Nasz sprzęt - Twój sukces

Deutz-Fahr prezentuje nowe serie swoich ciągników! Poznajcie nową Serię 6 oraz Serię 7.

 

Nowa seria 6

Kluczowe cechy Nowej Serii 6:

  • Optymalne połączenie najnowszych rozwiązań technicznych
  • 12 modeli z silnikami o mocy od 156 KM do 226 KM
  • Powershift, RCshift (w pełni zautomatyzowana), TTV – trzy rodzaje układów przeniesienia napędów
  • Prędkość maks.: 40 lub 50 km/h przy Super-Eco obr./min
  • MaxiVision Cab stanowi punkt odniesienia
  • Nowy panel InfoCentrePro
  • Nowy projekt podłokietnika z joystickiem MaxCom
  • Pakiet oświetlenia diodowego LED o mocy 40000 lumenów
  • Wysoko wydany silnik Deutz 6.1 Stage 4 (Tier4 Final)
  • Nowy, zbudowany całkowicie z aluminium układ chłodzenia z osobnym wejściem
  • Nowe unikalne adaptacyjne zawieszenie 
  • Wyjątkowy układ hamulcowy z hamulcami zewnętrznymi
  • Wysokiej klasy technologia hydrauliczna
  • Wszystkie zawory hydrauliczne są proporcjonalnie sterowane
  • Nowa pozycja podnośnika przedniego
  • Nowy styl Italdesign Giugiaro

Optymalne połączenie najnowszych rozwiązań technicznych w swojej klasie mocy.

Niezależnie od tego, czy w grę wchodzi duża firma, średniej wielkości lub mała, usługodawca prac rolniczych, bądź władze lokalne, czy prowadzone prace są związane z orką, siewem, kultywacją, transportem, zbiorem zbóż lub są to prace wykonywane na terenie miasta lub gminy – tylko ciągnik w 100% dostosowany do charakteru prac zapewni sukces ekonomiczny. Mając to na uwadze, marka DEUTZ-FAHR opracowała nową Serię 6. Dzięki bogatej ofercie zawierającej 12 modeli ciągników o mocy w zakresie od 156 do 226 KM, z możliwością wyboru dwóch wariantów rozstawów osi, trzech rodzajów przekładni, dwóch typów kabin o różnych poziomach komfortu i szeregu dodatkowych opcji wyposażenia, Seria 6 oferuje najlepsze w tej klasie mocy ciągników połączenie wyjątkowej technologii

Najbardziej wyróżniającą się cechą nowej Serii 6 jest koncepcja układu przeniesienia napędu. Nowe modele Serii 6 Powershift to kwintesencja technologii stosowanej w ciągnikach. Ręcznie obsługiwany układ przeniesienia napędów posiada 5 biegów głównych plus 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu. Łączna liczba biegów wynosi 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27). Modele RCshift wyposażone są w pełni zautomatyzowany układ przeniesienia napędu z 5 zautomatyzowanymi biegami głównymi oraz 6 półbiegami Powershift do przodu i 3 do tyłu (łączna liczba biegów wynosi 30 + 15, z reduktorem: 54 + 27). Łatwość zmiany biegów jest porównywalna do tej stosowanej w samochodach osobowych: dzięki inteligentnemu adaptacyjnemu układowi przeniesienia napędu, ciągnik dostosowuje się do operatora, a nie na odwrót. W modelach TTV maksymalny komfort obsługi układu przeniesienia napędu uzyskano dzięki niezawodnej, sprawdzonej, bezstopniowej przekładni. Zakres prędkości jazdy wynosi od 0,2 km/h do 40 km/h lub 50 Km/h; urządzenia te są wyposażone w nowe oprogramowanie gwarantujące jeszcze bardziej efektywną jazdę. Wszystkie typy układów przeniesienia napędów pozwalają na osiągnięcie prędkości maksymalnej rzędu 40 lub 50 km/h przy zredukowanych obrotach silnika, co jednocześnie umożliwia uzyskanie oszczędności paliwowych. Wszystkie przekładnie są łatwe w obsłudze. Można je zaprogramować w prosty sposób i łatwo monitorować ich działanie na pokładowych wyświetlaczach. Każda z nich oferuje doskonałą technologię, precyzję i skuteczność. Ale najbardziej wyjątkowe w nowej Serii 6 jest to, że zarówno rolnicy, jak i firmy mogą dowolnie wybierać żądany poziom technologii i sposobu zmiany biegów.

Komfort w kabinie Serii 6 jest najwyższej jakości. Nowa, jasna i przyjazna dla operatora kabina serii MaxiVision wyznacza standard pod względem widoczności we wszystkich kierunkach, środowiska roboczego oraz łatwej obsługi. Panel wskaźników InfoCentrePro wyposażono w 5-calowy kolorowy ekran, dostarczający dane na temat parametrów pracy ciągnika. Także w tym zakresie zadbano o maksymalną wygodę oraz czytelny i szybki przekaz informacji. Nowa konstrukcja podłokietnika z joystickiem MaxCom zapewnią wysoki komfort. Aby umożliwić precyzyjne i maksymalnie wydajne wykonywanie prac w każdych warunkach, DEUTZ-FAHR może być wyposażony w opcjonalny pakiet oświetlenia LED oferujący strumień światła o mocy 40000 lumenów z 16 reflektorami roboczymi. Zadbano także o doskonałe wyciszenie wnętrza kabiny. Zredukowano hałas dobiegający z komory silnika, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną, ponieważ kabina i przedział silnika nie są połączone. Opracowany na nowo układ klimatyzacji pracuje cicho i gwarantuje jednolitą cyrkulację powietrza w odróżnieniu od innych modeli ciągnika tej klasy. Szyberdach jest obecnie oferowany w wersjach – wykonany z zielonego poliwęglanu otwierany dach, szklany dach z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym. Unikalne na rynku: Rolnicy oraz usługodawcy prac rolniczych mogą wybrać różne warianty komfortu w kabinie oraz jedną z wielu specyfikacji urządzeń technologicznych. Kabiny serii MaxiVision są dostosowane do elektrohydraulicznego (w przypadku modeli TTV i RCshift) oraz mechanicznego (w przypadku modeli RCshift oraz Powershift) sterowania obwodami. W przypadku wszystkich modeli, przedni podnośnik i ładowacz czołowy mogą być sterowane mechanicznie lub elektrohydraulicznie, w zależności od konfiguracji.

Nowa jednostka napędowa DEUTZ 6.1 4 Tier4 Final oferuje większy zapas mocy i możliwość wykorzystania wysokiego momentu obrotowego, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i AdBlue o 5% w porównaniu do poprzedniej generacji. Wydajność jest także zwiększona dzięki wentylatorowi elektronicznemu Visco oraz nowemu układowi chłodzenia. System umożliwia całkowite otwarcie chłodnicy, dzięki czemu przeglądy i konserwacje można wykonywać łatwiej i szybciej.

Nowa przednia oś z inteligentnym, adaptacyjnym układem amortyzacji Serii 6 jest unikalna w tej klasie ciągników. Pozwala uzyskać maksymalną stabilność podczas ciągnięcia/spychania ciężkich ładunków. Innowacyjny układ Anti-dive zapewnia stabilność oraz bezpieczeństwo transportu. Seria 6 TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysoce wydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi (6205 i 6215 TTV). W połączeniu z układem hamulcowym Booster zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca.

Do tej pory, technologia hydrauliczna nowej Serii 6 była dostępna wyłącznie w klasie urządzeń o wyższej wydajności. Obecnie, ciągniki są wyposażone w pięć zaworów hydraulicznych z tyłu i dwa z przodu. Ważna cecha – wszystkie obwody są proporcjonalnie sterowane. Podnośnik przedni z regulacją położenia o udźwigu do 5480 kg oraz gniazdem ISOBUS z przodu to dodatkowe nowe cechy. Udźwig tylnego podnośnika wynosi 10000 kg. Opcjonalnie, pompa hydrauliczna podaje do 170 l/min. LS.

Prędkość pracy WOM 540/540ECO/1000/1000ECO z tyłu oraz 1000 lub 1000ECO z przodu – dzięki funkcji ECO dostępnej w WOM obroty silnika na minutę mogą być znacząco zredukowane przyczyniając się do stałych oszczędności paliwowych oraz redukcji hałasu.

Nowa Seria 6 może być wyposażona w najbardziej zaawansowane technologie rolnictwa precyzyjnego. Funkcje monitorowania i sterowania pracą systemu rolnictwa precyzyjnego realizowane są przy użyciu terminalu: Wielkość ekranu iMonitor 2.0 wynosi do 12".

Nowe ciągniki Serii 6 charakteryzują się stylistyką opracowaną i udoskonaloną przy współpracy z Italdesign Giugiaro: Ich czyste aczkolwiek charakterystyczne linie pokrywy silnika, wyróżniająca się kabina oraz szerokie zastosowanie materiałów wysokiej jakości sprawiły, że uzyskały agresywną, a jednocześnie przyjazną użytkownikowi stylistykę, która stała się cechą charakterystyczną najnowszych modeli marki DEUTZ-FAHR.

Podsumowując, nowa Seria 6 DEUTZ-FAHR umożliwia rolnikom i usługodawcom prac rolniczych indywidualne konfigurowanie najlepszego zestawu technologicznego dla ciągników tej klasy. Wraz z pojawieniem się Serii 6, marka DEUTZ-FAHR w zupełnie nowy sposób zdefiniowała pojęcie łatwości konfigurowania wyposażenia ciągnika.

Więcej

Nowa seria 7

Nowa Seria 7 opisana w kilkunastu punktach:

  • Najlepsza niemiecka technologia pozwalająca osiągnąć najwyższą wydajność
  • Kabina MaxiVision 2 wyznaczająca nowe standardy
  • Nowy panel InfoCentrePro
  • Nowy projekt podłokietnika z joystickiem MaxCom
  • Pakiet oświetlenia diodowego LED o mocy 40000 lumenów
  • Systemy rolnictwa precyzyjnego opracowane w najnowszej technologii
  • Wysoko wydany silnik Deutz 6.1 Stage 4 (Tier4 Final)
  • Układ przeniesienia napędu 60 km/h TTV – niezrównany w swojej klasie
  • Unikalny układ amortyzacji i hamulcowy
  • Doskonała technologia hydrauliczna
  • Wszystkie zawory są proporcjonalnie sterowane
  • Nowa pozycja podnośnika przedniego

 

Nowa Seria 7 opracowana przez DEUTZ-FAHR.

Najlepsze osiągnięcia niemieckiej technologii gwarantujące maksymalną wydajność

Maszyny nowej Serii 7 zostały opracowane przez markę DEUTZ-FAHR w szczególności z myślą o firmach świadczących usługi oraz dużych gospodarstwach rolnych, dla których sprawą zasadniczą jest ekonomiczne prowadzenie wszystkich prac sezonowych. Mając do dyspozycji dwa modele (o mocy 226 i 246 koni mechanicznych), maszyny nowej Serii 7 opracowane przez DEUTZ-FAHR gwarantują najlepszą niemiecką technologię, pozwalającą uzyskać najwyższą wydajność. 

Łatwa w obsłudze, ergonomiczna kabina MaxiVision 2 wyznacza nowe standardy w zakresie środowiska oraz komfortu pracy, jednocześnie zapewniając widoczność z każdej strony. Nowy panel InfoCentrePro umieszczony na kolumnie kierownicy wyposażony jest w 5-calowy kolorowy ekran. Pokazuje on pełny zakres aktualnych danych roboczych oraz zapewnia możliwość łatwego dostosowania poszczególnych opcji do potrzeb informacyjnych operatora. Także nowa konstrukcja podłokietnika z joystickiem MaxCom zapewniają wysoki komfort. DEUTZ-FAHR udostępnia opcjonalnie pakiet oświetlenia LED o mocy 40000 lumenów, zapewniając komfortowe i precyzyjne wykonywanie prac we wszystkich warunkach oświetleniowych. We wnętrzu zredukowano poziom hałasu, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną, dzięki rozdzieleniu kabiny od przedziału silnika. Opracowany na nowo układ klimatyzacji pracuje cicho i gwarantuje jednolitą cyrkulację powietrza w odróżnieniu od innych modeli ciągnika tej klasy. Szyberdach jest obecnie oferowany w trzech wersjach: łatwo otwierany, wykonany z poliwęglanu dach, szklany dach z 84% absorpcją promieni UV lub z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym.

Nowa Seria 7TTV została wyposażona w najbardziej zaawansowane technologie rolnictwa precyzyjnego DEUTZ-FAHR. Funkcje monitorowania i sterowania pracą systemu rolnictwa precyzyjnego realizowane są przy użyciu terminalu: iMonitor 2.0 ma 12-calowy ekran. 

Nowa jednostka napędowa Deutz 6.1 nie tylko spełnia standardy emisji określone dla Stage 4 (Tier 4 Final), ale także oferuje większy zapas mocy i możliwość wykorzystania wysokiego momentu obrotowego pomimo o 5% mniejszego zużycia paliwa oraz AdBlue w porównaniu do poprzedniej generacji. Wydajność jest także zwiększona dzięki wentylatorowi elektronicznemu Visco oraz nowemu, innowacyjnemu układowi chłodzenia. Ten ostatni można całkowicie otworzyć, co ułatwia jego konserwację.

Stale modyfikowany układ przeniesienia napędu TTV pozwala osiągnąć prędkość od 0,2 do 60 km/h i został wzbogacony o nowe oprogramowanie gwarantujące łatwiejszą obsługę. Górny przedział prędkości 60 km/h jest unikalny w tej klasie ciągników. Wszystkie prędkości w górnym przedziale, tzn. 40 km/h, 50 km/h oraz 60 km/h są osiągane przy niższych obrotach silnika. Jest to wydajność w najlepszym tego słowa znaczeniu.

Kolejna unikalna cecha w tej klasie ciągników to inteligentny, adaptacyjny układ zawieszenia osi przedniej. Gwarantuje on maksymalną stabilność podczas holowania i jazdy pod obciążeniem. Innowacyjny układ Anti-dive zapewnia stabilność oraz bezpieczeństwo transportu. Seria 7TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysokowydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi. W połączeniu z układem hamulcowym Booster zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca.

Technologia hydrauliczna nowej Serii 7 była wcześniej dostępna wyłącznie w modelach klasy wyższej. Ciągniki są wyposażone w pięć zaworów hydraulicznych z tyłu i dwa z przodu. Czymś, co wyróżnia nowe modele jest to, że wszystkie obwody są sterowane proporcjonalnie. Nowe elementy to nowe cechy, to podnośnik przedni z regulacją położenia o udźwigu do 5480 kg oraz gniazdem ISOBUS z przodu. Udźwig tylnego podnośnika wynosi 10000 kg. Pompa o wydajności 120 l/min. jest dostępna w opcji standardowej; pompa o większej wydajności do 160 l/min. jest dostępna na zamówienie.

Prędkość pracy WOM 540ECO/1000/1000ECO z tyłu oraz 1000 lub 1000ECO z przodu – ECO WOM może być częściej uruchamiany dzięki wyższej mocy oraz zredukowanej liczbie obrotów. Przyczynia się to także do oszczędności paliwowych oraz redukcji hałasu.

Nowe ciągniki Serii 7 charakteryzują się stylistyką opracowaną i udoskonaloną przy współpracy z Italdesign Giugiaro: Ich czyste aczkolwiek charakterystyczne linie pokrywy silnika, wyróżniająca się kabina oraz szerokie zastosowanie materiałów wysokiej jakości sprawiły, że uzyskały agresywną, a jednocześnie przyjazną użytkownikowi stylistykę, która stała się cechą charakterystyczną najnowszych modeli marki DEUTZ-FAHR.

Nowa maszyna Serii 7 opracowana przez DEUTZ-FAHR to idealny wielofunkcyjny pojazd pozwalający zwiększyć wydajność jednostek świadczących usługi dla rolnictwa oraz gospodarstw rolnych. Stanowią one najwyższy poziom rozwoju innowacyjnych i inteligentnych technologii ciągników – zarówno w pracach polowych, jak i drogowych.

Więcej

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone