Nasz sprzęt - Twój sukces

NIEMIECKA TECHNOLOGIA Z NAJWYŻSZEJ PÓŁKI

Sukces osiągają te gospodarstwa, które w trakcie całego sezonu są w stanie poradzić sobie z każdym rodzajem prac, przy najmniejszych nakładach i w zredukowanym czasie pracy. Redukcja kosztów prowadzenia działalności wymaga oszczędności w skali pojedynczej złotówki. Właśnie z myślą o spełnieniu tego celu marka DEUTZ-FAHR opracowała nowe modele Serii 7TTV. Dwa zaawansowane technologicznie ciągniki oferują moc w zakresie do 246 KM oraz szereg zalet charakterystycznych dla niemieckich produktów: wysoką jakość, doskonałą precyzję wykonania i niezawodność, które w połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami zapewniają wydajność i komfort użytkowania.

Seria 7TTV stanowi połączenie wysoce innowacyjnej,inteligentnej technologii stosowanej w ciągnikach „Made in Germany", oferując wyjątkowo komfortową kabinę MaxiVision 2, intuicyjne przyrządy sterownicze, przeprojektowany podłokietnik, najnowocześniejsze systemy rolnictwa precyzyjnego Agrosky, wysoce-wydajny silnik i układ przeniesienia napędu oraz innowacyjne rozwiązania przedniej osi i hamulców. Wszystko to zapewnia optymalny komfort jazdy i maksymalne bezpieczeństwo. Wydajny okład hydrauliczny zaprojektowano z myślą o współpracy z każdego rodzaju maszynami, dzięki czemu Seria 7TTV to idealna maszyna wielozadaniowa, która może zwiększyć wydajność zarówno profesjonalnych usługodawców prac rolniczych, jak i gospodarstw rolnych – zarówno w pracach polowych jak i w transporcie drogowym.

Silnik

SILNIKI SZEŚCIOCYLINDROWE EURO 4: MOC Z WYDAJNOŚCIĄ

Nowa Seria 7 została wyposażona w silnik, który został całkowicie przeprojektowany pod kątem wymogów związanych z ochroną środowiska i redukcji kosztów eksploatacji. Nowy silnik Deutz 6.1 Stage 4 (Tier4 Final) szybciej reaguje, gwarantuje uzyskanie wyższych rezerw momentu obrotowego oraz większy moment obrotowy przy niższych obrotach na minutę. Jednocześnie w porównaniu z wcześniejszymi wersjami, zużycie paliwa oraz AdBlue zostało zmniejszone o 5 %. Zmieniony układ wydechowy wyposażono w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz dodatkowo DPF (filtr cząstek stałych) z pasywną regeneracją. W porównaniu do filtrów aktywnych, DPF oferuje trzy zalety: brak wtrysku paliwa w trakcie wypalania, mniejsza temperatura w trakcie pracy i znacznie szybsza regeneracja. Pozwala to zaoszczędzić paliwo i pieniądze, a jednocześnie spełnić wymagania obowiązujących aktualnie norm emisji spalin.

Sprawność silnika zapewnia także wentylator Electronic Visco i zmodyfikowany, wysokowydajny kompaktowy układ chłodzenia. Opatentowany układ chłodzenia można całkowicie otworzyć, co znacznie upraszcza jego obsługę i czyszczenie. System wstępnego czyszczenia powietrza na obudowie filtra zapobiega przedostawaniu się większych zanieczyszczeń do filtra, co także wydłuża okres eksploatacji bez konieczności czyszczenia filtra. Silnik DEUTZ 6.1 Stage 4 (Tier4 Final) – nowoczesna niemiecka technologia – jest synonimem praktycznej wiedzy i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej osiągnąć maksymalną wydajność.

Napęd

PRZEKŁADNIA TTV ZAMIENIA MOC W UCIĄG

Nowa Seria 7TTV jest wyposażona w sterowaną elektronicznie, bezstopniową przekładnię TTV. Jest to wytrzymała, sprawdzona, przetestowana konstrukcja. Nowe oprogramowanie dodatkowo zwiększa jej walory użytkowe. DEUTZ-FAHR jest jedynym producentem, który oferuje ciągnik z prędkością maksymalną 60 km/h o klasycznej konstrukcji. Prędkości maksymalne 40 km/h, 50 km/h, czy 60 km/h osiągane są przy obniżonej prędkości obrotowej silnika, co jest niezwykle ważne, jeśli chodzi o redukcje zużycia paliwa. Zakres prędkości jazdy wynosi od 0,2 km/h do 60 km/h. W przypadku prac polowych, układ przeniesienia napędu TTV działa z najwyższą wydajnością przy wszystkich prędkościach.

Niezwykle komfortowa przekładnia TTV jest wysoce-wydajna, ze względu na wykorzystanie czterech przekładni mechanicznych (planetarnych), zmienianych automatycznie. Zarządzanie silnikiem i przekładnią jest w pełni zintegrowane. W celu zoptymalizowania pracy operatora, możliwe jest zapisanie aż czterech prędkości tempomatów. Funkcja Stretch Control zwiększa bezpieczeństwo jazdy z przyczepami w górzystym terenie. Każdy szczegół przekładni TTV został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować wydajność Serii 7.

WOM

MOŻLIWOŚĆ PRACY ZE WSZYSTKIMI MASZYNAMI W KAŻDEJ SYTUACJI

Wydajność ciągnika zależy bezpośrednio od osprzętu, z którym może współpracować. Celem jest zwiększenie wydajności przez stosowanie coraz większych i cięższych kombinacji osprzętu. Tutaj nowa Seria 7 może zademonstrować swoją siłę. Przy trzech prędkościach WOM (540 ECO/1000/1000 ECO) z tyłu i 1000 lub 1000ECO z przodu, wszystkie prace mogą być wykonywane bardzo sprawnie. Dzięki niższej prędkości obrotowej silnika w prędkościach ECO, ciągnik oferuje najwyższą wydajność prac przy zredukowanym zużyciu paliwa. Wszystkie funkcje układu hydraulicznego i WOM można łatwo ustawić i zmieniać za pomocą podłokietnika w kabinie. Możliwe jest również zewnętrzne sterowanie układu hydraulicznego, podnośnika i WOM, z obu stron ciągnika.

Hydraulika i podnośnik

PODNIEŚ SWOJĄ PRODUKTYWNOŚĆ

Nowa Seria 7TTV wprowadza do segmentu technologię obsługi osprzętu, która wcześniej była dostępna tylko w klasach ciągników o wyższej mocy. Tylny osprzęt obsługuje pięć obwodów układu hydraulicznego, natomiast przedni osprzęt - dwa. Czymś, co wyróżnia nowe modele jest to, że wszystkie obwody są sterowane proporcjonalnie.

Nowy układ hydrauliczny Serii 7 pozwala na wyposażenie w przedni podnośnik ze sterowaniem położeniem. Do tej pory tak zaawansowana technologia była dostępna tylko w Serii 9TTV. Udźwig przedniego podnośnika wynosi 5480 kg i jest to imponujący wynik. Dodatkowo, przedni podnośnik umieszczono blisko ciągnika, dzięki nowej konstrukcji zintegrowanych ramion, co znacznie zwiększyło jego udźwig i ograniczyło gabaryty. Tuż obok przedniego podnośnika umieszczono także dodatkowe gniazdo ISOBUS. W wersji standardowej dostępna jest pompa hydrauliczna o zmiennej wydajności 120 l/min., natomiast opcjonalnie możliwe jest wyposażeni w pompę o zmiennej wydajności 160 l/min. W standardzie oferowany jest układ wykrywania obciążenia LoadSensing. Oddzielna pompa zasila układ kierowniczy, tak więc układ hydrauliczny działa niezależnie. Udźwig tylnego podnośnika wynosi 10000 kg.

Hamulce

ABY ZAPEWNIĆ WYJĄTKOWE BEZPIECZEŃSTWO W CIĄGNIKACH TEJ KLASY

Wydajność wymaga maksymalnej kontroli nad ciągnikiem - zarówno w polu, jak i na drodze. Także w trudnych warunkach terenowych i przy najcięższym wyposażeniu. Seria 7TTV oferuje wyjątkowo coś wyjątkowo cennego: bezpieczeństwo w każdej sytuacji.

Nowa wzmocniona przednia oś i układ hamulcowy Serii 7TTV są unikalne w tej klasie ciągników. Inteligentny, adaptacyjny system amortyzacji zapewnia nowej Serii 7TTV maksymalną stabilność - zarówno podczas holowania ciężkich ładunków, jak i jazdy pod dużym obciążeniem. Innowacyjny system zawieszenia stabilizuje ciągnik podczas wszystkich przejazdów transportowych i zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Aby zapewnić lepsze prowadzenie na nierównym podłożu, amortyzatory zostały zamontowane z przodu osi.

Seria 7TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysokowydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi. Dodatkowo, wspomagany układ hamulcowy zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca. Żaden inny klasyczny ciągnik nie oferuje wzmocnionej przedniej osi, suchych hamulców tarczowych i układu hamulcowego ze wspomaganiem oraz tak wysokiego poziomu bezpieczeństwa, szczególnie przy dużych prędkościach.

Kabina

ERGONOMICZNE STEROWANIE. MAKSYMALIZACJA KOMFORTU OPERATORA

Unikalność nowoczesnej kabiny MaxiVision 2, zobaczyć można zarówno z zewnątrz jak i po zajęciu miejsca w jej wnętrzu. W zakresie prostoty obsługi i ergonomii, w nowych modelach Serii 7TTV zadbano o każdy szczegół, wykorzystując najnowsze rozwiązania i technologie. Nowy panel wskaźników InfoCentrePro wyposażono w 5-calowy kolorowy ekran, dostarczający informacje na temat parametrów pracy ciągnika. Także w tym zakresie zadbano o maksymalną wygodę oraz czytelny i szybki przekaz informacji. Aby umożliwić precyzyjne i maksymalnie wydajne wykonywanie prac w każdych warunkach, ciągnik może być wyposażony w opcjonalny pakiet reflektorów LED oferujący strumień światła o mocy 40000 lumenów z czterech reflektorów roboczych. Wnętrze zaprojektowano w celu zagwarantowania wygody kierowcy. Zredukowano hałas dobiegający z komory silnika, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną. Kabina i przedział silnika nie są połączone. Nowa maska nawiązuje do najnowszej, awangardowej stylistyki nowych modeli ciągników marki DEUTZ-FAHR. Kompaktowa konstrukcja pokrywy silnika zapewnia jednocześnie doskonałą widoczność na przestrzeń przed ciągnikiem. Operator ma także optymalny podgląd na maszynę za ciągnikiem, ponieważ kabinę odsunięto do tyłu.

Pozostałe funkcje, które redukują zmęczenie operatora to przytulne wnętrze utrzymane w jasnych kolorach, duże okna i szyberdach, oferowany teraz w trzech wersjach: otwierana zielona pokrywa, szklany szyber-dach ze szkłem o 84% absorpcji promieniowania UV oraz wersja z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym. Układ klimatyzacji - także automatycznej - jest wyjątkowo cichy, a jednocześnie największa liczba regulowanych dysz nawiewów w tej klasie ciągników gwarantuje równomierne rozprowadzanie powietrza, niedostępne w innych oferowanych obecnie modelach ciągników. Każdy detal kabiny MaxiVision 2 zaprojektowano tak, aby pomóc w długiej pracy, zredukować stres operatora i tym samym osiągnąć maksymalną wydajność.

Nowy projekt podłokietnika sprawia, że obsługa modeli Serii 7TTV stałe się jeszcze łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Wszystkie najczęściej obsługiwane funkcje mogą być zautomatyzowane. Wystarczy wybrać potrzebne podstawowe ustawienia i aktywować je w dowolnym czasie za pomocą ekranu dotykowego. Nowy, ergonomiczny joystick na podłokietniku steruje głównymi funkcjami ciągnika, od prędkości i kierunku jazdy oraz wyboru tempomatu po sekwencje operacji ComfortTip, przedni i tylny podnośnik. Sterowanie jest wysoce intuicyjne, nie wymaga odrywania ręki od joysticka. Ciągnik reaguje na zmianę nastawów błyskawicznie. Wszystkie przyrządy sterownicze oznaczono kolorami i logicznie rozmieszczono w zależności od częstotliwości ich wykorzystania. Operator przez cały czas ma pełną kontrolę nad ciągnikiem nowej Serii 7TTV i może pracować przez bardzo długi czas z wysoką wydajnością.

Dane techniczne

NAJLEPSZE POŁĄCZENIE TECHNOLOGII TERAZ W KOMPAKTOWYCH MODELACH OD 126 DO 143 KM.

Nowa seria 6 cechuje się najlepszą kombinacją nowoczesnej technologii w swojej klasie. DEUTZ-FAHR poszerza serię 6 o kompaktowe, czterocylindrowe ciągniki klasie średniej mocy: modele 6120, 6130 i 6140, z których każdy dostępny jest w wersji z przekładnią TTV lub Powershift. Od siewu, uprawy i pielęgnacji po transport, żniwa i prace z ładowaczem czołowym – wszechstronność nowej Serii 6 potrafi zaskakiwać.  Doskonała zwrotność, znakomita wydajność i niezrównany komfort obsługi to cechy nowej Serii 6. 

Silnik

OSIĄGI I WYDAJNOŚĆ - DEUTZ 3,6 EURO 4 (TIER4 FINAL).

Nowe, sterowane elektronicznie, czterocylindrowe silniki Deutz TCD 3.6 (Stage IV / Tier 4 Final) są niezwykle kompaktowe, niezwykle mocne i niezwykle wydajne. Zapewniają natychmiastową reakcję i wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowych. Pozostają również niezwykle ekologiczne. Wyposażone są w recyrkulację spalin EGR i system SCR oraz filtr cząstek stałych DPF z pasywną regeneracją (6130 i 6140). W porównaniu z filtrami aktywnymi, DPF z pasywną regeneracją posiada trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, mniejsza ilość wytwarzanego ciepła i znacznie szybsza regeneracja filtra. Oznacza to mniejsze zużycie paliwa i niższe koszty eksploatacji, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich norm w zakresie emisji spalin – teraz i w przyszłości.

Deutz-Fahr Seria 6 4cyl silnik

We wszystkich modelach wydajność silnika wzrasta dzięki elektronicznemu wentylatorowi Visco. Każdy model może również zostać wyposażony w nowy hamulec silnikowy, aby zwiększyć skuteczność hamowania nawet o 40%. System ten umożliwia ochronę hamulców, szczególnie podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem. Dzięki temu jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są niższe. Dodatkowy pedał sterujący specjalną przepustnicą zapewnia praktyczną, łatwą i niezawodną obsługę hamulca. Skuteczność hamowania jest automatycznie kalibrowana i optymalizowana, w zależności od wybranego trybu napędu. Nowe silniki DEUTZ-FAHR to doskonały przykład nowoczesnej niemieckiej technologii, a zarazem synonim niezawodności i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej na jeszcze wydajniejszą pracę.

Napęd

PRZEKŁADNIA TTV LUB POWERSHIFT. WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE.

Maksymalna wydajność przy maksymalnym komforcie – ciągniki z nowej Serii 6 mogą być wyposażone w nowoczesną, bezstopniową przekładnię TTV. Skrzynia sprawdzana i testowana przez lata, teraz jest nawet bardziej wydajna dzięki nowemu oprogramowaniu. Dostępne są trzy tryby jazdy, aby umożliwić kierowcy adaptację do każdej sytuacji podczas pracy: tryb manualny, automatyczny lub WOM. Całkowity zakres prędkości jazdy wynosi od 0,2 km/h do 40 km/h. Podczas pracy w polu, przekładnia TTV jest niezwykle wydajna przy każdej prędkości. Elementy sterujące silnikiem i przekładnią są doskonale skoordynowane i umożliwiają indywidualne dostosowanie ustawień. Każdy drobny szczegół w przekładni TTV został specjalnie zaprojektowany tak, aby maksymalnie zwiększać produktywność modeli z nowej serii 6.
Deutz-Fahr Seria 6 4cyl napęd

PRZEKŁADNIA POWERSHIFT. MASZ CAŁKOWITĄ KONTROLĘ

Esencja technologii. Ciągnik oferuje solidną, pięciobiegową manualną skrzynię biegów z trzema półbiegami Powershift zmienianymi pod obciążeniem. Dostępne są dwie wersje: 30+30 lub 60+60 z reduktorem i superreduktorem. Napęd posiada rewers elektrohydrauliczny do zmiany kierunku jazdy pod obciążeniem wraz z pięciostopniową, regulacją szybkości reakcji (SenseClutch). Dzięki temu możliwa jest zmiana kierunku jazdy bez przerywania momentu obrotowego. Funkcja Stop&Go ułatwia precyzyjne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni bez konieczności używania pedału sprzęgła – jest to kluczowa zaleta modeli z nowej Serii 6, zwłaszcza w przypadku pracy z ładowaczem czołowym. Sprzęgło ComfortClutch umożliwia zmianę biegu bez korzystania z pedału sprzęgła. Prędkość 40 km/h osiągana jest przy zredukowanych obrotach silnika.

WOM

NAWET CZTERY PRĘDKOŚCI WOM.

Cztery prędkości WOM z tyłu (540, 540ECO, 1000 i 1000ECO) są część wyposażenia wersji z przekładnią Powershift, a trzy prędkości – wersji z przekładnią TTV. Przedni WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min oraz zsynchronizowany WOM są dostępne opcjonalnie. Funkcja automatycznego WOM jest częścią standardowego wyposażenia. Funkcja ta włącza lub wyłącza WOM w zależności od położenia ramion tylnego podnośnika. Modele z nowej Serii 6 oferują wszystko co potrzebne. To klient decyduje o wyborze wyposażenia odpowiadającego jego potrzebom.

Deutz-Fahr Seria 6 4cyl wom

Hydraulika i podnośnik

BOGATA OFERTA KONFIGURACJI I STEROWANIA.

Miarą wszechstronności wyposażenia ciągników nowej Serii 6 są ich układy hydrauliczne. Mogą być skonfigurowane pod kątem indywidualnych potrzeb klienta. Do wyboru są trzy pakiety hydrauliczne: prosty układ typu open centre z pompą o stałej wydajności 90 l/min i zaworami sterowanymi mechanicznie, pakiet z pompą Load-Sensing o wydajności 120 l/min i zaworami sterowanymi mechanicznie lub pakiet z pompą Load-Sensing o wydajności 120 l/min i zaworami sterowanymi elektronicznie. W ramach tych trzech podstawowych pakietów dostępnych wiele opcji wyposażenia – od trzech prostych, mechanicznych po kompletne sterowanie elektrohydrauliczne złożone. Montowany fabrycznie podnośnik przedni jest dostępny jako opcja. Podnośnik także ma trzy wersje: sterowany mechanicznie lub elektrohydraulicznie z opcjonalnym pakietem ComfortPack (hydraulika z przodu ciągnika). Udźwig maksymalny podnośnika przedniego wynosi 2880 kg. Sterowany elektrohydraulicznie podnośnik tylny może unieść do 7000 kg.

Deutz-Fahr Seria 6 4cyl hydraulika

Hamulce

OŚ PRZEDNIA AMORTYZOWANA. W KAŻDEJ SYTUACJI. NIE TRACISZ TRAKCJI I UCIĄGU.

Osie przednie stworzone specjalnie dla klasy ciągników o mocy od 120 do 140 KM są zupełnie nowe. Zostały opracowane w celu zapewnienia trakcji, przyczepności i bezpieczeństwa w każdej sytuacji. Napęd na cztery koła oraz blokadę mechanizmu różnicowego (100%) można włączać i wyłączać przy użyciu przycisków; obie te funkcje są sterowane automatycznie przez system ASM - w zależności od kąta skrętu kół i prędkości jazdy. Wszystkie modele z nowej Serii 6 można opcjonalnie wyposażyć w amortyzowaną oś przednią. Oś montowana jest na dwóch siłownikach podwójnego działania. Znacznie zwiększa to komfort jazdy i pracy oraz poprawia trakcję i bezpieczeństwo zarówno w polu, jak i na drodze. Układ szybkiego sterowania SDD także jest dostępny we wszystkich nowych modelach. O połowę zmniejsza liczbę obrotów koła kierownicy i sprawia, że manewrowanie jest bardziej wydajne. Jak zawsze w przypadku oferty marki DEUTZ-FAHR, doskonałe funkcje bezpieczeństwa są częścią wyposażenia standardowego. Modele z nowej Serii 6 są wyposażone w układ hamowania wszystkimi czterema kołami oraz hydrauliczny hamulec postojowy (HPB). Hamulec przyczepy (hydrauliczny, pneumatyczny lub obydwa) jest dostępny jako opcja.

Deutz-Fahr Seria 6 4cyl hamulce

Kabina

KOMFORTOWA KABINA.

Kabina, zamontowana na silentblokach hydraulicznych, zmniejsza hałas i wibracje nawet o 40%. W trosce o jeszcze większy komfort pracy, opcjonalnie można zamontować mechaniczne lub pneumatyczne zawieszenie kabiny. Można wybrać między ręczną regulacją klimatyzacji i automatycznym sterowaniem klimatyzacją. Standardem we wszystkich modelach są regulowane okienka boczne, a otwierana szyba przednia jest dostępna jako opcja. Kabina oferuje też doskonały przegląd wszystkich obszarów roboczych, bez względu na warunki. Opcjonalny pakiet oświetlenia ledowego o strumieniu światła 33600 lumenów zamienia noc w dzień. Aby uzyskać optymalną widoczność powyżej ciągnika podczas pracy ładowaczem czołowym, należy wybrać model z szyberdachem. Aby poprawić widoczność z tyłu podczas deszczowej pogody, zoptymalizowano położenie wycieraczki na tylnej szybie. DEUTZ-FAHR dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia odpowiedniego komfortu w modelach z nowej Serii 6.
Deutz-Fahr Seria 6 4cyl kabina

KOMFORTOWA PRZESTRZEŃ. WSZYSTKO W POLU WIDZENIA. WSZYSTKO POD RĘKĄ.

Wejdź do kabiny i ciesz się przestrzenią. Wnętrze ciągników nowej Serii 6 cechuje się wykorzystaniem wielu błyskotliwych rozwiązań. Wszystkie elementy sterujące silnika, przekładni, wału odbioru mocy, automatycznego WOM, zaworów hydraulicznie i oświetlenia, jak również MMI dla InfoCentrePro są łatwo dostępne, wbudowane w konsolę boczną. Elementy sterujące mają logiczny układ wynikający z częstotliwości użytkowania oraz przejrzyste oznaczenia kolorystyczne. Modele z przekładnią TTV obsługuje się przy użyciu nowego joysticka MaxCom na prawym podłokietniku. Nowy panel InfoCentrePro umieszczony na kolumnie kierownicy wyposażony jest w 5-calowy kolorowy wyświetlacz. Dzięki temu operator ma pełne informacje o statusie i parametrach pracy ciągnika. Mini MMI lub MMI mogą być używane, aby wyświetlić różne parametry i wprowadzać indywidualne ustawienia. Dostępne są trzy wersje fotela: z zawieszeniem mechanicznym, z zawieszeniem pneumatycznym oraz obrotowy fotel z zawieszeniem pneumatycznym. Wszystkie modele posiadają także fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa. Jedno jest pewne: modele z nowej Serii 6 spełniają każde życzenie z zakresu komfortu jazdy i obsługi.

Dane techniczne

CIĄGNIK O NIESAMOWITYCH OSIĄGACH.

Seria 5 marki DEUTZ-FAHR jest gamą bardzo uniwersalnych i nowoczesnych maszyn, oferujących nadzwyczajną różnorodność pod kątem konfiguracji wyposażenia. Modele 5100, 5110, 5120, 5130 są wyposażone w innowacyjne rozwiazania techniczne, które spełnią wymagania najbardziej wymagajcyh użytkowników. Perfekcyjne połączenie osiągów podzespołów mechanicznych z rozwiązaniami technologicznymi, niezrównana wygoda oraz ergonomia i przyciągający wzrok styl stworzony we współpracy z biurem projektowym Giugiaro Design sprawia, że ciągnik ten to wyznacznik standardów w zakresie mocy, funkcjonalności i elegancji.

Silnik

NOWOCZESNOŚĆ I EKONOMIA EKSPLOATACJI.

Seria 5 marki DEUTZ-FAHR jest napędzana nowoczesnymi silnikami, które zapewniają doskonałe osiągi, niezawodność i trwałość. Silnik czterocylindrowy DEUTZ TCD 3.6 L04 DCR spełnia wymogi normy Tier 4i, ma pojemność 3620 cm³ i jest wyposażony w układ dolotowy powietrza z turbosprężarką i Intercoolerem oraz wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Bosch Common Rail. Sterowany elektronicznie wtrysk przyczynia się do uzyskania doskonałych osiągów i wydajności tej jednostki napędowej. Wentylator chłodnicy ze sprzęglem wiskotycznym pozewalają zredukowac straty mocy, a tym samym uzyskać nadzwyczajnie niskie zużycie paliwa, nawet 210 g/kWh.

Zgodność z normą Tier 4i została uzyskana przez wykorzystanie układu recyrkulacji spalin EGR w połączeniu z katalizatorem utleniającym DOC (Diesel Oxidation Catalyst), który na bazie reakcji chemicznych przekształca związki zawarte w spalinach w nieszkodliwe substancje. Technologicznie zaawansowany katalizator DOC odróżnia od filtrów cząstek stałych DPF/FAP brak powstawania ciśnienia zwrotnego w układzie dolotowym, a od SCR to że nie wymaga żadnych dodatków w postaci płynu AdBlue. EGR + DOC to idealne rozwiązanie, ponieważ nie wymaga regeneracji, wypalania, regulacji, jest w pełni bezobsługowy i na tyle mały, że może zostać zamocowany pod maską silnika nawet w kompaktowych ciągnikach. Kolejnym czynnikiem przyczyniającym się do nadzwyczajnej produktywności ciągników Serii 5 jest optymalny przebieg krzywej momentu obrotowego w zakresie od 1200 do 1900 obr./min, która gwarantuje rezerwę momentu na poziomie 30% w zakresie prędkości obrotowych silnika wykorzystywanych przy większości zastosowań rolniczych. Przy wyższych prędkościach obrotowych silnika moc pozostaje stała w zakresie od 1800 do 2200 obr./min, co zapewnia płynną pracę nawet podczas wykonywania bardziej wymagajacych zadań.

Napęd

MODUŁOWA KONSTRUKCJA WYDAJNEJ PRZEKŁADNI.

Konfiguracja przekładni ciągników Serii 5 marki DEUTZ-FAHR została od początku stworzona z myślą o modułowości: konfiguracja podstawowa oferowana w modelach 5100 / 5110 / 5120 / 5130 obejmuje dwuzakresową przekładnię mechaniczną z pięcioma przełożeniami zsynchronizowanymi i hydraulicznym rewersem kierunku jazdy Power Shuttle.

W sumie skrzynia oferuje 10 biegów do jazdy do przodu i do tyłu. Skrzynia ta może zostać rozbudowana do pięciu przełożeń i czterech zakresów, co daje w sumie 20 biegów do jazdy do przodu i do tyłu oraz możliwość jazdy z prędkością minimalną wynoszącą 162 m/h. Oba rozwiązania zapewniają doskonałe poziomy wydajności. Dodana może zostać również przekładnia Powershift, z trzema przełożeniami, minireduktorem, w celu obniżenia minimalnej prędkości jazdy do 134 m/h i pozwalająca ciągnikowi na osiągnięcie prędkości maksymalnej 40 km/h przy ekonomicznej prędkości obrotowej silnika. Wersja „P” jest również standardowo wyposażona w układ APS (Automatic Powershift), który automatycznie zmienia półbiegi Powershift na kazym biegu głównym wybranym za pomocą dźwigni zmiany biegów. Na dxwigni zmiany biegów umieszczono także przycisk sprzęgła ComfortClutch, który pozwala na zmianę biegów głownych bez konieczności wciskania pedału sprzęgła w podłodze.

WOM

KOMPLEKSOWA OFERTA PRĘDKOŚCI WAŁKA.

Szeroki wybór prędkości obrotowych WOM zwiększa wszechstronność ciągnika. Wałek odbioru mocy w modelach Serii 5 oferuje cztery standardowe prędkości obrotowe (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO) i jest załączany elektrohydraulicznie za pomocą przycisków na prawej konsoli. WOM uruchamiany jest płynnie, co zabezpiecza zarówno podzespoły ciągnika jak i maszyny. Obsługa WOM jest prosta i realizowana za pomocą przycisków. Na ekranie LCD wyświetlana jest rzeczywista prędkość WOM. Przycisk uruchamiania WOM znajdują się również na błotnikach tylnych kabiny ciągnika.

Dostępna jest również funkcja automatycznego załączania wału AutoWOM, która uruchamia lub rozłącza napęd WOM w zależności od ruchu ramion podnośnika tylnego. Opcjonalne dostępny jest również przedni WOM o prędkości 1000 obr./min montowany z podnośnikiem przednim.

Hydraulika i podnośnik

WYDAJNA HYDRAULIKA, TRZY OPCJE UKŁADÓW.

Modele Serii 5 wyposażone są w doskonały układ hydrauliczny, który jest mocny, wydajny, prosty w obsłudze. Dostępne są trzy wersje układów: pierwsza obejmuje standardową pompę o wydajności 60 l/min i trzy obwody (lub opcjonalnie do do czterech obwodów) z możliwością regulacji przepływu oleju. Układ hydrauliczny 60ECO dostępny jako wyposażenie opcjonalne, umożliwia osiągnięcie maksymalnej wydajności 60 l/min przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej jedynie 1600 obr./min.

Wariant ten sprawdza się szczególnie w pracach z ładowaczem czołowym, w których duża ilość oleju wymagana przy niższych prędkościach obrotowych silnika. Układ ten (włączany i wyłączany przez operatora za pomocą przycisku) składa się z pompy podwójnej (22,5 + 14 cm sześc.). Gdy system jest włączony, pompa dodatkowa (14 cm sześc.) uruchamia się stopniowo, zależnie od prędkości obrotowej silnika, a wyjściowe natężenie przepływu z tej pompy jest dodawane do przepływu pompy głównej.

Druga opcja obejmuje pompę podwójną ze sterowaniem elektrohydraulicznym o wydatku 90 l/min Energy Saving z regulatorem przepływu i czasu podawania oleju.

Modele Serii 5 wyposażone są w złącza hydrauliczne typu „push-pull”, zapewniające bezproblemowe podłączanie przewodów hydraulicznych nawet, gdy układ znajduje się pod ciśnieniem. Układ posiada specjalne zbiorniczki do gromadzenia oleju mogącego wypłynąć podczas podłączania przewodów.

Hamulce

100% BEZPIECZEŃSTWO AKTYWNE I PASYWNE.

Modele Serii 5 wyposażone są niezależną, podwójną pompę wspomagania układu kierowniczego. Pomimo, że pompy te są ze sobą połączone, mogą pracować niezależnie: obie pompy działają przy włączonym silniku, a jedna z nich kontynuuje pracę nawet, gdy silnik ciągnika nie pracuje. Kolejną opcją zwiększającą osiągi układu kierowniczego jest układ SDD (Steering Double Displacement). Składa się on z podwójnej pompy (125 cm³ każda z nich). Druga pompa uruchamiana jest przez operatora za pomocą przycisku.

W celu uzyskania maksymalnej zwrotności, gdy funkcja SDD jest wyłączona, pracuje tylko jedna pompa, gdy funkcja ta jest włączona, pozwala na ustawienie kół w pełnym skręcie przy połowie standardowej liczby wymaganych obrotów kołem kierownicy (2,2 obrotu zamiast 4,5). Przyczynia się to do znacznej oszczędności czasu podczas manewrowania w ciasnych przestrzeniach, podczas zawracania na uwrociach oraz podczas pracy z ładowaczem czołowym. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, funkcja SDD wyłącza się automatycznie po przekroczeniu prędkości 16 km/h.

Modele Serii 5 wyróżniają się również pod kątem siły hamowania: wszystkie cztery koła są wyposażone w hamulce tarczowe w kąpieli olejowej, co zapewnia prawdziwie skuteczne hamowanie bez potrzeby załączania napędu na cztery koła. Rozwiązanie to zapobiega występowaniu podsterowności podczas hamowania przy automatycznie załączanym napędzie na cztery koła.

Układ PowerBrake (opcja) minimalizuje wymaganą do hamowania siłę nacisku na pedał. Układ ten obejmuje również specjalny akumulator, który pozwala na nawet dziesięciokrotne hamowanie ze wspomaganiem przy wyłączonym silniku. W celu zapewnienia jeszcze większego bezpieczeństwa układ Park Brake wywiera wysoką mechaniczną siłę hamowania bezpośrednio na tarcze tylne, co zapewnia spokój ducha nawet podczas pracy na pochyłym terenie. Osie przednie (które są również oferowane z opcjonalnym układem amortyzacji) gwarantują maksymalną ładowność wynoszącą 3000 kg (lub 3800 kg w modelu 5120 i 5130).

Kabina

KOMFORTOWE I ERGONOMICZNE STANOWSKO OPERATORA.

Funkcjonalność i styl w pełnej krasie. Kabina „E-Class” w ciągnikach Serii 5 została opracowana wspólnie przez specjalistów z Deutz-Fahr i biura projektowego Giugiaro Design. Wynikiem tej współpracy jest bardzo elegancka kabina o atrakcyjnych i zaokrąglonych kształtach, zastosowanie innowacyjnych materiałów i doskonała funkcjonalność. Elementy sterowania są logicznie rozmieszczone, co przyczynia się do niezrównanej przyjazności dla użytkownika.

Wymiary kabiny zostały zoptymalizowane w celu zapewniania doskonałej widoczności we wszystkich kierunkach, a wyjątkowy układ klimatyzacji z 10 nawiewami utrzymuje perfekcyjne środowisko pracy w kabinie. W celu uzyskania niedoścignionej ergonomii i przyjazności dla użytkownika elementy sterowania zostały rozmieszczone intuicyjnie i oznaczone odpowiednimi kolorami zgodnie z pełnionymi funkcjami, co pozwala na ich szybką i dokładną identyfikację. Funkcja ComfortTip umożliwia programowanie powtarzalnych sekwencji operacji, pozwalając operatorowi na zapisanie funkcji ciągnika, które mogą następnie wywoływane i wykonywane automatycznie. Kabina jest wyposażona w wyświetlacz informacyjny na słupku kabiny, który dostarcza informacje o wszystkich głównych parametrach pracy ciągnika, w tym o funkcjonowaniu silnika i przekładni, zarządzaniu WOM i hydrauliką, sterowaniu podnośnikiem i układem ASM. Poza tymi informacjami, wyświetlacz podaje również informacje o określonych osiągach ciągnika, takich jak zużycie paliwa i wydajność w odniesieniu do obszaru na jakim wykonywana była praca. Warto dodać, że w celu ograniczenia drgań kabina może zostać zamocowana na układzie zawieszenia mechanicznego lub bardziej komfortowym układem amortyzacji pneumatycznej.

Technologie

PRECYZYJNE STEROWANIE, ZAAWANSOWANE WYPOSAŻENIE.

ASM - ASM - automatyczne sterowanie napędem na cztery koła i blokadą mechanizmów różnicowych. Po uruchomieniu ASM ciągnika automatycznie włącza i wyłącz napęd i blokadę w zależności od prędkości jazdy, kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz od tego czy pedał hamulca jest wciśnięty czy nie. Przyciski do uruchamiania napędu, blokady i funkcji ASM umieszczono na prawej konsoli ciągnika.

SDD - opcjonalny układ kierowniczy z podwójną pompą wspomagania. W ciągniku, niewyposażonym w SDD operator do wykonania pełnego skrętu kół z jednej strony w druga musi wykonać 3,5 obrotów kołem kierownicy. Jesli ciągnik jest wyposażony w SDD ale system jest wyłaczony, liczba obrotów kołem kierownicy wynosi 4,5 obrotu. Po wciśnięciu przycisku na desce rozdzielczej, oznaczonego symbolem kierownicy, liczba obrotów kołem kierownicy wynosi 2,2 obrotu. System doskonale sprawdza się w pracach wymagających częstego manewrowania. Po przekroczeniu prędkości jazdy 15 km/h system automatycznie wyłacza się, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo użytkowania.

60ECO - opcjonalny układ hydrauliczny z podwójną pompą. Operator może uruchomić działanie drugiej pompy. W efekcie pełen wydatek oleju uzyskiwany jest przy prędkości obrotowej silnika zredukowanej do 1600 obr./min. Korzyści jakie płyną ze stosowania tego układu to: zredukowane zużycie paliwa, zmniejszony hałas i wibracje w trakcie pracy. Układ perfekcyjnie sprawdza się w pracach z ładowaczem czołowym, gdzie potrzebny jest pełen wydatek oleju ale nie ma potrzeby stosowania maksymalnej prędkości obrotowej silnika.

COMFORTIP - możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencję operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Kolejne funkcje w programie zmienane są manualnie za pomocą przycisku oznaczonego symbolem trójkąta. Operator tworzy program wchodząc w tryb programowania za pomocą przycisków i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

PERFORMANCE MONITOR - monitor na słupku kabiny oferuje trzy zakłądki menu: zakładkę ekranu startowego z informacjami na temat parametrów eksploatacyjnych ciągnika, zakładkę podstawowych ustawień oraz zakładkę Performance Monitora czyli liczników. Operator po zadaniu szerokości roboczej maszyny podłaczonej do ciagnika uzyskuje informacje na temat wydajności, obszaru na jakim wykonano pracę oraz ilości zużywanego paliwa.

AGROSKY - system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zalezy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadozny w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwujhąc wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jesli ciagnik nie ma iMonitora - ciągnik musi być doposazony o moniotorek z belką w dzialae Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy ukłąd kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: nalezy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamietać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

Dane techniczne

Najbardziej wszechstronny w swojej klasie.

Modele serii 5 sprawdzają się doskonale w każdych warunkach dzięki wyjątkowemu pakietowi wyposażenia, między innymi: elektrohydrauliczne sterowanie napędem na cztery koła, blokadą mechanizmu różnicowego, WOM z czterema prędkościami, układ hydrauliczny o wydatku 90 l/min z maksymalnie czterema obwodami, przekładnia HML z trzema półbiegami i funkcją Automatic Powershift (APS), minireduktor i reduktor, duże koła ze stałymi lub regulowanymi obręczami. Krótko mówiąc, jest to idealny ciągnik dla każdego gospodarstwa.

Silnik

Zaprojektowany dla rolnictwa.

Nowe modele serii 5 wyposażono w 3- i 4-cylindrowe silniki FARMotion 35 lub FARMotion 45, zapewniające dużą siłę uciągu przy dużej zwrotności ciągnika. Silniki spełniają wymogi normy emisji spalin Stage V i cechują się wyjątkowo kompaktową budową, zapewniającą nachylony profil pokrywy silnika, co z kolei przekłada się na doskonałą widoczność z fotela i duży kąt skrętu kół. Zużycie paliwa i poziom hałasu zostały zoptymalizowane za sprawą elektronicznie sterowanego układu wtryskowego Common Rail, pracującego z ciśnieniem nawet 2000 bar. Oznacza to lepsze spalanie, obniżenie emisji szkodliwych substancji i szybką reakcję na nagły wzrost obciążenia. Modułowa budowa cylindrów i hydraulicznie regulowane zawory to większa niezawodność i ułatwiona obsługa. Dedykowana elektroniczna centralka (ECU) umożliwia zapamiętanie dwóch prędkości obrotowych silnika i późniejsze ich przywołanie, a także utrzymywanie stałych obrotów nawet w przypadku zmiany obciążenia. W porównaniu z poprzednimi modelami, krzywa momentu obrotowego uległa zmianie, a to oznacza szybszą reakcję na zmiany obciążenia i wyższe osiągi przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Model 5125 dysponuje mocą maksymalną 126 KM przy 2000 obr./min. Przy prędkości obrotowej WOM ECO (1600 obr./min) generuje moment obrotowy 517 Nm i moc 115 KM, czyli 91% swojej mocy maksymalnej.

Deutz-Fahr Seria 5 Silnik

Napęd

Wysokie osiągi i maksymalna uniwersalność.

W nowej serii 5 DEUTZ-FAHR stosowane są różne wersje układu napędowego. W ofercie dostępny jest rewers mechaniczny lub elektrohydrauliczny PowerShuttle z funkcją Stop&Go, umożliwiającą sterowanie ciągnikiem za pomocą pedałów hamulca, bez pedału sprzęgła. Ta funkcja zwiększa zwinność ciągnika, szczególnie jeśli pracuje z ładowaczem czołowym. Można wybierać liczbę  zakresów, wyposażenie w minireduktor i reduktor – pozwala podwoić liczbę przełożeń do przodu i do tyłu, umożliwiając osiągnięcie minimalnej prędkości jazdy 300 m/h. Dostępne sa skrzynie z półbiegami Powershift (2 lub 3 półbiegi). Jednocześnie oferują teraz funkcję Automatic Powershift (APS) w przekładni HML. W każdym przypadku elektrohydrauliczne załączanie napędu na cztery koła i 100% blokada przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego są dostępne we wszystkich modelach serii.

Deutz-Fahr Seria 5 napęd

WOM

Wszechstronna oferta wyposażenia.

Płynne i precyzyjne załączanie i rozłączanie WOM odbywa się za pomocą elektrohydraulicznie sterowanego, niezależnego wielotarczowego sprzęgła mokrego – wszystko to za pomocą jednego przycisku. Z tyłu ciągnika dostępne są przyciski sterowania WOM na blotnikach. Napędzanie maszyn przebiega bez przeszkód w każdej sytuacji, a to dzięki dostępności różnych kombinacji prędkości (540 / 540-540E / 540-540E-1000-1000E) i wymiennym końcówkom wałka. WOM synchro dysponuje osobnym wałem, podobnie jak przedni WOM 1000 obr./min. Funkcja „AUTO WOM” zarządza pracą WOM automatycznie, zależnie od położenia tylnego podnośnika.

Deutz-Fahr Seria 5 Silnik

Hydraulika i podnośnik

Osiągi i wysoka wydajność.

Nowa seria 5 DEUTZ-FAHR jest w stanie sprostać wszystkim wymaganiom dzięki dwóm konfiguracjom układu hydraulicznego: z pojedynczą lub podwójną pompą o wydajności 55 lub 90 l/min, z dwoma lub trzema mechanicznie sterowanymi obwodami, regulatorem przepływu i swobodnym powrotem oleju. Istnieje możliwość dodania jednego obwodu wł./wył., sterowanego elektrohydraulicznie przez przełącznik przy fotelu operatora. Wszystkie mechaniczne rozdzielacze dysponują blokadą dźwigni (np. stały przepływ oleju), realizowanym przez mechaniczną zapadkę w dźwigni sterującej. Tylny podnośnik DEUTZ-FAHR słynie z precyzji i efektywności w swojej kategorii. Nowa seria 5 dysponuje mechanicznym podnośnikiem w wyposażeniu standardowym, ale opcjonalnie może otrzymać wersję sterowaną elektronicznie. Wariant elektroniczny posiada kilka wygodnych funkcji dodatkowych, takich jak ogranicznik maksymalnej wysokości, opuszczanie z niską prędkością, układ amortyzatora drgań i automatyczny WOM. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika to ponad 5400 kg z trzypunktowym układem zawieszenia kategorii II. Ponadto, dostępny jest też montowany fabrycznie przedni podnośnik jednostronnego działania o udźwigu 2100 kg.

Deutz-Fahr Seria 5 hydraulika i podnośnik

Hamulce

Doskonałe odczucia z jazdy i bezkompromisowe bezpieczeństwo.

Obie wersje przedniej osi, zaprojektowane i wyprodukowane przez Deutz-Fahr, dysponują napędem na cztery koła i blokadą mechanizmu różnicowego z elektrohydraulicznym załączaniem. Ciągniki 5095, 5100 i 5105 są wyposażone w przednią oś o dopuszczalnym nacisku 2900 kg i maksymalnym kącie skrętu 50°, podczas gdy w modelach 5115 i 5125 obciążenie wynosi 3000 kg, a kąt skrętu 55°. Funkcja Steering Double Displacement (SDD) jest dostępna na zamówienie we wszystkich modelach. Funkcja ta redukuje liczbę obrotów koła kierownicy o połowę, umożliwiając szybkie manewrowanie w ciasnych miejscach. Modele 5115 i 5125 można też wyposażyć w hydrauliczny hamulec postojowy, czyli mechaniczno-hydrauliczny układ działający ze stałą siłą na tylne tarcze hamulcowe w celu bezpiecznego zablokowania pojazdu na każdym wzniesieniu. Układ ten powoduje również obniżenie strat mocy przekładni o około 1,5 kW (2 KM). Ulepszony osprzęt układu hamulcowego podnosi poziom bezpieczeństwa: wszystkie cztery koła dysponują hamulcami tarczowymi. Ponadto, przekrojowa oferta różnych układów hamulcowych przyczep sprawia, że seria 5 DEUTZ-FAHR przoduje pod względem bezpieczeństwa nawet w długotrwałym transporcie drogowym.

Deutz-Fahr Seria 5 Hamulce

Kabina

TopVision – luksusowa czterosłupkowa kabina.

Widoczność na zewnątrz z fotela jest doskonała zarówno w dzień, jak i po zmroku, a to wszystko dzięki pochyłej, jednoczęściowej pokrywie silnika oraz maksymalnie 12 reflektorom roboczym LED (sześć z przodu + sześć z tyłu) montowanym w dachu. Nowa kabina TopVision gwarantuje wysoki poziom komfortu za sprawą wprowadzenia innowacyjnych hydraulicznych Silent-Blocków, obniżających poziom wibracji o nawet 40% (w porównaniu z tradycyjnymi tulejami metalowo-gumowymi). Odchylana, teleskopowa kolumna kierownicy, w połączeniu z amortyzowanym, regulowanym w kilku płaszczyznach fotelem, pozwoli każdemu operatorowi znaleźć swoją idealną pozycję do jazdy. Niski poziom hałasu, wysoka jakość materiałów i precyzyjny, ergonomiczny układ czynią tę kabinę oazą komfortu. Kabinę można również wyposażyć we wspornik na monitory lub dodatkowe urządzenia, fotel pasażera, radio DAB, liczne gniazdka elektryczne oraz uchwyty na telefony i kubki.

Deutz-Fahr Seria 5 kabina

Dane techniczne

Deutz-Fahr Seria 5 Dane techniczne 1

Deutz-Fahr Seria 5 Dane techniczne 2

Uniwersalny średni ciągnik użytkowy..

Przedstawiamy nową serię DEUTZ-FAHR 5 Keyline, wyjątkową gamę ciągników, które uosabiają wszechstronność, wytrzymałość i optymalny stosunek jakości do ceny w segmencie średnich maszyn użytkowych.

Ciągniki Serii 5 Keyline zostały zaprojektowane tak, aby zapewniać maksymalną elastyczność przy jednoczesnym zapewnieniu niezawodnej i innowacyjnej wydajności. Zwrotność jest jedną z charakterystycznych cech tych ciągników, dzięki dużemu kątowi skrętu i rozwiązaniom, takim jak rewers PowerShuttle z regulacją, funkcji Stop&Go i sprzęgłu ComfortClutch, które zapewniają płynną i komfortową jazdę nawe

Silnik

SILNIKI FARMOTION 35. PO PROSTU WYDAJNE.

Pod maską modeli nowej serii 5D Keyline znajdują się nowoczesne, zoptymalizowane pod kątem pojemności, trzycylindrowe silniki FARMotion o mocy od 66 KM (48,9 kW) do 102 KM (75 kW), spełniające wymogi normy emisji spalin Stage V. Zostały one zaprojektowane specjalnie do wykorzystania w ciągnikach rolniczych. Elektronicznie sterowany układ Common Rail dostarczający paliwo pod ciśnieniem 2000 barów o

Deutz-Fahr Seria 5 Silnik

Napęd

PRZEKŁADNIA. PO PROSTU PRECYZYJNA ZMIANA BIEGÓW..

Wszystkie nowe modele 5 Keyline są wyposażone w pięciobiegową przekładnię występującą w kilku wersjach. Prostsza wersja posiada mechaniczny mechanizm zmiany biegów i przełożenia 15 + 15, które można zwiększyć do 30 + 15, wybierając opcję mechanicznych bardzo niskich biegów. Dostępna jest nawet przekładnia PowerShuttle zapewniająca wysoką wydajność i komfort jazdy. Wszystkie ciągniki z przekładnią PowerShuttle są standardowo wyposażone w regulację reakcji sprzęgła SenseClutch, sprzęgło ComfortClutch i funkcje Stop&Go. Przekładnie z PowerShuttle są dostępne w wersji 15+15 i 30+30 z 2-stopniową przekładnią Powershift Hi-Lo. Ww wszytskich wariantach prędkość końcowa 40 km/h jest osiągana w trybie ECO przy 1800 obr./min. Umożliwia to precyzyjną i efektywną jazdę w każdym zastosowaniu.

Deutz-Fahr Seria 5 napęd

WOM

WOM. PO PROSTU WSZECHSTRONNY.

Nowe modele serii 5 Keyline są naprawdę wielozadaniowe. Równie wszechstronne są opcje wyposażenia w WOM. Dostępne są trzy wersje konfiguracyjne: 540/540 ECO, 540/540 ECO/1000 i 540/540 ECO + synchro gdzie obroty wałka są zsynchronizowane z prędkością jazdy. Opcje te umożliwiają ekonomiczną pracę z odpowiednim osprzętem. Wał WOM można aktywować ręcznie za pomocą dźwigni, co zapewnia płynny rozruch bez wstrząsów, lub za pomocą wygodnego przycisku. Wszystkie modele serii 5D Keyline spełniają międzynarodowe wymogi bezpieczeństwa i dysponują postojowym przyciskiem bezpieczeństwa WOM.

Deutz-Fahr Seria 5 WOM

Hydraulika i podnośnik

UKŁAD HYDRAULICZNY. PO PROSTU WYDAJNY I PRECYZYJNY.

Osprzęt hydrauliczny jest jednym z najważniejszych wyznaczników pozwalających ocenić, czy dany ciągnik nadaje się dla twojego przedsiębiorstwa. W przypadku nowych modeli 5D Keyline możesz precyzyjnie kontrolować cały osprzęt. Pompa 56 l/min zasila dwa lub nawet trzy tylne, mechanicznie sterowane obwody hydrauliki zewnętrznej. Mechaniczny tylny podnośnik DEUTZ-FAHR z nowym układem sterowania EasyLift słynie ze swojego skutecznego układu sterującego i standardowego udźwigu 2500 kg. Siłowniki wspomagające zwiększają udźwig do 3500 kg. Opcjonalnie możliwe jest również sterowanie podnośnika z poziomu tylnych błotników.

Deutz-Fahr Seria 5 hydraulika i podnośnik

Hamulce

OSIE I HAMULCE. PO PROSTU BEZPIECZNE W KAŻDEJ SYTUACJI.

Wszystkie modele nowej serii 5D Keyline są wyposażone w napęd na cztery koła i mokre hamulce wszystkich czterech kół. Za rozkład siły hamowania na poszczególne koła odpowiada zawór rozdzielczy. Wciśnięcie obu pedałów hamulca oznacza wyhamowanie wszystkich czterech kół. Wciśnięcie lewego pedału hamulca oznacza wyhamowanie lewego tylnego koła. Wciśnięcie prawego pedału hamulca oznacza wyhamowanie prawego tylnego koła. Zapewnia to poczucie całkowitego bezpieczeństwa w każdej sytuacji. Hydrauliczny hamulec przyczepy jest dostępny opcjonalnie.

Oś przednia została zaprojektowana przez DEUTZ-FAHR specjalnie dla tego segmentu mocy. Układ napędu na cztery koła i 100% blokada mechanizmu różnicowego są obsługiwane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków. Kąt skrętu 55° zapewnia maksymalne możliwości manewrowania.

Deutz-Fahr Seria 5 Hamulce

Kabina

KABINA. PO PROSTU WYGODNA.

Każdy, kto wejdzie do kabiny serii 5D Keyline, natychmiast poczuje, że to wspaniałe miejsce pracy. Szerokie drzwi, jasne, przytulne wnętrze i pełna widoczność w 360° zapewnia środowisko efektywnej pracy. Jak to w przypadku rozwiązań DEUTZ-FAHR, elementy sterujące są ułożone logicznie pod względem częstotliwości używania, znajdują się w zasięgu ręki i są pogrupowane kolorystycznie. Tablica przyrządów na regulowanej kolumnie kierowniczej nieustannie dostarcza kierowcy istotnych informacji. Deska rozdzielcza posiada wskaźniki analogowe i cyfrowe. Dostępne są trzy wersje dachu. Dach pełny ze strukturą zabezpieczającą FOPS, przeszklony dach bez ramy FOPS lub poliwęglanowy dach o wysokiej widoczności z FOPS, zapewniający doskonałą widoczność do góry podczas prac z ładowaczem czołowym. Nie ważne, jakie prace musisz wykonać – komfortowa kabina nowej serii 5D Keyline zmotywuje każdego operatora do pracy z pełną wydajnością.

Deutz-Fahr Seria 5 kabina

Dane techniczne

Deutz-Fahr Seria 5 Keyline Dane techniczne

NAJWIĘKSZA GAMA MODELI CIĄGNIKÓW KOMPAKTOWYCH.

DEUTZ-FAHR prezentuje nową Serię 5. Trzy modele z silnikami o mocy od 110 do 126 KM wyróżnia wysoki komfort, uniwersalny charakterem oraz niezawodność niemieckiej technologii. Niezwykle wygodna kabina jest amortyzowana na hydraulicznych Silent Blockach. Poziomu hałasu oraz wibracji wewnątrz zredukowano o około 40%. Konstrukcja dźwigni zmiany biegów została opracowana na nowo i teraz zmiana biegów jest jeszcze łatwiejsza. DEUTZ-FAHR oferuje największy wybór modeli ciągników kompaktowych.

Silnik

OSIĄGI I WYDAJNOŚĆ - DEUTZ 3,6 EURO 4 (TIER4 FINAL).

Wysoka wydajność, niezawodność oraz niska emisja spalin – nowe, kompaktowe czterocylindrowe silniki Deutz 3.6 Euro 4 (Tier4 Final) o mocy 110-126 KM gwarantują średnio o 5% większą moc i moment w porównaniu z wcześniejszymi wersjami. Jednocześnie zużycie paliwa jest bardzo niskie. Maksymalny dostępny moment obrotowy wynosi 1600 obr./min przy rezerwie momentu obrotowego 32%. Moc pozostaje na najwyższym poziomie dla szerokiej gamy prędkości obrotowych od 1800 do 2200 obr./min. Najnowsze technologie silnika, takie jak układ selektywnej redukcji katalitycznej silników wysokoprężnych (SCR), gwarantują przyjazne dla środowiska działanie. Wydajność silnika jest wspierana przez filtr powietrza PowerCore, a układ chłodzenia wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym (opcja). Układ chłodzenia jest łatwo dostępny. Dwie wyjmowane osłony siatkowe ułatwiają czyszczenie i konserwację.

Napęd

WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY. BEZKOMPROMISOWA PRECYZJA WYBORU BIEGÓW.

Jeżeli chodzi o przekładnie, nowa Seria 5G pokazuje, jak bardzo można dostosować kompaktowy ciągnik do różnych zadań. Niezależnie od wariantu, gwarantowana jest maksymalna wydajność dzięki wysoko wydajnemu układowi przenoszenia napędu z elektro-hydraulicznym rewersem oraz skrzyni z czterema zakresami (reduktor, super-reduktor, wolne, szybkie) oraz półbiegami Powershift. Napęd oferuje od 20 do 60 przełożeń. Jazda przy prędkości 40 km/h realizowana jest przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika. Dzięki półbiegom Powershift, prędkość można zwiększać lub zmniejszać wciskając przycisk na dźwigni zmiany biegów, bez konieczności korzystania ze sprzęgła. Rewers elektro-hydrauliczny wyposażono w dwa sprzęgła wielotarczowe "Long-Life", umożliwiające zmianę kierunku jazdy przy prędkości do 13 km/h, pod obciążeniem. Standardowe wyposażenie obejmuje rewers Powershuttle oraz funkcję Stop&Go, umożliwiającą zatrzymywanie ciągnika bez koniecznosci użycia pedału sprzęgła. 

WOM

NAJWYŻSZA WYDAJNOŚĆ.

Nowa Seria 5 oferuje znacznie więcej niż przeciętny ciągnik kompaktowy, jeżeli chodzi o WOM. Tylny WOM ma do czterech prędkości, w tym dwie prędkości ekonomiczne (540 / 540ECO / 1000 / 1000 ECO). Przedni WOM pracuje z obrotami 1000 obr./min. Standardowe wyposażenie ciągnika stanowi funkcja AutoWOM, wałek jest uruchamiany i rozłączany w zależności od ruchu ramion tylnego podnośnika. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika, wynoszący 5400 kg robi wrażenie. Podnośnik przedni może podnieść imponujące 2100 kg. Podnośnik tylny oferowany jest ze sterowaniem mechanicznym lub opcjonalnie elektronicznym.

Hydraulika i podnośnik

ŁATWA OBSŁUGA OSPRZĘTU.

Układ hydrauliczny nowej Serii 5 to kolejny dowód na to, że ciągnik kompaktowy może z powodzeniem spełniać wymagania stawiane w Państwa gospodarstwie. Korzystając z nowej Serii 5, można obsługiwać niemal każdy zestawem maszyn. Dostępne są trzy różne opcje układów hydraulicznych – pompa o stałej wydajności 55 l/min, podwójna pompa w kłądzie 60 l/min ECO oraz podwójna pompa o stałej wydajności 90 l/min. Podwójne pompy hydrauliczne o wydajności do 90 l/min oraz nowe wysokoprzepływowe rozdzielacze z regulatorem przepływu na wszystkich obwodach pozwalają uzyskać niezwykle wysoką wydajność prac – zawsze wtedy, gdy jest to niezbędne. Ciągnik może być wyposażony w maksymalnie cztery obwody – trzy sterowane mechanicznie i jeden elektronicznie przyciskiem. Wydatek oleju do 80 l/min oraz szeroka gama funkcji: Float, Detent, włacznik on-off sprawiają, że nowa Seria 5 to ciągnik wysoce uniwersalny. Podnośnik tylny oraz obwody hydrauliki mogą działać niezależnie od siebie.

Hamulce

MAKSYMALNY KOMFORT JAZDY ORAZ BEZPIECZEŃSTWO NA DRODZE.

Koncepcja osi przedniej nowej Serii 5 zapewnia komfort jazdy, zwrotność, bezpieczeństwo oraz przyczepność w każdym terenie. Kompaktowa obudowa silnika umożliwia osiągnięcie kąta skrętu do 55 stopni. Układ szybkiego kierowania SDD, który redukuje o połowę liczbę obrotów kierownicą, jest dostępny jako opcja w każdym modelu. A bezpieczeństwo to najwyższy priorytet dla DEUTZ-FAHR. Oś przednia, podobnie jak tylna, jest wyposażona w hamulce tarczowe. Są one uruchamiane bez włączania napędu na koła przedniej osi. Mechaniczny hamulec postojowy jest w standardzie, opcjonalnie ciągnik może być wyposażony w hydrauliczny hamulec postojowy. Skutecznie utrzymuje on nową maszynę Serii 5 w miejscu nawet na stromym zboczu. Blokada mechanizmu różnicowego oraz napęd na cztery koła sterowana jest elektrohydraulicznie i jest to także standardowe wyposażenie. Wszystkie modele wyposażone są w 100% blokadę mechanizmó różnicowych.

Kabina

KOMFORT PRACY PRZY ZASTOSOWANIU NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII.

Każdy, kto wsiada do nowego ciągnika Serii 5, natychmiast zauważy, że wnętrze kabiny kojarzy się ze spokojem i wygodą. Projekt wnętrza przypomina wygodny samochód osobowy. Eleganckie linie, jasne, przyjazne dla użytkownika otoczenie, układy sterowania w zasięgu ręki oraz doskonała widoczność ze wszystkich stron sprawiają, że pracuje się szybciej i w bardziej wydajny sposób. Hałas i wibracje zredukowano o dodatkowe 40%, dzięki układowi amortyzacji Hydro Silent-Block. Praca w nocy, kiedy widoczność jest ograniczona nie stanowi problemu. Pakiet ośmiu świateł roboczych (sześć na dachu i dwa na słupkach z boku) plus dwa reflektory oraz światła LED w masce gwarantują doskonałe oświetlenie całego obszaru roboczego. Dostępne są trzy konstrukcje dachu: standardowy ze strukturą FOPS, szklany szyberdach bez struktury FOPS oraz szyberdach z poliwęglanu ze strukturą FOPS. Dach zapewnia optymalną widoczność do góry podczas wykonywania prac z ładowaczem czołowym. Kiedy ciągnik ma do wykonania zadanie, nowoczesna i stylowa kabina kierowcy stanowi dodatkowe ułatwienie do prac z najwyższą wydajnością.

WYGODA DEUTZ-FAHR OZNACZA, ŻE WYSTARCZY UŻYĆ PRZYCISKU, ABY WSZYSTKO DZIAŁAŁO.

W przypadku DEUTZ-FAR komfort pracy oznacza, że ciągnik dostosowuje się do kierowcy, a nie odwrotnie. Konstrukcja kabiny została zmieniona, co sprawia, że praca jest szybka, bezpośrednia i intuicyjna niezależnie od wykonywanego zadania. Typowe dla DEUTZ-FAHR rozwiązanie to przejrzyste oznaczenie kolorystyczne wszystkich elementów sterowania oraz logiczny układ w zależności od częstotliwości wykorzystywania. Oświetlony panel InfoCentre na kolumnie kierownicy zapewnia kierowcy dostępność wszystkich niezbędnych informacji dotyczących statusu działania ciągnika – wszystko w logicznym i przejrzystym układzie. Zmieniona konstrukcja dźwigni zmiany biegów umożliwia wygodną zmianę półbiegów za pomocą przycisków. Kolejne nowe rozwiązanie to sterowanie obwodami hydrauliki z konsoli po prawej stronie. Jest przydatne w szerokiej gamie trybów pracy, które mogą być ustawione w sposób precyzyjny, wygodny i niezawodny. Dodatkowo można teraz zapisać dwie prędkości silnika.

Dane techniczne

TRZY WERSJE, OGROMNA LICZBA MODELI.

Gamę modeli Serii 5G tworzą trzy wersje kompaktowych ciagników, gwarantujących spełnienie wszystkich potrzeb i oczekiwań. Modele Serii 5G oferują dużą elastyczność tworzenia indywidualnych kompletacji wyposażenia, co pozwala na precyzyjny dobór wyposażenia ciągnika do rodzaju i częstotliwości wykonywanych prac (od prac związanych z hodowlą zwierząt po prace polowe oraz zadania związane z użyciem ładowacza czołowego). Gama modeli pokrywa zakres mocy od 80 do 115KM. Duża oferta umożliwia wybór spośród kompaktowych modeli (dla sprawnego wykonywania prac na ograniczonej przestrzeni) lub większych z dużym rozstawem osi (aby uzyskać lepszą trakcję w pracach polowych).

Silnik

SILNIKI OPRACOWANE SPECJALNIE DLA ROLNICTWA.

Nowy silnik FARMotion Tier 4i opracowano specjalnie dla zastosowań w rolnictwie. Nowoczesne rozwiązania technologiczne zapewniają niezrównane osiągi, niezawodność i dużą trwałość. Elektronicznie sterowane silniki FARMotion dostępne są w wersji 3- lub 4-cylindrowej. Zostały wyposażone w wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Bosch Common Rail (2000 bar), turbosprężarkę, Intercooler oraz układ oczyszczania spalin z katalizatorem DOC.

Silniki FARMotion to: - układ wtryskowy Bosch Common Rail o ciśnieniu maksymalnym 2000 bar - pojemność 962 cm3 z pojedynczego cylindra - nowe 7-otworkowe wtryskiwacze - zwiększona grubość ścianek tulei cylindrów, zredukowane wibracje, mniejsze obciążenie podzespołów - wał napędowy nowej konstrukcji z wysokiej jakości materiału, większa trwałość, niższe wibracje - wytrzymały pasek z automatycznym napinaczem: brak czynności obsługowych - katalizator DOC: kompaktowy, bezobsługowy, niewymienny - zewnętrzny, chłodzony EGR elektroniczne sterowanie

Napęd

SPRAWNY UKŁAD NAPĘDOWY.

Seria 5G oferuje szerokie spektrum możliwości w zakresie konfiguracji wysokowydajnych przekładni. Cztery lub pięć biegów, dwa lub cztery zakresy z minireduktorem i superreduktorem, dwa lub trzy półbiegi Powershift i mechaniczny lub elektro-hydrauliczny rewers kierunku jazdy Powershuttle umożliwiają dobór najlepszej konfiguracji napędu, dostosowanej do warunków wykonywanej pracy. Skrzynie biegów oferują od 8 do 60 przełożeń w każdym kierunku oraz prędkość maksymalną sięgającą 40 km/h przy obrotach ekonomicznych silnika.

Modele w wersji wyposażenia LS oferują rewers mechaniczny z krótką dźwignią pod kołem kierownicy. Rewers elektro-hydrauliczny to wyposażenie wersji GS. Wersja ta wyposażona jest też w system Stop&Go do zatrzymania ciągnika bez konieczności wciskania pedału sprzęgła oraz przycisk sprzęgła Comfort Clutch do zmiany biegów bez użycia pedału sprzęgła.

WOM

DO CZTERECH PRĘDKOŚCI WAŁKA.

Nowe modele DEUTZ-FAHR Serii 5G oferowane są z różnymi konfiguracjami napędu wałka: 2 prędkości 540 / 540ECO lub 4 prędkości 540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO oraz WOM zsynchronizowany (z niezależnym wałkiem). Ciągnik może być wyposażony w WOM przedni o prędkości 1000 obr./min. Dzięki temu nowe modele Serii 5G mogą wykonywać szereg różnego rodzaju prac.

WOM napędzany jest poprzez niezależne sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane realizowane jest elektrohydraulicznie przy użyciu przycisków. Funkcja AutoWOM (dostępna tylko z opcjonalnym podnośnikiem elektronicznym) włącza i wyłącza napęd wałka automatycznie w trakcie podnoszenia i opuszczania ramion podnośnika tylnego.

Hydraulika i podnośnik

WYDAJNY UKŁAD HYDRAULICZNY, OPCJA 60ECO.

Nowe modele Serii 5G oferują wybór pomiędzy dwoma konfiguracjami układów hydraulicznych dla zapewnienia odpowiedniego wydatku oleju oraz liczby dystrybutorów wymaganej do obsługi nowoczesnego osprzętu. Seria 5G dostępna jest z pojedynczą lub podwójną pompą o wydajności odpowiednio: 55 lub 60 ECO l/min, oraz od 2 do 8 dystrybutorów sterowanych mechanicznie z możliwością regulacji wydatku oleju. Dodatkowo, układ oferuje jeden obwód o zredukowanym do 25 l/min wydatku oleju, sterowany electrohydraulicznie za pomocą przycisków ON/OFF.

Rozbudowany układ hydrauliczny jest szczególnie użyteczny w trakcie prac wykonywanych z użyciem wymagającego osprzętu. Wałek uruchamiany jest za pomocą przycisków na prawej konsoli ciągnika.

Hamulce

SKUTECZNE HAMOWANIE W KAŻDYCH WARUNKACH.

Nowe rozwiązania układów napędowych modeli DEUTZ-FAHR Serii 5G dotyczą także nowych osi przednich. Osie zaprojektowane i produkowane przez SDF stworzono specjalnie z myślą o wykorzystaniu w ciągnikach rolniczych z silnikami o mocy w zakresie od 80 do 120KM. Napęd na 4 koła oraz blokada mechanizmów różnicowych są sterowane elektro-hydraulicznie przyciskami.

5G w wersji LD

  • Napęd na 4 koła, bez hamulców (oś 1.5) Maksymalne obciążenie 2500 kg
  • Napęd na 4 koła, z hamulcami (oś 1.5) Maksymalne obciążenie 2700 kg

5G w wersji MD

  • Napęd na 4 koła, z hamulcami (oś 1.5) Maksymalne obciążenie 2900 kg

5G w wersji HD

  • Napęd na 4 koła, z hamulcami (oś 2) Maksymalne obciążenie 3000 kg

Kabina

KOMFORTOWE STANOWSKO DOWODZENIA.

Modele nowej Serii 5G wykorzystują nową stylistykę DEUTZ-FAHR opracowaną wspólnie z biurem projektowym Giugiaro Design. Kabina na 4 słupkach gwarantuje maksymalną wygodę i doskonałą widoczność dookoła ciągnika. Nowoczesne kształty, wysokiej jakości materiały oraz ergonomiczne i funkcjonalne rozmieszczenie przyrządów sterowniczych sprawiają, że kabina Serii 5G zapewnia najlepsze stanowisko pracy w tej klasie ciągnika. Wszystkie przyrządy sterownicze oznaczono kolorystycznie w zależności od obsługiwanych funkcji, co ułatwia ich identyfikację i użycie.

Koło kierownicy regulowane jest razem z deską rozdzielczą, regulowany fotel operatora pozwala na najlepszy dobór pozycji za kierownicą. W kabinie umieszczono także wygodny fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa. Układ wentylacji, ogrzewania i klimatyzacji podaje powietrze przez szereg regulowanych dysz nawiewów, dzieki czemu skutecznie utrzymuje zadaną temperaturę.

Technologie

TRZY WERSJE CIĄGNIKÓW SERII 5G.

Modele Serii 5G oferowane są w trzech wersjach: HD / MD i LD.

HD: silniki 4-cylindrowe FARMotion, dopuszczalna masa całkowita ciągnika wysnosząca 7000-7500 kg oraz ogumienie tylne maksymalnie 34 cale (lub wąskie koła 16.9 38 cali". MD: silniki 3- lub 4-cylindrowe FARMotion, dopuszczalna masa całkowita ciągnika wysnosząca 6200 kg oraz ogumienie tylne maksymalnie 34 cale. LD: silniki tylko 3-cylindrowe FARMotion, dopuszczalna masa całkowita ciągnika wysnosząca 5500 - 5800 kg oraz ogumienie tylne maksymalnie 30 cali.

NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE W KOMPAKTACH DEUTZ-FAHR.

SDD - opcjonalny (opcja w modelu 5115.4 G w wersji HD) układ kierowniczy z podwójną pompą wspomagania. W ciągniku, niewyposażonym w SDD operator do wykonania pełnego skrętu kół z jednej strony w druga musi wykonać 3,5 obrotów kołem kierownicy. Jesli ciągnik jest wyposażony w SDD ale system jest wyłaczony, liczba obrotów kołem kierownicy wynosi 4,5 obrotu. Po wciśnięciu przycisku na desce rozdzielczej, oznaczonego symbolem kierownicy, liczba obrotów kołem kierownicy wynosi 2,2 obrotu. System doskonale sprawdza się w pracach wymagających częstego manewrowania. Po przekroczeniu prędkości jazdy 15 km/h system automatycznie wyłacza się, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo użytkowania.

PowerCore - Filtry powietrza PowerCore mają dużą wydajność i skuteczność działania. Filtr wykonano z nano-włókien, struktura bardzo skutecznie zatrzymuje zanieczyszczenia w powietrzu podawanym do komory spalania silnika. Obsługa sprowadza się do wystukania zanieczyszczeń i sprawdzenia filtra wskaźnikowego umieszczonego za filtrem głównym. Nie powinno się przedmuchiwać filtra PowerCore – może to uszkodzić strukturę filtra. Light Kit - fabryczne przygotowanie do ładowacza czołowego, części montowane na linii produkcyjnej ciągników w fabryce, zestaw składa się z ramy i śrub montażowych. Ready Kit - fabryczne przygotowanie do ładowacza czołowego, części montowane na linii produkcyjnej ciągników w fabryce, zestaw składa się z ramy i śrub montażowych, złączy elementów układu hydraulicznego, złączy elementów układu elektrycznego, joysticka.

Dane techniczne

NAJWIĘKSZA GAMA MODELI CIĄGNIKÓW KOMPAKTOWYCH.

DEUTZ-FAHR prezentuje nową Serię 5G. Kompaktowy ciągnik, doskonale dopasowany do Twoich potrzeb, dostępny w siedmiu wersjach z silnikami o mocach od 75 KM do 116 KM, które podzielone są na trzy rodziny z różnymi rozstawami osi, ładownościami, masą oraz kombinacjami ogumienia. Kabina gwarantuje najwyższy komfort i ergonomię sterowania, a nowe silniki FARMotion Euro 4 (Tier4 Final) gwarantują maksymalną moc przy minimalnym poziomie emisji spalin. Skrzynia 40 km/h ECO zapewnia prędkość maksymalną przy niskich obrotach silnika. Do wyboru mechaniczny lub elektrohydrauliczny rewers. Duży udźwig podnośnika i rozbudowana hydraulika sprawiają, że nowa Seria 5G jest odpowiednia do każdego profilu produkcji.

Silnik

SILNIKI FARMOTION EURO 4 (TIER4 FINAL). BEZKOMPROMISOWA WYDAJNOŚĆ.

Pod maską nowej Serii 5G znajdują się najnowocześniejsze, kompaktowe, trzy- i czterocylindrowe silniki FARMotion Euro 4 (Tier4 Final) o mocy 75-116 KM. Zostały zaprojektowane z myślą o pracy w gospodarstwach rolnych i dlatego mogą spełnić najwyższe wymogi. Dzięki elektronicznemu układowi wtrysku Common Rail i ciśnieniu rzędu 2000 bar, chłodzonej powietrzem turbosprężarce oraz układowi selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), silniki oferują średnio o 5% wyższą moc oraz moment, w porównaniu z ich poprzednikami (model 5080G o mocy 75 KM posiada katalizator utleniający (DOC), nie ma układu SCR). Zarówno zużycie paliwa, jak i emisja kształtują się na wyjątkowo niskim poziomie. Wydajność silnika jest wspierana przez filtr powietrza PowerCore. Układ chłodzenia jest łatwo dostępny w przedniej części komory silnika. Ułatwia to czyszczenie i konserwację układu.

Napęd

WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY. DZIAŁAJ BEZKOMPROMISOWO.

Jeżeli chodzi o przekładnie, nowa Seria 5G pokazuje, jak bardzo można dostosować kompaktowy ciągnik do różnych zadań . Do wyboru jest przekładnia cztero- lub pięciobiegowa, z mechanicznym lub elektro-hydraulicznym rewersem oraz maksymalnie czterema zakresami (super-reduktor, reduktor, wolny, szybki), maksymalnie trzema półbiegami Powershift. Napęd posiada minimalnie osiem, a maksymalnie 60 przełożeń. We wszystkich modelach ze skrzynią pięciobiegową, prędkość maksymalna 40km/h osiągana jest przy obrotach ECO. Dzięki półbiegom Powershift, prędkość można zwiększać lub zmniejszać wciskając przyciski na dźwigni zmiany biegów, bez konieczności korzystania ze sprzęgła. Rewers Powershuttle (opcja) wyposażono w dwa sprzęgła wielotarczowe Long-Life. To ułatwia zmianę kierunku przy prędkościach do 13 km/h pod obciążeniem. Razem z rewersem Powershuttle oferowana jest funkcja Stop&Go umożliwiająca zatrzymywanie ciągnika beż użycia sprzęgła.

WOM

WSZYSTKO, CO NIEZBĘDNE DO PRACY.

Nowa Seria 5G doskonale dostosowuje się do wymogów codziennej pracy. Modele Serii 5G oferują znacznie więcej niż przeciętny ciągnik kompaktowy, jeżeli chodzi o WOM. Tylny wałek ma do czterech prędkości: 540/540 ECO i 1000/1000 ECO. Przedni WOM pracuje z prędkością 1000 obr./min. Sterowanie elektrohydrauliczne stanowi standardowe wyposażenie. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika wynosi aż 5400 kg. Podnośnik przedni może podnieść imponujące 2100 kg. Podnośnik tylny jest wyposażony w układ sterowania mechanicznego lub opcjonalny układ sterowania elektronicznego EHR i funkcję AutoWOM.

Hydraulika i podnośnik

MOCNE I UNIWERSALNE – BEZKOMPROMISOWE.

Modele nowej Serii 5G mogą wspólpracować z niemal każdym zestawem maszyn. Ciągniki oferują trzy różne opcje układów hydraulicznych: 55 l/min, 60 l/min ECO oraz 90 l/min. Podwójne pompy hydrauliczne o wydajnościach 60 l/min lub 90 l/min oraz nowe wysokoprzepływowe rozdzielacze hydrauliczne pozwalają uzyskać niezwykle wysoką wydajność – zawsze wtedy, gdy jest to niezbędne. Ciągnik można wyposażyć w maksymalnie cztery obwody – trzy sterowane mechanicznie dźwigniami i jeden o zredukowanym wydatku oleju, sterowany elektronicznie przyciskiem. Maksymalny wydatek oleju z rozdzielaczy sięga 80 l/min. Układ oferuje szeroką gamę funkcji - na przykład Float, Detent oraz on-off. Podnośnik tylny oraz ukłądy hydrauliki mogą działać niezależnie od siebie.

Hamulce

BEZKOMPROMISOWE BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDEJ SYTUACJI.

Koncepcja osi przedniej nowej Serii 5G zapewnia odpowiednią zwrotność, bezpieczeństwo oraz przyczepność na każdym terenie. Kompaktowa obudowa silnika umożliwia ustawienie kąta skrętu do 50 stopni. Układ szybkiego kierowania SDD, który redukuje o połowę liczbę obrotów kierownicą, jest dostępny jako opcja w każdym modelu. Bezpieczeństwo to najwyższy priorytet dla DEUTZ-FAHR. Oś przednia – podobnie jak tylna – została wyposażona w hamulce tarczowe w kąpieli olejowej. Są one uruchamiane bez udziału napędu na przednią oś. Mechaniczny hamulec postojowy to standardowe wyposażenie, opcjonalnie nowa Seria 5G może posiadać hydrauliczny hamulec postojowy (w zależności od modelu). Skutecznie utrzymuje on nową maszynę Serii 5G w miejscu nawet na stromym zboczu. Elektrohydrauliczne sterowanie blokady mechanizmu różnicowego oraz napędu na cztery koła stanowi także standardowe wyposażenie. Wszystkie modele wyposażone są w 100% blokadę dyferencjału osi przedniej i tylnej.

Kabina

KOMFORT I ERGONOMIA.

Każdy, kto wsiada do nowego ciągnika Serii 5G, natychmiast zauważa, że wnętrze kabiny kojarzy się ze spokojem i precyzją. Projekt wnętrza przypomina wygodny samochód osobowy. Eleganckie linie, przyjazne dla użytkownika otoczenie, układy sterowania w zasięgu ręki oraz doskonała widoczność we wszystkie strony sprawiają, że pracuje się szybciej i w bardziej wydajny sposób. Hałas i wibracje pozostawione są poza kabiną. Kabina jest montowana na zawieszeniu o najnowszej konstrukcji z hydraulicznymi Silent-Blockami, które redukują do 40% więcej wstrząsów i wibracji w porównaniu z wcześniejszymi rozwiązaniami. W nocy, kiedy widoczność jest ograniczona, do dziesięciu świateł roboczych (sześć na dachu, dwa na słupkach z boku oraz dwa w masce silnika) gwarantuje doskonałe oświetlenie całego obszaru roboczego. Dostępne są różne wersje dachu: standardowy dach ze strukturą FOPS, opcjonalny szklany szyberdach bez FOPS oraz dach z FOPS i szyberdachem z poliwęglanu. Szyberdach zapewnia optymalną widoczność do góry podczas wykonywania prac z ładowaczem czołowym.

PEWNOŚĆ SIEBIE I BEZKOMPROMISOWA KONTROLA PODCZAS KAŻDEJ PRACY.

W przypadku nowej Serii 5G komfort pracy oznacza, że ciągnik dostosowuje się do operatora, a nie odwrotnie. Konstrukcja kabiny została zmieniona, co sprawia, że praca jest szybka, bezpośrednia i intuicyjna niezależnie od wykonywanego zadania. Typowe dla DEUTZ-FAHR rozwiązanie to przejrzyste oznaczenie kolorystyczne wszystkich elementów sterowania oraz logiczny układ w zależności od częstotliwości wykorzystywania. Panel wskaźników InfoCentre zapewnia dostępność wszystkich niezbędnych informacji dotyczących działania ciągnika – wszystko w logicznym i przejrzystym układzie. Działanie sterowników zaworów hydrauliki na konsoli z prawej strony to nowe rozwiązanie. Jest przydatne w szerokiej gamie zastosowań. Dodatkowo, można teraz zapamiętywać dwie prędkości obrotowe silnika.

Dane techniczne

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone