwości użytkowania oraz przejrzyste oznaczenia kolorystyczne. Modele z przekładnią TTV obsługuje się przy użyciu nowego joysticka MaxCom na prawym podłokietniku. Nowy panel InfoCentrePro umieszczony na kolumnie kierownicy wyposażony jest w 5-calowy kolorowy wyświetlacz. Dzięki temu operator ma pełne informacje o statusie i parametrach pracy ciągnika. Mini MMI lub MMI mogą być używane, aby wyświetlić różne parametry i wprowadzać indywidualne ustawienia. Dostępne są trzy wersje fotela: z zawieszeniem mechanicznym, z zawieszeniem pneumatycznym oraz obrotowy fotel z zawieszeniem pneumatycznym. Wszystkie modele posiadają także fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa. Jedno jest pewne: modele z nowej Serii 6 spełniają każde życzenie z zakresu komfortu jazdy i obsługi.