Nasz sprzęt - Twój sukces

Uwaga!

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym informujemy, że nasza firma jest otwarta, jednak ograniczamy kontakt "face-to-face".

Prosimy o kontakt telefoniczny:

Tel.: /29/ 752 77 55

Godziny pracy:

  • Pn-Pt: 8.00-16.00
  • Sobota, niedziela: nieczynne

Wydajna i efektywna praca

Maksymalną wydajność, wytrzymałość i  gotowość do pracy oferuje flagowa przyczepa PÖTTINGER- JUMBO. W „Walce systemów“ udowodniła swoją przewagę i zapisała sie jako najbardziej ekonomiczna alternatywa dla produkcji wysokiej jakości kiszonki

Podbieracz o dużej wydajności

Intensywne wykorzystanie przyczepy wymaga niezawodnego i wydajnego podbieracza. Wahliwy podbieracz firmy Poettinger z ośmioma rzędami palców zapewnia doskonałą wydajność zbioru – również przy dużej prędkości jazdy i ciężkich warunkach zbioru.

Podbieracz o dużej wydajności

Podbieracz Poettinger gwarantuje maksymalna wydajność, również w trudnych warunkach pracy, jak wilgotna i krótka trawa.

  • 2 m szerokości, sterowany 8 rzędowy podbieracz gwarantuje wzrost wydajności do 20%.
  • Obszar przekazywania między palcami podbieracza a rotorem został także zoptymalizowany i dopasowany do wydajności.
  • Łatwa konserwacja – smarowanie krzywki tylko jeden raz w roku, głównego łożyska dźwigni sterowania co 80 przyczep -przewody smarowania wychodzą na zewnątrz.
  • Czysta pasza dzięki hartowanym pasom wlotowym – zapewnia to staranne oddzielenie zanieczyszczeń od paszy. Ochrona belki nożowej.

Tylko czysta pasza gwarantuje prawidłowy przebieg procesu zakiszania i dzięki temu wysokiej jakości sianokiszonkę.

  • Podbieracz jest sterowany obustronnie przez krzywki ze stali z pełnym środkiem. Mocne, dwurzędowe łożyska rolek sterujących są dostosowane do dużych obciążeń.
  • Palce podbieracza są podatne skrętnie – nie naruszają darni, nie wzniecają kurzu i zbyt szybko się nie zużywają.

Perfekcyjne kopiowanie nierówności terenu- regulowane wielostopniowo na wysokość koła kopiujące 16 x 6,5-8

  • Koła dokładnie prowadzą podbieracz przez każdy teren i dopasowują wysokość przebiegu palców. Koła kopiujące wodzące umożliwiają szczególnie gładkie poruszanie się w zakrętach.
  • Przestawiana w pionie blacha uderzeniowa z wysuniętą rolką d ogniatającą pokos gwarantuje perfekcyjny przepływ paszy – również przy wysokiej prędkości załadunku i krótkiej, mokrej zielonce.
Wahliwy podbieracz
  • Dwa przegubowe ramiona nośne umożliwiają pełną swobodę ruchu podbieracza.
  • Dodatkowa sprężyna, która zapewnia niewielki, chroniący podłoże nacisk na glebę – opcjonalnie można zamontować hydrauliczny układ odciążania podbieracza.
  • Automatyka wyłączania podbieracza we wszystkich modelach JUMBO.

Zabezpieczenie noży

Intensywne wykorzystanie przyczepy wymaga dopasowanego zabezpieczenia noży. Każdy nóż jest zabezpieczony indywidualnie. Zabezpieczenie i właściwe ustawienie nozy gwarantują równomierne cięcie.

Niepowtarzalne rozwiązanie Pöttingera: Siła uwalniania zależy od wielkości i punktu wejścia ciała obcego.

  • Mniejsze elementy wpadają pomiędzy podbieracz a rotor.
  • Większe ciała obce są dociskane przez rotor do noża i w krótkim czasie przesuwane sprężyście w kierunku podawaniahtung.
  • Rolka uwalniająca na tylnej stronie noża unosi się z blokady. Ciało obce wydostaje się spod noża. Siła oporu zostaje natychmiast zredukowana, co chroni nóż!
  • Po przejściu ciała obcego przez mechanizm tnący nóż powraca do pozycji wyjściowej na skutek działania sprężyny.

Należy zwrócić uwagę na fakt, że kamienie nie sa tu łupane, tak jak się to dzieje w przypadku sieczkarni. Dzięki temu mamy pewność, że nie dojdzie do skaleczeń u bydła podczas trawienia.

Komfort jazdy

Wzrastająca powierzchnia Komfort jazdy do 31 t dop. masy całkowitej przestrzeni załadunkowej i duża prędkość jazdy obciążenej przyczepy wymagają zastosowania mocnych i chroniącyh podłoże podwozi. Firma Pöttinger poświęciła wiele uwagi temu zagadnieniu. W efekcie powstały osie tandemowe o sterowaniu wymuszonym oraz typu Tridem i opony o dużej powierzchii przylegania do podłoża.

Podwozie z amortyzowaniem parabolicznym do max. 22 t ciężaru całkowitego

Amortyzatory paraboliczne o dużym rozstawie wspornikow i wahaczem do wyrównania na stoku. Perfekcyjne amortyzowanie w silosie i spokojna jazda po drogach i polach. Stabilne drążki wzdłużne przejmują siłę hamowania i sterowanie osią. Oś skrętna jako wyposażenie seryjne. Oś wymuszona i ABS na życzenie.

Podwozie z resorowaniem parabolicznym i stabilizatorem poprzecznym do max. 22 t ciężaru całkowitego

Amortyzatory paraboliczne o dużym rozstawie wspornikow i wahaczem do wyrównania na stoku. Perfekcyjne amortyzowanie w silosie i spokojna jazda po drogach i polach. Stabilne drążki wzdłużne przejmują siłe hamowania i sterowanie osią. Zaletą zastosowania dodatkowych stabilizatorów poprzecznych jest bezpieczniejsza jazda po stoku oraz w zakręcie. Oś skrętna w wyposażeniu seryjnym, sterowanie wymuszone i ABS na życzenie.

Podwozie z amortyzowaniem hydropneumatycznym do max. 24 t ciężaru całkowitego, oś jak w samoch. ciężarowych (okładziny hamulcowe 410 x 180 mm)

Perfekcyjne amortyzowanie w silosie i spokojna jazda po drogach i polach. Stabilne drążki wzdłużne przejmują siłę hamowania i sterowanie osią. Oś skrętna w wyposażeniu seryjnym, sterowanie wymuszone i ABS na życzenie.

  • Szerokie podparcie – 1085 mm – bezpieczna jazda po skłonie.
  • Najwyższy komfort jazdy po drogach i w terenie.
  • Bezpieczna jazda na stoku mimo wysoko umieszczonego punktu ciężkości.
  • Duży zakres wyrównania osi do 270 mm pozwalający na swobodny wyjazd z pola i bezproblemową jazdę po nierównych drogach.
  • Optymalne działania hamulców przez równomierne rozłożenie obciązenia osi.
8- kołowe podwozie – pełna ochrona podłoża do max. 22 t ciężaru całkowitego

W tym jedynym na całym świecie układzie zawieszenia koła są osadzone parami na wahliwie zawieszonych osiach. Tylne pary kół swobodnie kopiują nierowności terenu chroniąc przez to opony i darń. Hydrauliczna regulacja poziomu z opatentowanym systemem maksymalnego wychylenia zapewniają najlepsze rozłożenie nacisku. Znakomite właściwości jazdy po stoku. Amortyzowanie hydrauliczne optymalizuje komfort jazdy. Hamulce pneumatyczne lub hydrauliczne gwarantują bezpieczne hamowanie również przy dużej prędkości jazdy. Dzięki mniejszej wysokości platformy w przeciwieństwie do ogumienia 26.5" rotor załadunkowy jest bardziej wydajny.

Podwozie Tridem ze sterowaniem wymuszonym, do 31 t ciężaru całkowitego

Zawieszenie Tridem Pöttingera zapewnia optymalne rozłozenie ciężaru na dużej powierzchnii. Nacisk na podłoże jest niewielki.

  • Perfekcyjny chód w śladzie na stoku i w silosie.
  • Szczególnie istotną cechą jest niezależne zawieszenie osi.
  • Zawieszenie hydropneumatyczne umożliwia ruch w pionie w zakresie 270 mm.
  • Tym samym obciążenie osi rozkłada się równomiernie na każdym terenie.

Testy wykazują, że zapewnia to także oszczędność paliwa. Niezależne zawieszenie zapewnia również bardziej równomierne zużycie hamulców na wszystkich osiach.

Sterowniki

POWER CONTROL

Wszystkimi funkcjami można sterować bezpośrednio z terminalu. Wyświetlane są również komunikaty o błędach. Zintegrowana baza danych.

  • Funkcje automatyki zwiększające komfort obsługi
  • Ergonomiczna forma przycisków pulpitu
  • Seyjne podświetlenie klawiatury.

WIRELESS POWER CONTROL

Komfortowa obsluga przyczepy rowniez poza kabina ciagnia.

  • Pasek uwalnia rece do obslugi
  • Duzy zasieg do 100 m

CCI 100 Terminal - 100% ISOBUS

Komfort extra klasy na zyczenie

Ten pulpit obsługi zawiera nie tylko funkcje terminalu Power Control, ale również umożliwia obsługę wszystkich maszyn z ISOBUS różnych producentów.

  • Wysokiej jakości 8,4" kolorowy wyświetlacz TFT
  • Podświetlenie przycisków
  • Ekran dotykowy
  • 12 wypukłych przycisków
  • Wejście na USB
  • Przyłącze do kamery M 12x1
  • Pomiar momentu obrotowego służący do sterowania automatyką załadunku. Szybkie i dokładne dopasowanie do różnych cech paszy z siedzenia ciągnika.
  • Sterowanie osia skretna uzaleznione od predkosci.
  • Waga

Agregat załadunkowy Powermatic Plus

Po prostu żarłok

System załadowczy Powermatic to serce przyczepy samozbierającej Pöttinger: mocny, solidny i wydajny. Rotor przystosowany jest do dowolnej mocy ciągnika.

Perfekcyjne przenoszenie paszy przez podbieracz i maksymalna wydajność również przy utrudnionych warunkach pracy, jak mokra i krótka trawa. Wypróbowana i sprawdzona przez lata forma palców rotora.

  • Lekkie, nie wymagajace zastosowania dużej siły podbieranie paszy.
  • Płynne podbieranie masy zielonej przez podbieracz i maksymalna wydajność dzięki rozszerzonym końcówkom palców.
  • Optymalny odstęp między nożami i palcami zapewnia lekkość uciągu i ochronę noży przed ciałami obcymi.
  • Powermatic+ rotor załadunkowy z ośmioma spiralnie ułożonymi rzędami palców o średnicy 800 mm.
  • Teoretyczna długość cięcia wynosi 34 mm, co zapewnia paszę o optymalnej strukturze dla przeżuwaczy.
Agregat załadunkowy

Rotor załadunkowy jest obustronnie łożyskowany przez wahliwe łożyska rolkowe. Po stronie napędu znajduje się wałek napędu o grubości 100 mm, łożyskowanie umieszczone jest między rotorem i przekładnią – dzięki temu obciążenie łożysk jest mniejsze.

Palce wykonane są z hartowanej drobnoziarnistej stali Hardox 500 o grubości 12 mm.

Prosta konserwacja

Pierścienie zębate są zawieszone na bębnie wewnętrznym. Każdy pierścień jest wymienny.

Skrobak z korpusem szerokości 18 mm

Skrobaki sa przykręcane pojedyńczo. Forma skrobaków zmniejsza zapotrzebowanie mocy.

Najlepsze zagęszczenie paszy

Najlepsze zagęszczenie paszy w przestrzeni załadunkowej dzięki dużej powierzchnii skrobaków i zoptymalizowanej formie zebów rotora. Przyczepy JUMBO osiągają przez to największy stopień wykorzystania przestrzenii załadunkowej na m3, również przy mokrej masie.

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone