Nasz sprzęt - Twój sukces

OWE MODELE SERII 4E

Deutz-Fahr prezentuje nowe modele ciągników w klasie mocy od 65 do 100KM. Nowa Seria 4E wyposażona w silniki spełniające wymogi normy emisji spalin Euro 3B / Tier 4 Interim zastępuje sprawdzone modele Agrolux.

Seria 4E oferowana jest w czterech modelach ciągników oraz w dwóch wersjach wyposażenia: A i B. Główna różnica pomiędzy obydwoma wersjami dotyczy układu napędowego (liczby przełożeń, rewersu lub biegu wstecznego oraz prędkości maksymalnej jazdy).

Silnik

SILNIKI FARMOTION

Nowe modele Deutz-Fahr Serii 4E wyposażono w 3-cylindrowe silniki FARMotion spełniające wymogi normy Euro 3B / Tier 4i. Silniki FARMotion zaprojektowano specjalnie z myślą o wykorzystaniu ich potencjału w ciągnikach rolniczych, dlatego właśnie oferują one kompaktowe gabaryty, trwałość, niezawodność i małą ilość koniecznych czynności obsługowych. Wszystko to, aby zagwarantować maksymalną wydajność, wysoką moc, stały moment obrotowy, niskie zużycie paliwa. Nowe silniki FARMotion oferują: zredukowaną pojemność (teoria downsizingu), wysoko-ciśnieniowy i elektronicznie sterowany układ wtryskowy CommonRail, bezobsługowy układ oczyszczania spalin z recyrkulacją spalin z zaworem EGR oraz katalizatorem DOC, prędkość znamionową wynoszącą 2200 obr./min.

Napęd

WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY

Seria 4E oferuje cztery rodzaje w pełni mechanicznego układu napędowego:

  • 4 biegi bez rewersu (12+3), reduktor, prędkość min. 832 m/h*, prędkość max. 30 km/h
  • 4 biegi z rewersem (8+8 Eco), prędkość min. 1,6 km/h*, prędkość max. 30 km/h przy 1820 obr./min
  • 5 biegów z rewersem (15 + 15), reduktor, prędkość min. 298 m/h*, prędkość max. 40 km/h
  • 5 biegów z rewersem (15 + 15 Eco), reduktor, prędkość min. 298 m/h*, prędkość max. 40 km/h przy 1800 obr./min

* z największymi kołami (16.9 R30 - IR 700mm)

USZCZELNIENIE NAPĘDU

Dodatkowe uszczelnienie napędu dostępne jako opcja zabezpiecza podzespoły skrzyni biegów przed wilgocią w pracach w trudnych warunkacj, przy dużej wilgotności terenu, po którym porusza się ciągnik.

OŚ PRZEDNIA

Oś przednia zaprojektowana i wyprodukowana przez SDF, opracowana specjalnie do wykorzystania w ciągnikach rolniczych w klasie mocy 60-100 KM. Oś przednia z hamulcami - tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej na cztery koła. Opcjonalnie oferowana jest instalacja hydraulicznych hamulców przyczepy. 

WOM

WOM TYLNY

Nowe modele Serii 4E oferują w sumie aż cztery różne konfiguracje wyposażenia w WOM, dzięki czemu ciągnik jest niezwykle wszechstronny i uniwersalny. Napęd wałka uruchamiany jest mechanicznie za pomocą dźwigni.

  540 540/540E 540/540E/1000 540/540E + Synchro
Obroty silnika 1967 1967/1560 1967/1560/2042 1967/1560
Wałek stały V V V V
Wałek wymienny - - V -

Hydraulika i podnośnik

HYDRAULIKA

Hydraulika modelu Serii 4E oferowana jest w dwóch wersjach (z pompą 42 lub 50 l/min) z minimalnie jednym obwodem i maksymalnie trzema obwodami oraz mechanicznym sterowaniem za pomocą dźwigni. Niezależnie od wersji, każdy z modeli wyposażony jest zawsze w niezależną pompę wspomagania układu kierowniczego.

PODNOŚNIK

Modele Serii 4E wyposażone są w podnośnik tylny sterowany mechanicznie za pomocą dźwigni. Sterowniki umieszczono po prawej stronie fotela operatora.

Kabina

KOMFORT I ERGONOMIA.

Modele Serii 4E w porównaniu z modelami Agrolux oferują całkowicie przeprojektowane rozmieszczenie wszystkich przyrządów sterowniczych.

FOTEL OPERATORA

Operator ma do dyspozycji mechanicznie amortyzowany fotel ze zwijanym pasem bezpieczeństwa. Fotel posiada siedzisko i oparcie wykonane z materiału PVC opornego na warunki atmosferyczne.

TUNEL I WYKŁADZINA PODŁOGOWA

W porównaniu do modeli Agrolux, w nowej Serii 4E zmniejszono o połowę tunel nad skrzynią biegów będący podłogą ciągnika. Podłoga ciągnika została pokryta specjalną matą z materiałem wygłuszającym, dodatkowo stanowi ona także izolację termiczną. Zastosowanie nowej maty pozwoliło zredukować hałas, wibrację i temperaturę w miejscu operatora.

Dane techniczne

Seria 4E4070E4080E4090E4100E
Silnik   SDF FARMotion
Norma emisji spalin Euro / Tier Euro III B / Tier 4i
Cylindry / pojemność Il. / cm3 3 / 2887
Zasys powietrza typ Turbo Intercooler
Wtrysk, ciśnienie typ Common Rail, 2000 bar
Średnica / skok tłoka mm 103 / 115,5
Moc maksymalna przy 2000 obr/min kW / KM 48 / 65 54,4 / 75 65 / 88 71 / 97
Moc znamionowa przy 2200 obr/min kW / KM 48 / 65 54,4 / 75 61,6 / 84 67,3 / 92
Moment maksymalny Nm 292 342 354 369
Wzrost momentu % 41% 43% 32% 27%
Zbiornik paliwa l 75

PROSTA KONSTRUKCJA, OPTYMALNE PARAMETRY. 

Agrolux 310-320-410 zapewnia doskonałe parametry użytkowe, wydajny i ekonomiczny silnik, niezawodną skrzynię biegów, mechaniczny rewers kierunku jazdy. Jednocześnie ciągnik wyposażono w wydajną hydraulikę i mocny podnośnik, który pozwala na współpracę ciągnika z różnego rodzaju osprzętem. Optymalne proporcje wagi do mocy silnika pozwalają na zachowanie najwyższej wydajności i najlepszych parametrów eksploatacyjnych w każdych warunkach.

Silnik

MOCNY I NIEZAWODNY SILNIK SDF SERII 1000.

Agrolux 310 i 320 został wyposażony w sprawdzony trzy-cylindrowy silnik SDF 1000.3. Agrolux 410 został wyposażony w 4-cylindrowy silnik SDF 1000.4 o mocy 75KM (55 kW). Jednostki napędowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 3. Sprawdzona konstrukcja silnika obejmuje turbosprężarkę i Intercooler, dzięki czemu w pełnym zakresie prędkości obrotowych zapewnia optymalne parametry użytkowe. System HRT odpowiada za automatyczną, hydrauliczną regulację popychaczy, co pozwala redukować ilość czynności obsługowych modeli Agrolux 310-320-410 do niezbędnego minimum. Monolityczna maska silnika unosi się wysoko, przez co operator ma do dyspozycji niemal nieograniczony dostęp do wszystkich podzespołów. Silniki SDF 1000.3 i 1000.4 są w pełni kompatybilne do stosowania paliwa Biodiesel, nawet w czystej postaci B100.

Napęd

PROSTA KONSTRUKCJA, WYSOKA NIEZAWODNOŚĆ.

 

Układ napędowy modeli Agrolux 310-320-410 tworzy niezawodna i wydajna skrzynia biegów, która oferuje 15 przełożeń do jazdy do tyłu i 15 przełożeń do jazdy do tyłu. Skrzynia biegów pozwala modelom Agrolux 410 na jazdę z prędkością maksymalną 40 km/h. Po prawej stronie fotela operatora umieszczono dźwignie zmiany biegów oraz dźwignię rewersu mechanicznego. Czytelne oznaczenia dźwigni ułatwiają wykonywanie prac. Kierunek do tyłu umożliwia jazdę z prędkością do 14 km/h. W zakresie prędkości jazdy od 4 do 14 km/h czyli w zakresie prędkości wykorzystywanych w pracach polowych - modele Agrolux oferują aż 6 przełożeń. Rewers mechaniczny poprawia komfort sterowania ciągnikiem, zwłaszcza w pracach wymagających częstego manewrowania.

WOM

NIESAMOWITA WYDAJNOŚĆ.

Modele Agrolux 310-320-410 oferowane są z tylnym WOM o prędkości 540 obr./min. Opcjonalnie ciągnik może być wyposażony w dwie prędkości wałka: 540/540ECO. Druga opcja to prędkości WOM: 540/540 oraz WOM zsynchronizowany. Ten ostatni może być stosowany w przypadku współpracy ciągnika z przyczepami wyposażonymi w oś napędzaną. Prędkość obrotowa WOM jest wtedy zsynchronizowana z prędkością obrotową kół tylnych ciągnika. Prędkość ekonomiczna WOM pozwala na zredukowanie obrotów silnika w trakcie pracy wałka, co wpływa na zredukowanie ilości zużywanego paliwa, hałasu i wibracji. Operator wybiera prędkość WOM przy użyciu czytelnie oznaczonej dźwigni, umieszczonej po lewej stronie fotela.

Hydraulika i podnośnik

PEŁNA FUNKCJONALNOŚĆ.

Agrolux 310-320-410 wyposażono w układ hydrauliczny z pompą o stałej wydajności wynoszącej 45 l/min. Ciągnik oferuje 4 lub 6-drogowe rozdzielacze układu hydraulicznego. Dystrybutory zgrupowano z tyłu ciągnika, ich umiejscowienie ułatwia podłączanie przewodów hydraulicznych. Dźwignie sterowania pracą rozdzielaczy umieszczono po prawej stronie fotela operatora. Wydajna pompa podaje olej do siłowników tylnego podnośnika o udźwigu 3000 kg. Ciągnik posiada drugą - niezależną pompę odpowiedzialną za wspomaganie układu kierowniczego. Dzięki temu, operator ma zawsze dużą łatwość prowadzenia - niezależnie od warunków terenowych czy prędkości obrotowej silnika ciągnika.

Hamulce

UKŁAD HAMULCOWY NA CZTERY KOŁA.

Agrolux 310-320-410 oferuje w pełni skuteczny układ hamulcowy z hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej na czterech kołach. Układ wyposażono w tarcze w kąpieli olejowej typu "LongLIfe". Układ sterowany jest hydrostatycznie. Układ hamulcowy pozwala na korzystanie z trzech trybów hamowania: hamowanie wszystkich czterech kół, hamowanie kół po jednej ze stron ciągnika lub hamowanie tylko jednego z kół tylnych.

Kabina

PLATFORMA Z RAMĄ BEZPIECZEŃSTWA LUB OPCJONALNA KABINA.

Dla nowoczesnych rolników komfort i ergonomia są ważnym aspektem w trakcie wyboru ciągnika, nawet w klasie mocy niskiej i średniej. Modele Agrolux 310, 320 i 410 zapewniają prawdziwie wygodną przestrzeń dla operatora: regulowany fotel z układem amortyzacji mechanicznej, ergonomicznie rozmieszczone przyrządy sterownicze oraz kompleksowe oprzyrządowanie pozwalające na natychmiastowe i stałe monitorowanie głównych funkcji maszyny to standardowe wyposażenie ciągnika. Standardowo Agrolux oferowany jest z platformą i składaną ramą bezpieczeństwa. Opcjonalnie może być wyposażony w kabinę. Kabina na sześciu słupkach oferuje dużą przestrzeń we wnętrzu. Duża powierzchnia szyb zapewnia doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Kabina może być także wyposażona w opcjonalny układ klimatyzacji manualnej. Szereg regulowanych dysz nawiewów skutecznie rozprowadza schłodzone powietrze w kabinie, pozwalając na łatwe utrzymanie żądanej temperatury. Kabinę wyposażono w instalację do montażu radia z głośnikami. W dachu kabiny - z przodu i z tyłu umieszczono kierowane reflektory robocze, które ułatwiają wykonywanie prac nocnych.

Dane techniczne

 

NAJWYŻSZEJ KLASY UNIWERSALNOŚĆ.

Modele Serii 5D Ecoline to wyjątkowo wszechstronne, trwałe i ekonomiczne w eksploatacji ciągniki rolnicze, które doskonale sprawdzają się w pracach wykonywanych wewnątrz zabudowań gospodarstwa oraz w pracach polowych. Seria 5D Ecoline to cztery modele z niezawodnymi, nowoczesnymi silnikami FARMotion o mocy od 80 do 100 KM. Nowe silniki FARMotion charakteryzuje wysoki poziom niezawodności, niskie koszty eksploatacji dzięki zredukowanemu zużyciu paliwa oraz wysoka wydajność.

Silnik

NOWOCZESNE SILNIKI SDF FARMotion.

Modele Serii 5D Ecoline wyposażono w najnowszą generację 3-cylindrowych (2887 cm³) i 4-cylindrowych (3849 cm³) jednostek napędowych SDF FARMotion z wysokociśnieniowym układem wtryskowym Common Rail (maksymalne ciśnienie robocze nawet 2000 bar), zapewniającym najwyższą wydajność, bardzo dobre osiągi i niezrównaną niezawodność.

Dodatkowe atuty nowych silników FARMotion to sterowany elektronicznie zewnętrzny, chłodzony układ recyrkulacji spalin z zaworem EGR oraz w pełni bezobsługowy system oczyszczania spalin z katalizatorem utleniającym DOC, które razem gwarantuje spełnienie wymogów normy Tier4i.

Napęd

W PEŁNI MECHANICZNY UKŁAD NAPĘDOWY

Modele Serii 5D w wersji Ecoline oferują w wyposażeniu standardowym w pełni mechaniczną, pięcio-biegową skrzynię, która zapewnia 10+10 biegów. Opcjonalnie układ napędowy może być wyposażony w rozbudowaną skrzynie z trzema zakresami prędkości wybieranymi dźiwgnią, która w sumie daje 30+15 biegów. Modele Ecoline to ciągniki wyposażone w rewers zsynchronizowany, mechaniczny, sterowany za pomocą dźwigni.

Blokada mechanizmu różnicowego oraz napęd na cztery koła są sterowane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków umieszczonych na konsoli bocznej w kabinie. Duża liczba przełożeń w zakresie od 5 do 15 km/h pozwala operatorowi na precyzyjny dobór prędkości jazdy ciągnika do wykonywanej pracy.

WOM

DWIE PRĘDKOŚCI WAŁKA, W TYM PRĘDKOŚĆ EKONOMICZNA.

Wersja Ecoline oferuje prędkości WOM 540 / 540ECO. Wykorzystanie prędkości ekonomicznej WOM pozwala na napęd maszyny aktywnej za pośrednictwem wałka ale przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika. Przekłada się to na zredukowane zużycie paliwa, zredukowany hałas i wibracje podczas pracy z maszyną.

Napęd maszyny przy prędkości ekonomiczne WOM tylnego daje około 20% redukcję prędkości obrotowej silnika, co przekłada się na około 15% spadek ilości zużywanego paliwa. Napęd wałka przekazywany jest poprzez suche sprzęgło sterowane mechanicznie.

Hydraulika i podnośnik

HYDRAULIKA Z POMPĄ O STAŁEJ WYDAJNOŚCI

Modele Serii 5D Ecoline wyposażono w wydajny układ hydrauliczny z pompą 42 l/min z dwoma lub trzema obwodami sterowanymi mechanicznie za pomocą dźwigni umieszczonych na prawej konsoli ciągnika. Czytelne oznaczenia dźwgni ułatwiają korzystanie z układu hydraulicznego. Złacza hydrauliczne zgrupowano tuż nad podnośnikiem, ich umiejscownie ułatwia podłaczanie przewodów.

Wszystkie wersje modeli Serii 5D Ecoline wyposażono w złacza typu "push-pull" gwarantujące możliwość podłacząnia przewodów nawet pod ciśnieniem. Seria 5D Ecoline oferuje podnośnik sterowany mechanicznie za pomocą dźwigni. Podnośnik tylny oferuje udźwig w zakresie od 2650 do 3600 kg.

Hamulce

SKUTECZNY UKŁAD HAMULCOWY.

Modele Serii 5D Ecoline wyposażono w pełni skuteczny układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na czterech kołach w wyposażeniu standardowym. Układ doskonale sprawdza się nawet w najcięższych warunkach roboczych gwarantując pełne bezpieczeństwo. Hamulec postojowy sterowany klasyczną dźwignią zapewnia pewne zatrzymanie ciągnika.

Dla zapewniania najlepszej trakcji w kazdych warunkach, modele Serii 5D Ecoline wyposażono w blokadę mechanizmów róznicowych o pełnym 100% zacisku. Dodatkowo operator może dowolnie sterować napędem na cztery koła. Wszystko to przekłada się na pełną skuteczność działania w trudnym terenie.

Kabina

KOMFORTOWA CZTERO-SŁUPKOWA KABINA OPERATORA

Modele Serii 5D Ecoline wyróżnia wyjątkowa stylistyka opracowana współnie z biurem projektowego Giugiaro Design, będąca wyznacznikiem w swojej klasie w zakresie ergonomii, komfortu i łatwości użytkowania. Nowa kabina na 4 słupkach oferuje najlepszą widoczność w kazdym z kierunków i pełną kontrolę nad otoczeniem ciągnika. Miejsce pracy operatora jest niezwykle funkcjonalne i wygodne. Do dyspozycji pozostaje komfortowy fotel z układem amortyzacji i dużym siedziskiem.

Rozmieszczenie przyrządów sterowniczych po obu stronach fotela operatora jest intuicyjne i zgodne z zasadami ergonomii co ułatwia korzystanie z ciągnika. Wszystkie dźiwgnie, przełaczniki i przyciski oznaczono kolorystycznie w zależności od obsługiwanych funkcji. Kolor pomarańczowy oznacza sterowanie napędem, kolor żółty to WOM, niebieski - hydraulika a zielony to sterowanie pracą podnośnika. Kabina może być wyposażona w wydajny układ klimatyzacji. Standardowe wyposażenie obejmuje układ wentylacji i ogrzewania. Pakiet reflektorów zapewnia dużą łatwość pracy także w nocy.

Dane techniczne

NOWOCZESNE CIĄGNIKI KOMPAKTOWE DEUTZ-FAHR.

Nowa gama modeli Serii 5D obejmuje siedem róznych ciagników w dwóch wersjach silnikowych. Modele 5060D / 5070D / 5080D / 5085D zostały wyposażone w sprawdzone jednostki napędowe SDF Serii 1000 spełniające wymogi normy emisji spalin Tier III. Modele 5090D / 5090.4 / 5100.4D wyposażono natomiast w nowe silniki SDF FARMotion, które spełniają wymogi normy emisji spalin Tier 4i. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i bogata oferta wersji modeli Serii 5D sprawiają, że ciągniki są wyjątkowo wszechstronne i uniwersalne. Bogactwo konfiguracji oznacza możliwość dostosowania modeli Serii 5D do potrzeb każdego użytkownika.

Silnik

DWA RODZAJE SILNIKÓW.

Modele 5060D / / 5070D / 5080D / 5085D wyposażono w silniki SDF Serii 1000, które zapewniają wysoką moc i moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowych. Optymalny przebieg krzywych charakterystyki znqajduje odzwierciedlenie w wyjatkowej łatwości eksploatacji ciągnika. Silnik oferuje pojemność jednego litra z pojedyńczego cylindra. Układ dodlotowy powietrza wyposazono w turbinę i Intercooler, co dodatkowo podnośi walory użytkowe silnika. Silniki Serii 1000 wyposazono w innowacyjny układ wtryskowy z pojedyńczymi pompami i wtryskiwaczami dla każdego z cylindrów. System pracuje z ciśnieniem maksymalnym sięgającym 1400 bar. Motor pozwala spełnić wymogi normy emisji spalin Tier 3.

Modele 5090D / 5090.4 / 5100.4D wyposażono w najnowszą generację 3-cylindrowych (2887 cm³) i 4-cylindrowych (3849 cm³) jednostek napędowych SDF FARMotion z wysokociśnieniowym układem wtryskowym Common Rail (maksymalne ciśnienie robocze nawet 2000 bar), zapewniającym najwyższą wydajność, bardzo dobre osiągi i niezrównaną niezawodność. Dodatkowe atuty nowych silników FARMotion to sterowany elektronicznie zewnętrzny, chłodzony układ recyrkulacji spalin z zaworem EGR oraz w pełni bezobsługowy system oczyszczania spalin z katalizatorem utleniającym DOC, które razem gwarantuje spełnienie wymogów normy Tier4i.

Napęd

DUŻA LICZBA PRZEŁOŻEŃ, PRECYZYJNE STEROWANIE.

Przekładnie mechaniczne bez półbiegów i skrzynie z pólbiegami pod obciązeniem Powershift montowane w modelach Serii 5D współpracują z mechanicznym (wersja LS) lub elektrohydraulicznym (wersja GS) rewersem kierunku jazdy Powershuttle. Wersja GS oferuje także w standardzie funkcję Stop&Go (pozwalającą na zatrzymanie ciągnika wyłącznie za pomocą pedału hamulca, bez konieczności wciskania pedału sprzęgła w podłodze) oraz sprzęgło ComfortClutch z przyciskiem na dźwigni zmiany biegów, który umożliwia zmianę przełożenia bez konieczności używania pedału sprzęgła

Trzy zakresy (z minirduktorem i superreduktorem), pięć biegów i trzy półbiegi Powershift dają w sumie 45 biegów do jazdy do przodu i 45 biegów do tyłu. Blokada mechanizmu różnicowego oraz napęd na cztery koła są sterowane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków umieszczonych na konsoli bocznej w kabinie. Duża liczba przełożeń w zakresie od 5 do 15 km/h pozwala operatorowi na precyzyjny dobór prędkości jazdy ciągnika do wykonywanej pracy.

WOM

PRĘDKOŚCI EKONOMICZNE WOM.

Ciągniki Serii 5D dostępne z wałem tylnym WOM o prędkości 540 /540ECO / 1000 obr./min. Wykorzystanie prędkości ekonomicznej WOM pozwala na napęd maszyny aktywnej za pośrednictwem wałka ale przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika. Przekłada się to na zredukowane zużycie paliwa, zredukowany hałas i wibracje podczas pracy z maszyną. Napęd wałka uruchamiany jest za przycisku umieszczonego po prawej stronie fotela operatora i przekazywany jest poprzez wielotarczowe sprzęgło mokre. Ciągnik może być opcjonalnie wyposazony w podnośnik i WOM przedni o prędkości obrotowej 1000 obr./min.

Hydraulika i podnośnik

WYDAJNY UKŁAD HYDRAULICZNY.

Modele Serii 5D wyposażono w wydajny układ hydrauliczny z pompą 54 l/min z dwoma lub trzema obwodami sterowanymi mechanicznie za pomocą dźwigni umieszczonych na prawej konsoli ciągnika. Czytelne oznaczenia dźwgni ułatwiają korzystanie z układu hydraulicznego. Złacza hydrauliczne zgrupowano tuż nad podnośnikiem, ich umiejscownie ułatwia podłaczanie przewodów. Wszystkie wersje modeli Serii 5D wyposażono w złacza typu "push-pull" gwarantujące możliwość podłacząnia przewodów nawet pod ciśnieniem.

Seria 5D oferuje podnośnik sterowany mechanicznie za pomocą dźwigni lub elektronicznie za pomocą potencjometrów i przycisków. Podnośnik tylny oferuje udźwig w zakresie od 3000 do 3600 kg. Opcjonalnie - ciagniki oferowane są z podnośnikiem przednim o udźwigu wynoszącym 1750 kg.

Hamulce

SKUTECZNY UKŁAD HAMULCOWY.

Modele Serii 5D wyposażono w pełni skuteczny układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na czterech kołach w wyposażeniu standardowym. Układ doskonale sprawdza się nawet w najcięższych warunkach roboczych gwarantując pełne bezpieczeństwo. Hamulec postojowy sterowany klasyczną dźwignią zapewnia pewne zatrzymanie ciągnika. Dla zapewniania najlepszej trakcji w kazdych warunkach, modele Serii 5D wyposażono w blokadę mechanizmów róznicowych o pełnym 100% zacisku. Dodatkowo operator może dowolnie sterować napędem na cztery koła. Wszystko to przekłada się na pełną skuteczność działania w trudnym terenie.

Kabina

KOMFORTOWA CZTERO-SŁUPKOWA KABINA OPERATORA

Modele Serii 5D wyróżnia wyjątkowa stylistyka opracowana współnie z biurem projektowego Giugiaro Design, będąca wyznacznikiem w swojej klasie w zakresie ergonomii, komfortu i łatwości użytkowania. Nowa kabina na 4 słupkach oferuje najlepszą widoczność w kazdym z kierunków i pełną kontrolę nad otoczeniem ciągnika. Miejsce pracy operatora jest niezwykle funkcjonalne i wygodne. Do dyspozycji pozostaje komfortowy fotel z układem amortyzacji i dużym siedziskiem.

Rozmieszczenie przyrządów sterowniczych po obu stronach fotela operatora jest intuicyjne i zgodne z zasadami ergonomii co ułatwia korzystanie z ciągnika. Wszystkie dźiwgnie, przełaczniki i przyciski oznaczono kolorystycznie w zależności od obsługiwanych funkcji. Kolor pomarańczowy oznacza sterowanie napędem, kolor żółty to WOM, niebieski - hydraulika a zielony to sterowanie pracą podnośnika. Kabina może być wyposażona w wydajny układ klimatyzacji. Standardowe wyposażenie obejmuje układ wentylacji i ogrzewania. Pakiet reflektorów zapewnia dużą łatwość pracy także w nocy.

Technologie

HRT (Hydraulic Roller Tappets) – silniki Tier 3 - układ sterowany przez zawór elektromagnetyczny, który reguluje wtrysk paliwa do komory spalania. Podczas uruchamiania silnika, gdy olej jest zimny, układ nieznacznie zwiększa wznios zaworu w celu przyspieszenia czasu wtrysku, podnosząc efektywność pracy silnika w każdych warunkach atmosferycznych. Eliminuje to jednocześnie powstawanie białego dymu, typowego dla uruchamiania zimnego silnika diesela.

Rewers Powershuttle - Rewers elektro-hydrauliczny z wielotarczowym sprzęgłem mokrym, jedno sprzęgło dla kierunku jazdy do przodu i jedno do tyłu, regulacja szybkości reakcji pokrętłem na dźwigni zmiany kierunku jazdy pod kierownicą. Razem z rewersem elektro-hydraulicznym ciągnik oferuje funkcję Stop&Go umożliwiającą zatyrzymanie ciagnika przy użyciu pedału hamulca, bez konieczności wciskania pedału sprzęgła.

PowerCore - Filtry powietrza PowerCore mają dużą wydajność i skuteczność działania. Filtr wykonano z nano-włókien, struktura bardzo skutecznie zatrzymuje zanieczyszczenia w powietrzu podawanym do komory spalania silnika. Obsługa sprowadza się do wystukania zanieczyszczeń i sprawdzenia filtra wskaźnikowego umieszczonego za filtrem głównym. Nie powinno się przedmuchiwać filtra PowerCore – może to uszkodzić strukturę filtra.

Dane techniczne

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone