Nasz sprzęt - Twój sukces

Wielofunkcyjność to standard

Prostota i intuicyjność obsługi to największe zalety modeli Rekord. Doskonale sprawdzają się one w małych i średnich gospodarstwach lub jako uzupełnienie parku ciągników dużej mocy w gospodarstwach dużych. Nadzwyczajna wszechstronność, zwinność i łatwość wykonywania manewrów czynią z modeli tej serii idealne maszyny wielofunkcyjne. Linia ciągników Rekord obejmuje dwa modele: Rekord 65 (62 KM/465 kW) i Rekord 75 (72 KM/54 kW).

Design

Efektywność, wydajność oraz styl zawarty w prostej, lecz atrakcyjnej konstrukcji nadwozia. Każdy detal, od monolitycznej maski silnika po kształt reflektorów, zaprojektowano z niezwykłą dbałością.

Silnik

Silniki SDF z serii 1000 powstały z myślą o wielogodzinnej pracy, niskich kosztach eksploatacji i ograniczonym czasie prowadzenia czynności konserwacyjnych. Chłodzone cieczą trzy- i czterocylindrowe jednostki wyposażone w turbosprężarkę i Intercooler skonstruowano z myślą o wyjątkowej wydajności w zróżnicowanych warunkach i niewielkim zużyciu paliwa. Wysokociśnieniowy układ wtryskowy (1400 barów) charakteryzuje się niezwykle krótkim czasem wtrysku i jest wyposażony w popychacze hydrauliczne umożliwiające regulację momentu podawania paliwa. Wyjątkowa konstrukcja silnika wspomaga perfekcyjne tworzenie mieszanki paliwowo-powietrznej. 70-litrowy zbiornik paliwa zwiększa autonomię maszyny.

Przekładnia

Modele Rekord wyposażono w zsynchronizowaną przekładnię z 12 biegami do jazdy do przodu oraz trzema biegami wstecznymi i prędkością maksymalną 30 km/h. WOM z dwiema prędkościami roboczymi (540/540ECO) umożliwia skuteczne i niezawodne wykorzystanie dostępnej mocy. Blokada przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego gwarantuje doskonałą przyczepność. Wzmocniony reduktor Heavy Duty umożliwia całkowicie bezpieczną pracę z narzędziami montowanymi z tyłu.

Układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny wyposażono w pompę o wydajności 33 l/min oraz 2- lub 4-drożne rozdzielacze.Hydrostatyczny układ kierowniczy zasila niezależna pompa co gwarantuje wyjątkowo płynną pracę.Podnośnik hydrauliczny oferuje sterowanie pozycją, siłowe, mieszane, a dzięki mocnej konstrukcji trzypunktowego układu zawieszenia narzędzi oferuje udźwig 3000 kg, pozwalając na użytkowanie szerokiej gamy osprzętu. Bezpieczeństwo gwarantuje zintegrowany układ hamulcowy z sześcioma tarczami w kąpieli olejowej.

Kabina

Wyjątkowe wzornictwo oraz wysokiej jakości materiały i elementy wyposażenia składają się na deskę rozdzielczą dysponującą wieloma ułatwiającymi pracę elementami: podwieszane pedały, ergonomiczny układ dźwigni i czytelne elementy tablicy rozdzielczej przekazujące operatorowi wszystkie informacje niezbędne do efektywnego sterowania ciągnikiem. Regularne czynności konserwacyjne można teraz przeprowadzać z większą łatwością, korzystając z przycisku otwierającego maskę silnika umieszczonego w przedniej części ciągnika oraz nieograniczonego dostępu do wszystkich jego podzespołów. Rekord oferowany jest jako ciągnik z ramą bezpieczeństwa. Opcjonalnie może być wyposazono w kabinę. Szczegóły u autoryzowanych dealerów.

Dane techniczne

  65 75
Moc maksymalna (KM/kW) 62/46,5 72/54
Moc homologowana (2000/25/EC) przy znamionowej prędkości obrotowej (KM/kW) 62/46,5 72/54
Moment maksymalny (Nm) 240 265
Liczba cylindrów / pojemność (il./cm³) 3/3000 3/3000
Udźwig podnośnika (kg) 3000 3000
Szerokość maksymalna (mm) 1969 1985

Styl i wszechstronność

Spire to nowy model ciągnika marki Lamborghini, który oferuje wysoką zwrotność w połączeniu z charakterystycznym stylem ciagników Lamborghini. Modele Spire wyposażano w nowe silniki FARMotion charakteryzujące się wysoką mocą, niewielkim zużyciem paliwa i dużą dbałością o środowisko naturalne.

Design

Silnik

Nowe modele Spire wykorzystują trzy- lub czterocylindrowe jednostki napędowe FARMotion najnowszej generacji. Zostały one zaprojektowane i skonstruowane na potrzeby rolnictwa, co w efekcie pozwoliło na uzyskanie najlepszych parametrów przy najniższym zużyciu paliwa. Zmodyfikowany kształt głowic i komór spalania oraz układ wtryskowy Bosch Common Rail o ciśnieniu roboczym 2000 barów wpływają na uzyskanie najlepszych parametrów eksploatacyjnych. Układ recyrkulacji spalin EGR oraz katalizator utleniający DOC pozwalają na spełnienie wymogów normy emisji spalin Tier 4I.

Przekładnia

Wszechstronność, skuteczność i praktyczność modeli Spire przejawia się także w ofercie przekładni. Od prostej skrzyni biegów z 10+10 przełożeniami, po skrzynię 30+15 z minireduktorem. Przekładnia Powershift z 3 półbiegami oferuje 45+45 ptrzełożeń i dużą swobodę zmiany półbiegów Powershift pod obciążeniem.Funkcja Stop&Go pozwala na zatrzymanie ciągnika i płynne ponowne ruszanie z miejsca przy użyciu pedału hamulca, bez wciskania pedału sprzęgła. Dzięki temu praca w gospodarstwie staje się jeszcze łatwiejsza. Wysoka skuteczność modeli Spire widoczna w trakcie przejazdów transportowych. Dzięki funkcji Overspeed, Spire osiąga prędkość jazdy 40 km/h przy zredukowanych obrotach silnika.

Układ hydrauliczny

Nowy model Spire wyposażono w otwarty układ hydrauliczny z pompą o wydajności 54 l/min oraz sześcio-drogowe rozdzielacze regulacją przepływu, co umożliwia sprawne korzystanie z osprzętu.Podnośnik tylny, dostępny także w wersji elektronicznej, oferuje udźwig 3000 kg. Podnośnik przedni oferuje udźwig 1750 kg, ciągnik może być wyposażony w przedni WOM. Ciągnik z przednim podnośnikiem i WOM pozwala na zastosowanie dowolnego rodzaju osprzętu przy zachowaniu wysokiej wydajności i niskich kosztach eksploatacji.

Kabina

Nowy model Spire oferuje wszystkie zalety płynące z posiadania ciągnika marki Lamborghini. Kabina na czterech słupkach wyposażona w szyberdach pozwala na pełną kontrolę całego otoczenia ciągnika. Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie, dostosowuje się do wagi i wzrostu operatora, oferując wyjątkowy komfort pracy. Wszystkie przyrządy sterowanicze są ergonomicznie rozmieszczone wokół operatora.

Dane techniczne

  70 80 85 90 90.4 100.4 60 Target 70 Target 80 Target 85 Target 90 Target 90.4 Target
Moc maksymalna (KM/kW) 72/53 82/60,3 85/62,5 88/65 88/65 102/75 62/46,5 72/53 82/60,3 85/62,5 88/65 88/65
Moc homologowana (2000/25/EC) przy znamionowej prędkości obrotowej (KM/kW) 72/53 72/53 75/55 84/61,6 84/61,6 97/71,1 62/46,5 72/53 72/53 75/55 84/61,6 84/61,6
Moment maksymalny (Nm) 265 310 345 354 354 408 240 265 310 345 354 354
Liczba cylindrów / pojemność (il./cm³) 3/3000 3/3000 4/4000 3/2887 4/3849 4/3849 3/3000 3/3000 3/300 4/4000 3/2887 4/3849
Udźwig podnośnika (kg) 3000 (std) / 3600 (opc) 3000 (std) / 3600 (opc) 3000 (std) / 3600 (opc) 3000 (std) / 3600 (opc) 3000 (std) / 3600 (opc) 3000 (std) / 3600 (opc) 2650 (std) / 3600 (opc) 2650 (std) / 3600 (opc) 2650 (std) / 3600 (opc) 2650 (std) / 3600 (opc) 2650 (std) / 3600 (opc) 2650 (std) / 3600 (opc)
Szerokość maksymalna (mm) 1922 1982 1982 1982 1982 2142 1780 1922 1982 1982 1982 2142
Waga z kabiną (kg) 3200 3200 3300 3200 3300 3300 3200 3200 3200 3300 3200 3300

Tak dobra, że nazwaliśmy ją podwójnym numerem 1.

DEUTZ-FAHR prezentuje nową gamę ciągników o konwencjonalnej konstrukcji kołowej, wyposażonych w przekładnię bezstopniową TTV oraz silniki o mocy do 440KM. Są to największe i najmocniejsze modele ciągników w historii marki DEUTZ-FAHR. Prezentacja nowych modeli jest wynikiem prac badawczych, zastosowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz wsparcia społeczności zrzeszonej w ramach projekt 440HP. Największy i najmocniejszy ciagnik DEUTZ-FAHR jaki kiedykolwiek został stworzony.

SKONSTRUOWANY, BY MAKSYMALIZOWAĆ WYDAJNOŚĆ.

Modele ciągników rolniczych DEUTZ-FAHR Serii 9TTV to najnowocześniejsze, wysoce inteligentne ciągniki z silnikami wysokiej mocy, które pozwalają zmaksymalizować wydajność prowadzonych prac. Seria 9TTV to wyjątkowo wysoki poziom komfortu pracy, zautomatyzowane funkcje oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, a wszystko to przy zredukowanych kosztach eksploatacji i obsługi samego ciągnika.

INNOWACYJNE MODELE SERII 6TTV. MOCNY SILNIK, WYDAJNY NAPĘD BEZSTOPNIOWY.

Modele Serii 6TTV to najbardziej zaawansowana technologia opracowana przez inżynierów marki DEUTZ-FAHR w ciągniku łączącym doskonałe osiągi z najniższym poziomem zużycia paliwa i niedoścignionym komfortem operatora. Innowacyjne silniki Deutz z technologią oczyszczania spalin SCR z płynem AdBlue są jeszcze mocniejsze, wydajniejsze i bardziej ekologiczne niż kiedykolwiek wcześniej i tworzą perfekcyjne połączenie z przekładnią bezstopniową ZF. Giugiaro Design nadało modelom Serii 6TTV niepowtarzalny styl z futurystycznymi liniami błotników, pokrywy silnika i kabiny.

Silnik

EKONOMIA EKSPLOATACJI, KTÓRA WYRÓZNIA SERIĘ 6TTV NA RYNKU.

Silniki modeli Serii 6TTV oferują wiele zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które maksymalizują osiągi i minimalizują ilość zużywanego paliwa i emisję szkodliwych substancji zawartych w spalinach. Modele Serii 6TTV oferowane w konfiguracjach z silnikami cztero- i sześciocylindrowymi (z czterema zaworami na cylinder) marki Deutz posiadają układ dolotowy powietrza z turbosprężarką i zaworem WasteGate oraz Intercoolerem. Dzięki integralnemu elektronicznemu układowi sterowania wysoko-ciśnieniowym układem wtryskowym DCR (Deutz Common Rail) oraz układem oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction) modele Agrotron Serii 6TTV spełniają wymogi normy Tier 4i.

Wykorzystanie katalizatora SCR, który skutecznie redukuje emisje szkodliwych związków spalin, silniki te zużywają do 10% mniej paliwa niż poprzednie wersje tych jednostek napędowych ale bez układu SCR. Układ wtryskowy DCR wykorzystuje dwie pompy wtryskowe smarowane olejem silnikowym oraz specjalne komory spalania w celu generowania wysokich i stałych osiągów nawet podczas wykonywania najtrudniejszych zadań, natomiast ciśnienie wtrysku dochodzące do 1600 barów zapewnia błyskawiczne reakcje i spory zapas momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Innowacyjne silniki Serii 6TTV oferują nadzwyczajne osiągi przy małym wpływie na środowisko naturalne. Doskonale sprawdzają się róznych pracach; od orki po transport drogowy, od ogólnych prac w gospodarstwie po prace z maszynami montowanymi w kombinacjach na przednim i tylnym podnośniku.

Napęd

NAJWYŻSZA KLASA UKŁADÓW NAPĘDOWYCH.

Modele Serii 6TTV wyposażono w innowacyjną przekładnię bezstopniową Eccom, produkowaną przez firmę ZF. Przekładnia przekazuje moc od silnika na koła ciągnika dwoma strumieniami. Zdecydowanie większa część mocy jest przenoszona mechanicznie za pośrednictwem przekładni planetarnych i sprzęgieł wielotarczowych, natomiast pozostałą część układ przenosi poprzez hydrostat czyli pompę i silnik hydrauliczny. Prędkość silnika hydraulicznego można zwiększać lub zmniejszać zmianą wydatku pompy hydraulicznej. Odbywa się to w sposób płynny, bez żadnych nagłych skoków czy szarpnięć towarzyszących zazwyczaj zmianie biegów w tradyzyjnej przekładni mechanicznej.

Przekładnia modeli Serii 6TTV oferuje możliwość wyboru spośród trzech różnych trybów pracy: tryb manualny, WOM i automatyczny.

W trybie manualnym prędkość obrotowa silnika sterowana jest dźwignią gazu ręcznego,a prędkość jazdy sterowana jest przez pedał przyspieszenia i joystick wielofunkcyjny. W tym trybie modele z przekładnią TTV jeżdżą jak ciągniki z przekładnią mechaniczną, ale płynność zmiany przełożeń jest porównywalna z przekładniami CVT.

FW trybie WOM prędkość obrotowa WOM utrzymywana jest na stałym poziomie niezależnie od prędkości jazdy ciągnika (którą operator może dowolnie zmieniać). tryb WOM pokonuje główne ograniczenia konwencjonalnych przekładni mechanicznych: prędkość obrotowa WOM będzie zawsze taka sama dla danej prędkości pojazdu, ponieważ jest ona zależna od obrotów silnika oraz nie ma możliwości zmiany prędkości obrotowej WOM przy danej prędkości silnika bez zmiany przełożenia.

W trybie automatycznym elektroniczna jednostka automatycznie reguluje prędkość obrotową silnika w odniesieniu do obciążenia, w celu utrzymania stałej prędkości pojazdu. Oprócz możliwości wyboru jednego z trzech trybów pracy napędu, modele Serii 6TTV posiadają także trzy strategie pracy silnika: „Eco” zapewniająca najniższy poziom zużycia paliwa, „Power” zapewniająca maksymalną moc i obroty silnika oraz „Auto” i jest to ustawienie pośrednie pomiędzy dwoma wymienionymi startegiami.

WOM

PALETA PRĘDKOŚCI WOM - NOWY STANDARD UNIWERSALNOŚCI CIĄGNIKA..

Najwyższej klasy uniwersalność to cecha odróżniająca modele Agrotron Serii 6TTV. Dzięki czterem prędkościom tylnego WOM (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO) oraz opcji wyposażenia w WOM zsynchronizowan (tylko w przypadku skrzyni Eccom 1.3 w modelach cztero-cylindrowych) ciągniki te są w pełni kompatybilne z każdą maszyną. Prędkości są wybierane i załączane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków na podłokietniku. Modulowany start wałka zabezpiecza podzespoły maszyny jak i ciągnika przed przeciążeniem i uszkodzeniem.

Obsługa WOM jest prosta, oprócz przycisków uruchamiania napędu wałka, na wyświetlaczu pokazywana jest rzeczywista prędkości WOM, co pozwala operatorowi na pracę z dowolnym narzędziem zawsze w idealnych warunkach. W standardzie ciągniki wyposażone są w przyciski uruchamiania napędu WOM na błotnikach tylnych kabiny. Opcjonalnie dostęny jest podnośnik przedni o prędkości obrotowej 1000 obr./min (dostępny opcjoanlanie również w wariancie 1000ECO).

Hydraulika i podnośnik

ZAUTOMATYZOWANY, W PEŁNI STEROWALNY UKŁAD HYDRAULICZNY.

Konfiguracja podstawowa ukłądu hydraulicznego modeli Serii 6TTV obejmuje pompę Load Sensing o zmiennej wydajności wynoszącej maksymalnie 120 l/min (lub opcjonalną pompę o wydajności 160 l/min) oraz cztery sterowanych elektrohydraulicznie obwody. Opcjonalnie wyposażenie hydrauliki może wynosić do siedmiu obwodów. Dwa dodatkowe rozdzielacze mogą zostać zamontowane opcjonalnie z przodu ciągnika, tuż przy przednim podnośniku.

Wszystkie obwody oferują możliwość wykorzystania jednej z czterech funkcji: normalnego pompowania, pompowania czasowego, otwarcie rozdzielacza czyli funkcji Float oraz funkcji pompowania stałego czyli Detent. Ustawienia rozdzielaczy realizowane są przy użyciu przycisków na podłokietniku lub poprzez menu iMonitora 2 generacji.

Elektroniczny podnośnik tylny posiada udźwig maksymalny wynoszący 6200 kg w modelach cztero-cylindrowych i 9200 kg w modelach sześcio-cylindrowych. Podnośnik tylny wyposażony w układ elektronicznego sterowania EHR, który steruje ustawieniami pozycja/siła/mix, położeniem ramion, poślizgiem kół, szybkością ruchu ramion podnośnika i ogranicznikiem wysokości unoszenia ramion podnośnika. Pozostałe funkcje obsługiwane przez układ EHR to: szybkie zagłębianie w podłożu, tłumienie drgań podczas transportu maszyny na podnośniku, blokada podnośnika. Parametry pracy podnośnika tylnego wyświetlane są na ekranie iMonitora.

Podnośnik przedni, o udźwigu maksymalnie 3800 kg, oraz WOM pracującym z prędkością 1000 obr./min (lub alternatywnie 1000 ECO) jest również dostępny jako wyposażenie opcjonalne.

Hamulce

BEZPIECZEŃSTWO NA PIERWSZYM PLANIE.

W celu zapewnienia maksymalnego bezpueczeństwa, pewnej przyczepności oraz łatwości manewrowania podczas jazdy, układ elektronicznego sterowania załącza lub wyłącza napęd na cztery koła oraz blokadę mechanizmów różnicowych w zależności od prędkości jazdy i kąta skrętu kół przednich. Wszystkie modele Serii 6TTV wyposażone są w 100% blokadę mechanizmów róznicowych, co zapewnia utrzymanie trakcji w najcięższych warunkach polowych.

Hydrostatyczny układ kierowniczy jest wspomagany dedykowaną, niezależną pompą w celu zapewnienia całkowitej kontroli nad maszyną oraz płynnego i łatwego prowadzenia we wszystkich warunkach, nawet na obrotach biegu jałowego. Przy uruchomionym silnika oraz przekładni pracującej w trybie Auto lub WOM, dostępna jest również funkcja Power Zero (aktywnego zatrzymania). Przekładnia utrzymuje ciągnik w bezruchu bez potrzeby użycia hamulca postojowego, niezależnie od stopnia nachylenia terenu i obciążenia.

Bezpiecznego hamowania nigdy za wiele, dlatego Seria 6TTV jest również wyposażona w innowacyjny układ hamulcowy PowerBrake, który minimalizuje siłę nacisku na pedał wymaganą do hamowania oraz utrzymuje stałe ciśnienie w obwodzie hydraulicznym hamulca w celu zapewnienia natychmiastowej, mocnej i perfekcyjnie dostosowanej reakcji hamulców.

Układ ten obejmuje również dodatkowy akumulator awaryjny, który pozwala na nawet 10-krotne hamowanie ze wspomaganiem przy wyłączonym silniku. Sterowany elektronicznie hamulec postojowy EPB (Electronic Park Brake) zapewnia najwyższej klasy bezpieczeństwo nawet podczas zatrzymywania pojazdu na pochyłym terenie.

Kabina

KOMFORT PONAD WSZYSTKO.

Modele Serii 6TTV wyposażone są w kabinę MaxiVision, oferującą zaawansowane rozwiązania technologiczne połączone z najwyższej klasy komfortem. Dzięki sterowanemu elektronicznie automatycznemu układowi klimatyzacji i fotelowi z samopoziomującym układem pneumatycznej amortyzacji (lub opcjonalnie amortyzacją aktywną) kabina oferuje perfekcyjne środowiska pracy w doskonałym komforcie. Wszystkie przyciski sterowania światłami roboczymi i drogowymi umieszczono na nowym panelu na słupku kabiny.

Ergonomia została zoptymalizowania przez racjonalne i przejrzyste rozmieszczenie przyrządów oraz czytelne informacje dotyczące wszystkich parametrów pracy. Wszystkie dźwignie i przyciski są racjonalnie pogrupowane i rozmieszczone zgodnie z częstotliwością użytkowania, a elementy sterowania są oznaczone kolorystycznie, w celu umożliwienia ich natychmiastowej identyfikacji: każdy z kolorów odpowiada konkretnemu działaniu, co pozwala operatowi szybko i instynktownie wybrać i zastosować właściwy przycisk lub dźwignię.

Wszystkie parametry pracy ciągników Agrotron Serii 6TTV są stale pokazywane przez trzy różne urządzenia: wyświetlacz WorkDisplay (zamocowany na słupku kabiny po jej prawej stronie), który wyświetla stan głownych funkcji ciągnika; wyświetlacz Infocenter (na tablicy zegarów), zapewniający informacje o stanie silnika i wybranych systemów oraz iMonitor 2 generacji - innowacyjny interfejs multimedialny, umożliwiający oprócz regulacji funkcji ciągnika także sterowanie maszyn przez standard ISOBUS czy obsługę systemu rolnictwa precyzyjnego AGROSKY.

Stworzony z myślą o zapewnieniu pełnej kontroli nad wieloma różnymi dostępnymi funkcjami, iMonitor-2 pozwala operatorowi na wprowadzanie ustawień poprzez ekran dotykowy lub z poziomu panelu sterowania na najnowszej konsoli MMI wyposazonej w przyciski i pokrętło. 12-calowy ekran jest zamontowany na podłokietniku, natomiast cały układ zintegrowano z fotelem operatora.

Technologie

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE.

ComforTip Professional - możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Istnieje możliwość zapamiętania do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich. Oznacza to, że operator może stworzyć 16 różnych programów pod 16 różnych posiadanych maszyn. Kolejne funkcje w programie mogą być zmienane manualnie za pomocą przycisku umieszczonego na joysticku lubw sposób automatyczny - po okreslonym przez operatora czasie lub po przejechaniu określonego dystansu. Operator może tworzyć program w trakcie postoju wybierając kolejne funkcje w programie z dostępnej listy zadań w menu iMonitora. Jesli ciagnik nie jest wyposazony w iMonitor, operator może wprowadzać funkcje do programu wchodząc w tryb programowania i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

ISOBUS - ciągniki marki DEUTZ-FAHR oferują możliwość sterowania pracą maszyny poprzez standard ISOBUS. Jesli ciagnik wyposazony jest w iMonitor - nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników / komputerów / wyświetlaczy od producenta maszyny. Okno do sterowania (Terminal Wirtualny) widoczny jest na ekranie iMonitora ciągnika. Wystarczy jedynie wpiąć kabel od maszyny do gniazda ISOBUS w tylnej części ciągnika i otworzyć na ekranie iMonitora okno Termianala Wirtualnego.

AGROSKY - system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zalezy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadozny w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwujhąc wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jesli ciagnik nie ma iMonitora - ciągnik musi być doposazony o moniotorek z belką w dzialae Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy ukłąd kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: nalezy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamietać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

Dane techniczne

DWA RODZAJE UKŁADÓW NAPĘDOWYCH W SERII 6.

Seria 6 to perfekcyjne połączenie nowoczesnej technologii i nowatorskiego designu: już na etapie prac projektowych przyjęto założenie o konieczności zapewnienia najwyższej wydajności każdego z komponentów oraz maksymalnej ergonomii przyrządów sterowniczych. Gama modeli obejmuje zwrotne, bardziej kompaktowe modele z silnikami cztero-cylindrowymi o krótszym rozstawie osi, które są idealnym rozwiązaniem do różnego rodzaju prac ogólno-gospodarskich i polowych. Seria 6 to także mocne, większe modele z 6-cylindrowymi jednostkami napędowymi. Dzięki mocnym silnikom Deutz, wypróbowanym i przetestowanym przekładniom Powershift oraz rozpoznawalnej stylistyce opracowanej wspólnie z biurem projektowym Giugiaro Design, Seria 6 wyznacza standardy, za którymi mogą podążać inni. Dzięki wprowadzeniu innowacyjnej, zrobotyzowanej przekładni serii T7200 CShift z elektro-hydrauliczną zmianą biegów i półbiegów, modele Serii 6 są bardziej zaawansowane technologicznie niż kiedykolwiek wcześniej.

Silnik

MOCNE, NIEZAWODNE I EKONOMICZNE SILNIKI DEUTZ.

Silniki modeli Serii 6 oferują szerokie spektrum mocy. Motory wyposażone w nowoczesne rozwiązania pozwalają na uzyskanie maksymalnych osiągów: czterozaworowe głowice cylindrów, układ dolotowy powietrza z turbosprężarką i Intercoolerem, wysokociśnieniowy (do 1600 barów) układ wtryskowy DCR (Deutz Common Rail) z elektronicznym układem sterowania i system oczyszczania spalin SCR. Nowy kształt komór spalania w połaczeniu z wtryskiem DCR maksymalizuje osiągi oraz zapewnia wysoką moc nawet w najbardziej wymagających warunkach.

Wysoki moment obrotowy dostępny jest nawet przy bardzo niskich prędkościach obrotowych silnika. Silniki Deutz opracowano specjalnie do wykorzystania w rolnictwie. Jednostki napędowe oferują maksymalny moment obrotowy dostępny już przy 1600 obr./min i maksymalną mocą uzyskiwaną przy 1900 obr./min. Jednocześnie maksymalna moc jest dostępna w zakresie od 1600 do 2100 obr./min – przedział ten pokrywa cały zakres roboczy wykorzystywany w większości zastosowań w pracach polowych. Katalizator SCR maksymalizuje wydajność eliminując potrzebę stosowania układu recyrkulacji spalin i redukując poziom zużycia paliwa nawet o 10% w porównaniu z poprzednimi wersjami silników porównywalenj mocy. Zredukowane zużycie paliwa rekompensuje koszt zakupu AdBlue (32,5% wodnego roztworu mocznika).

Napęd

DWIE WERSJE UKŁADU NAPĘDOWEGO Z PÓLBIEGAMI POWERSHIFT.

Modele Serii 6 oferują najwyższy poziom wydajności i zaawansowane rozwiązania technologiczne. Ciągniki wyposażono w przekładnię ZF T7200. Seria 6 dostępna jest także z innowacyjnym systemem elektro-hydraulicznej zmiany biegów i półbiegów w modelach oznaczonych symbolami CShift. W tych modelach operator może w łatwy sposób wybierać kazdy z sześciu dostępnych biegów przy pomocy joysticka wielofunkcyjnego, bez konieczności wciskania pedału sprzęgła lub korzystania z tradycyjnej dźwigni zmiany biegów.

Modele Serii 6 oferują również wysoką wydajność i doskonale osiągi w wariantach dysponujących cztero- lub sześcio-biegową skrzynią i klasyczną dźwignią zmiany biegów. Sześciobiegowa skrzynia biegów ZF z czterema półbiegami Powershift dla każdego biegu głownego, superreduktor oraz elektrohydrauliczny rewers znaleźć można w modelach od 6150 w górę. W sumie do dyspozycji operatora jest w tym układzie 40 odpowiednio wystopniowanych przełożeń do jazdy do przodu i do tyłu.

Rewers elektrohydrauliczny z możliwością regulacji szybkości reakcji pozwala operatorowi na zmianę kierunku jazdy (przód/tył) nawet podczas jazdy przy prędkościach do 12 km/h. Rozwiązanie to maksymalizuje łatwość manewrowania modelami Serii 6, sprawiając, że zawracanie na uwrociach pola jest szybsze i łatwiejsze.

Funkcja APS - Automatic Powershift, oferowana standardowo w wersji P i Cshift oraz dostępna opcjonalnie dla pozostałych wersjach, zmienia przekładnię w całkowicie automatyczny układ, dobierając najbardziej odpowiednie przełożenie z czterech dostępnych półbiegów Powershift. Półbiegi zmieniane są automatycznie w zależności od obciążenia silnika i prędkości jazdy bez potrzeby dokonywania ustawień przez operatora: krótkie czasy reakcji tego układu są doskonałym rozwiązaniem gdy wymagane są częste zmiany przełożeń.

Modele Cshift z joystickiem wielofunkcyjnym zamiast dźwigni zmiany biegów stanowią doskonałą alterantywę dla modeli w standardowej kompletacji wyposażenia. Są odpowiedzią na rosnące oczekiwania użąytkowników ciągników marki DEUTZ-FAHR. Biegi głowne zmieniane są poprzez odchylenie joysticka z jednoczesnym wciśnięciem przycisku na jego tylnej ściance. Aby zmienić półbieg Powershift operator musi tylko odchylić joystick. Szybka zmiana półbiegów i biegów sprawia, że ciągnik doskonale radzi sobie w ciężkich pracach polowych.

WOM

PEŁNA PALETA PRĘDKOŚCI WOM.

Pełen wybór prędkości obrotowych WOM zwiększa wszechstronności ciągnika. Agrotron Serii 6 oferuje cztery prędkości wałka – dwie standardowe prędkości 540 i 1000 obr./min, oraz dwie prędkości ekonomiczne ECO (napęd wałka przy zredukowanych obrotach silnika). Prędkości wybierane są w wersji standardowej ciągnika za pomocą dźwigni na prawej konsoli, a uruchamiane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków. Modulowany start wałka zabezpiecza osprzęt przed uszkodzeniem. Na wyświetlaczu LCD pojawia się informacja na temat rzeczywistej prędkości WOM, co pozwala operatorowi na pracę z dowolnym osprzetem zawsze w idealnych warunkach.

Dostępna jest funkcja AutoWOM do automatycznego włączania napędu WOM, która uruchamia lub rozłącza napęd wałka w trakcie ruchu ramion podnośnika góra/dół. Standardowo, modele Serii 6 wyposażone są w przyciski sterowania WOM na błotnikach tylnych. Podnośnik przedni oraz WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min lub 1000ECO - oferowany jest jako wyposażenie opcjonalne. Po jego zamontowaniu ciągnik może wykonywać prace z osprzętem montowanym na przednim jak i tylnym podnośniku - na przykład zestawy kosiarek dyskowych DEUTZ-FAHR. To znacznie podnosi wydajność prowadzonych prac.

Hydraulika i podnośnik

WYDAJNA HYDRAULIKA, DUŻA LICZBA OBWODÓW - PEŁNE STEROWANIE.

Układ hydrauliczny modeli Serii 6 wykorzystuje pompę o stałym wydatku 83 l/min do zasilania rozdzielaczy i podnośnika oraz niezależną, dedykowaną pompę o wydajności 42 l/min przewidzainą do wspomagania hydrostatycznego układu kierowniczego. Oddzielna pompa wspomagania zapewnia płynne i komfortowe prowadzenie ciągnika nawet wtedy, gdy operator korzysta z maszyn napędzanych hydraulicznie, a silnik ciągnika pracuje na biegu jałowym. Konfiguracja podstawowa układu obejmuje maksymalnie cztery pary obwodu hydraulicznego sterowane za pomocą trzech dźwigni - jednej dźwigni krzyżowej obsługującej dwa obwody i dwóch odrębnych dźwigni dla pozostałych dwóch obwodów.

Wersja „P” oraz CShift została wyposażona w cztery obwody sterowane elektrohydraulicznie. W tych modelach układ hydrauliczny może oferować do siedmiu obwodów. Dla bardziej wymagających zadań, konfiguracja wyposażenia może być uzupełniona o pompę Load-Sensing o wydajności 120 l/min. Funkcja wykrywania obciążenia reguluje wydatek oleju z pompy w odpowiedzi do rzeczywistego zapotrzebowania poszczególnych odbiorników na olej. Zastosowanie pompy o zmiennej wydajności redukuje straty mocy i zużycie paliwa, wydłużając jednocześnie trwałości podzespołów.

Wszystkie modele Serii 6 wyposażono w złącza hydrauliczne typu „push-pull” pozwalające na bezproblemowe podłączanie przewodów hydraulicznych – nawet pod ciśnieniem. Złącze Power-Beyond jest przydatne podczas pracy z osprzętem o bardzo wysokim zapotrzebowaniu na olej. Olej pod ciśnieniem dostarczany jest bezpośrednio z pompy hydraulicznej do jednego lub kilku silników hydraulicznych osprzętu, olej przepływa przez krótszy i mniej złożony układ, maksymalizując wydajność hydrauliczną i znacznie obniżając poziom zużycia paliwa.

Podnośnik tylny z elektronicznym układem sterowania EHR oferuje udźwig maksymalny 6200 kg w modealch cztero-cylindrowych i modelu 6140 lub 9200 kg w sześcio-cylindrowcach. Opcjonalny podnośnik przedni posiada udźwig maksymalny wynoszący 3800 kg lub 4000 kg w zależności od modelu. Elektroniczny układ sterowania EHR pozwala na sterowanie głębokością pracy, położeniem ramion podnośnika, pozycją, siłą, mix. Radar uzupełnia funkcjonalność ciągnika o kontrolę poślizgu kół.

Hamulce

NA PIERWSZYM MIEJSCU BEZPIECZEŃSTWO.

Napęd na cztery koła oraz przednia i tylna blokada mechanizmu różnicowego są załączane w funkcji ASM automatycznie, co maksymalizuje wydajność i sterowność ciagnika w każdych warunkach. Układ działa w opraciu o sygnały z czujników na temat prędkości jazdy oraz kąt skrętu kół. Operator może w pełni skupić się na wykonywanej pracy, nie dbając o sterowanie napędem i blokadą. Oprócz doskonałej trakcji, system zwiększa komfort pracy operatora.

Kolejną opcją zwiększającą osiągi układu kierowniczego jest układ SDD (Steering Double Displacement). Składa się on z podwójnej pompy (125 cm³ każda z nich). Druga pompa uruchamiana jest przez operatora za pomocą przycisku.

Dla zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, modele Serii 6 mogą zostać wyposażone w układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na osi przedniej oraz układ hamulcowy PowerBrake zapewniający nadzwyczajną siłę hamowania już przy minimalnym nacisku na pedał hamulca.

W celu całkowicie bezpiecznego manewrowania i agregatowania osprzętu, modele Serii 6 mogą zostać wyposażone w kamerę cofania, która uruchamia się automatycznie po wybraniu kierunku wstecznego.

Kabina

PRZESTRZEŃ, KOMFORT, ERGONOMIA - KABINA S-CLASS 2.

Nowa kabina S-Class 2 została zaprojektowana dla zapewniania nadzwyczajnego komfortu i stworzenia idealnego środowiska pracy operatora. Wykończenie wnętrza nowej kabiny oferuje nową kolorystykę materiałów. Nowe, trójramienne koło kierownicy z elementami imitującymi aluminium, podłokietnik wielofunkcyjny z wszystkimi głównymi przyrządami sterowniczymi oraz przygotowanie do instalacji radia z czterema głośnikami to wyposażenie standardowe modeli Serii 6. Stopnie antypoślizgowe z zabezpieczonymi krawędziami ułatwiają wsiadanie i wysiadanie z kabiny; oświetlenie wnętrza uruchamiane jest automatycznie po otwarciu drzwi. Dodatkowe reflektory robocze zapewniają maksymalne bezpieczeństwo prac prowadzonych w nocy.

Fotel operatora, standardowo wyposażono w układ pneumatycznej amortyzacji, układ amortyzacji aktywnej dostępny jest jako wyposażenie opcjonalne. Kabina jest wyjątkowo przestronna i obszerna oraz zapewnia imponującą widoczność w zakresie do 320 stopni dookoła ciągnika. Wszystko dzięki dużym szybom oraz otwieranemu szklanemu szyber-dachowi. Wydajny układ klimatyzacji z czternastoma regulowanymi nawiewami utrzymuje idealną temperaturę we wnętrzu kabiny w każdych warunkach. Specjalne filtry kabinowe (aktywne filtry węglowe dostępne opcjonalnie) zapewniają wysoką jakość powietrza dostarczanego do wnętrza kabiny. Pakiet oświetlenia jest równie imponujący: 15 reflektorów roboczych (sześć z przodu i dziewięć z tyłu) zapewnia najlepszą widoczność, nawet podczas prac w całkowitych ciemnościach.

A w celu uzyskania jeszcze większego komfortu, kabina S-Class 2 dostępna jest z układem amortyzacji mechanicznej lub pneumatycznej, klimatyzacją automatyczną oraz podgrzewanymi lusterkami wstecznymi.

Oprzyrządowanie modeli Serii 6 CShift obejmuje funckję programowania ComforTip oraz interfejs multimedialny iMonitor pierwszej generacji, który umożliwia operatorowi kontrolę nad wszystkimi funkcjami i układami ciągnika (podnośnik, WOM, rozdzielacze, silnik, przekładnia, układ ASM, zawieszenie kabiny), zapewnia informacje o osiągach (zużycie paliwa, wydajność, przepracowany obszar), obsługuje ISOBUS umożliwiając podłączanie kompatybilnego osprzętu.

Standard ISOBUS 11783 oferuje możliwości podłaczania maszyn plug&play, bez konieczności instalacji dodatkowych ekranów / sterowników maszyny.

Technologie

TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE WYDAJNOŚCI I KOMFORTU.

ComforTip Professional - możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Istnieje możliwość zapamiętania do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich. Oznacza to, że operator może stworzyć 16 różnych programów pod 16 różnych posiadanych maszyn. Kolejne funkcje w programie mogą być zmienane manualnie za pomocą przycisku umieszczonego na joysticku lubw sposób automatyczny - po okreslonym przez operatora czasie lub po przejechaniu określonego dystansu. Operator może tworzyć program w trakcie postoju wybierając kolejne funkcje w programie z dostępnej listy zadań w menu iMonitora. Jesli ciagnik nie jest wyposazony w iMonitor, operator może wprowadzać funkcje do programu wchodząc w tryb programowania i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

ISOBUS - ciągniki marki DEUTZ-FAHR oferują możliwość sterowania pracą maszyny poprzez standard ISOBUS. Jesli ciagnik wyposazony jest w iMonitor - nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników / komputerów / wyświetlaczy od producenta maszyny. Okno do sterowania (Terminal Wirtualny) widoczny jest na ekranie iMonitora ciągnika. Wystarczy jedynie wpiąć kabel od maszyny do gniazda ISOBUS w tylnej części ciągnika i otworzyć na ekranie iMonitora okno Termianala Wirtualnego.

AGROSKY - system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zalezy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadozny w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwujhąc wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jesli ciagnik nie ma iMonitora - ciągnik musi być doposazony o moniotorek z belką w dzialae Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy ukłąd kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: nalezy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamietać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

Dane techniczne

STWORZONY Z MYŚLĄ O PROFESJONALISTACH

Nowy 8280 TTV jest niezawodnym, wydajnym i w pełni skomunikowanym ciągnikiem, dysponującym technologią opracowaną w odniesieniu do potrzeb profesjonalnych rolników i usługodawców.

Nowy 8280 TTV dysponuje najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi marki DEUTZ-FAHR, pozwalającymi najbardziej efektywnie wykorzystać pełen potencjał ciągnika. Przekłada się to na oszczędność czasu i kosztów. Dzięki podwójnie turbodoładowanemu silnikowi generującemu moc 287 KM oraz skrzyni o prędkości 40 km/h SuperECO, przedniemu WOM o dwóch prędkościach, model 8280TTV jest wydajny i zwinny na polu oraz w transporcie. Regulowane, inteligentne zawieszenie przedniej osi oraz jeszcze bardziej komfortowa kabina MaxiVision sprawiają, że nowy 8280 TTV sprawdza się nawet w najbardziej wymagających warunkach.

WYDAJNOŚĆ ODPOWIADAJĄCA TWOIM POTRZEBOM.

Prace wykonywane w rolnictwie są bardzo zróżnicowane. Każde gospodarstwo wypracowało swoją własną, całkowicie odmienną strategię dla osiągnięcia sukcesu. Niezależnie od skali działalności, czy też charakteru wykonywanej pracy, łączy je jedna wspólna cecha – mają być rentowne. Dlatego właśnie technologia stosowana w ciągnikach rolniczych musi być w 100% dostosowana do potrzeb użytkownika. Orka, siew, uprawa, transport, zbiór plonów, prace ładowaczem czołowym – rolnicy wykonujący te prace chcą w pełni decydować o sposobie wykorzystania i niezbędnych funkcjach swojego ciągnika. Mając to na uwadze, marka DEUTZ-FAHR opracowała nową Serię 6. Dzięki bogatej ofercie obejmującej 12 modeli ciągników z silnikami o mocy w zakresie od 156 do 226 KM, możliwością wyboru dwóch wariantów rozstawów osi, trzech rodzajów przekładni, dwóch typów kabin o różnych poziomach komfortu i szeregu dodatkowych opcji wyposażenia, nasi klienci otrzymują najlepsze w tej klasie ciągników połączenie wyjątkowej technologii. Wraz z pojawieniem się Serii 6, marka DEUTZ-FAHR w zupełnie nowy sposób zdefiniowała pojęcie łatwości konfigurowania wyposażenia ciągnika.

Silnik

OPTYMALNE POŁĄCZENIE NAJNOWSZYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH.

Nowa Seria 6 została wyposażona w silnik, który został całkowicie przeprojektowany pod kątem wymogów związanych z ochroną środowiska i redukcją kosztów eksploatacji. Nowa jednostka napędowa Deutz 6.1 Euro 4 (Tier4 Final) oferuje minimalny czas reakcji na zmiany obciążenia, zapewnia większy zapas mocy i możliwość wykorzystania wysokiego momentu obrotowego, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i AdBlue.

Zmieniony układ wydechowy, wyposażono w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz dodatkowo DPF (filtr cząstek stałych) z pasywną regeneracją. W porównaniu do filtrów aktywnych, DPF oferuje trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, zredukowane zużycie paliwa, zredukowana temperatura samego filtra w czasie regeneracji. Pozwala to zaoszczędzić paliwo i pieniądze, a jednocześnie spełnić wymagania obowiązujących aktualnie norm emisji spalin. W modelach TTV odpowiednią sprawność silnika zapewnia także wentylator Electronic Visco. Silnik Deutz 6.1 Euro 4 (Tier4 Final) – nowoczesna niemiecka technologia – jest synonimem praktycznej wiedzy i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej osiągnąć maksymalną wydajność.

Napęd

POWERSHIFT, RCSHIFT LUB TTV: WYBÓR TYPU PRZEKŁADNI NALEŻY DO CIEBIE

Do czego może służyć ciągnik DEUTZ-FAHR nowej Serii 6? Prace w gospodarstwie, na terenach zielonych, w transporcie, w pracach z ciężkimi maszynami na polu, a może połączenie wszystkich wymienionych prac? Niezależnie od potrzeb, w ofercie modeli nowej Serii 6 zawsze znajdziemy właściwą przekładnię, która odpowie na wymagania operatora i spełni wszystkie oczekiwania pod względem ekonomicznym.

5 biegów głównych plus 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu. Łączna liczba biegów 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27) maksymalna prędkość jazdy wynosi 40 lub 50 km/h (odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa o ruchu drogowym), przy zredukowanych obrotach silnika.

W pełni zautomatyzowana przekładnia RCshift oferuje 5 biegów przekładni zrobotyzowanej plus 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu przy łącznej liczbie biegów 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27). Przekładnia umożliwia osiągnięcie wysokich prędkości i dużą siłę uciągu.

Jest wydajna i wygodna w obsłudze. Oto cechy przekładni TTV. Efektywny i niezawodny układ przekładni umożliwia bezstopniową zmianę przełożeń oraz uzyskanie optymalnej mocy silnika bez zbędnych obciążeń lub strat paliwa, co przekłada się na łatwiejszą i bardziej wydajną pracę. Dzięki takim funkcjom przekładni TTV, można szybko uzyskać żądaną prędkość, a ciągnik prowadzi się wygodnie i bezpiecznie, szczególnie podczas jazdy po drogach.

Wszystkie przekładnie są łatwe w obsłudze. Można je zaprogramować w prosty sposób i łatwo monitorować ich działanie na pokładowych wyświetlaczach. Każda z nich oferuje doskonałą wydajność, precyzję i skuteczność. Ale najbardziej wyjątkowe w nowej Serii 6 jest to, że można dowolnie wybierać żądany poziom technologii i sposobu zmiany biegów.

WOM

NAJLEPSZE PERSPEKTYWY PRACY

Przy czterech prędkościach WOM (540/540 ECO/1000/1000 ECO) z tyłu i dwóch (1000 lub 1000ECO) z przodu, wszystkie prace mogą być wykonywane bardzo sprawnie. Dzięki niższej prędkości obrotowej silnika w prędkościach ECO, ciągnik oferuje najwyższą wydajność prac przy zredukowanym zużyciu paliwa. Proporcjonalne sterowanie WOM zapobiega szarpnięciom przy uruchomieniu i chroni podzespoły ciągnika oraz przekładnię. InfoCentrePro zapewnia czytelny przekaz informacji dotyczących funkcji układu hydraulicznego i WOM. Wszystkie funkcje układu hydraulicznego i WOM można łatwo ustawić i zmieniać za pomocą konsoli po prawej stronie lub podłokietnika w kabinie.

Hydraulika i podnośnik

PRZYGOTOWANY DO RÓŻNYCH ZADAŃ W SZEROKIM ZAKRESIE

Układ hydrauliczny nowej Serii 6 służy do wykonywania bardzo wielu różnych funkcji. Można wybierać pomiędzy sterowaniem mechanicznym i elektrohydraulicznym, a operator ma do dyspozycji aż pięć obwodów układu hydraulicznego z tyłu i dwa z przodu, a także pompę o wydajności 170 l/min. Udźwig tylnego podnośnika wynosi aż 10.000 kg. Wszystkie wejścia hydrauliczne w modelach z kabiną MaxiVision 2 są sterowane proporcjonalnie, dzięki czemu można w bardzo precyzyjny sposób kierować pracą maszyn. W modelach TTV zamontowano oddzielny zbiornik oleju. To znacznie wydłuża okresy międzyprzeglądowe. Pompy o stałym lub zmiennym wydatku spełniają wymagania klientów. Nowy układ hydrauliczny Serii 6TTV pozwala na wyposażenie ciągnika w przedni podnośnik z funkcją sterowania położeniem. Zmieniono sposób zamontowania przedniego podnośnika tak, aby mógł współpracować z przednim zawieszeniem. Takie rozwiązanie sprawia, że konstrukcja maszyny jest kompaktowa i w maksymalnym stopniu ułatwia sterowanie, oferując przy tym udźwig 5.480 kg dzięki 2 specjalnym obwodom układu hydraulicznego. Tuż obok przedniego podnośnika umieszczono także dodatkowe gniazdo ISOBUS.

Hamulce

ZERO KOMPROMISU POMIĘDZY BEZPIECZEŃSTWEM I KOMFORTEM JAZDY

Nowa przednia oś z układem amortyzacji i układ hamulcowy Serii 6 są unikalne w tej klasie ciągników. Przednia oś jest obecnie wyposażona w działający dwukierunkowo siłownik hydrauliczny oraz wydłużoną drogę przekładni. To znacznie zwiększyło efekt działania układu. Zawieszenie przedniej osi jest elektroniczne. W zależności od intensywności hamowania oraz prędkości jazdy, aktywowana jest amortyzacja na jednym z trzech poziomów – włączenie systemu Anti-Dive i Anti-Rise, wykorzystanie kompletnego układu zawieszenia do prac polowych lub na drodze lub całkowita blokada układu zawieszenia. Aby zwiększyć rozstaw kół lub stabilność potrzebną do prac transportowych, można opcjonalnie zamówić specjalne dystanse o wymiarach 50 mm i 100 mm. Seria 6 TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysokowydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi (6205 oraz 6215 TTV). Dodatkowo, wspomagany układ hamulcowy zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca. Żaden inny klasyczny ciągnik nie oferuje przedniej osi, suchych hamulców tarczowych i układu hamulcowego ze wspomaganiem oraz tak wysokiego poziomu bezpieczeństwa, szczególnie przy dużych prędkościach.

Modele TTV są wyposażone w hamulec postojowy EPB: automatyczny układ hamulców blokujący tylne tarcze hamulcowe. EPB rozłącza się automatycznie, gdy włączany jest rewers kierunku jazdy i załącza się automatycznie, gdy operator opuści fotel. Modele TTV mogą być również wyposażone w nowy hamulec silnikowy (wydechowy), dzięki czemu siła hamowania jest o 40 % większa. Jest to szczególnie ważne podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem, ponieważ wtedy ten układ zapobiega przegrzaniu się hamulców. Jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są mniejsze. Obsługa jest łatwa i intuicyjna. Hamulec wydechowy działa po naciśnięciu pedału, który steruje specjalnym zaworem. Skuteczność hamowania jest optymalizowana automatycznie, w zależności od wybranego trybu napędu (Auto, Manual, WOM).

Kabina

OFERTA OBEJMUJE NIEZLICZONE OPCJE WYPOSAŻENIA KABIN: WYBÓR NALEŻY DO PAŃSTWA

Podsumowując, im wyższy komfort jazdy i obsługi maszyny, tym mniej męcząca praca. A im mniej męcząca jest praca, tym lepsze są jej rezultaty. Z tego powodu, wszystkie modele Serii 6 zostały wyposażone w kabiny najwyższej klasy. Unikalne na rynku: Oferujemy zróżnicowane wyposażenie, parametry i poziomy komfortu. Wybór zależy wyłącznie od preferencji klienta. Wszystko w zgodzie z przeznaczeniem ciągnika, stosownie do potrzeb operatora i w zależności od warunków ekonomicznych. Bez względu na wymagania, nowa Seria 6 to dobry wybór. W zależności od wyposażenia kabiny MaxiVision lub MaxiVision 2, istnieje możliwość wyboru różnych poziomów obsługi. Od prostych mechanicznych elementów manualnego sterowania do najbardziej zaawansowanych wersji wyposażenia sterowaniem elektronicznym. Szyberdach jest obecnie oferowany w trzech wersjach – przesuwna pokrywa, szyberdach ze szkłem absorbującym promieniowanie UV lub dach z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym. Cokolwiek Państwo wybierzecie, nowa Seria 6 spełni Wasze wymagania.

MAXIVISION I MAXIVISION 2: WSZYSTKO DLA NAJWYŻSZEGO KOMFORTU

Unikalność nowoczesnej kabiny MaxiVision lub MaxiVision 2, zobaczyć można zarówno z zewnątrz jak i po zajęciu miejsca w jej wnętrzu. W zakresie prostoty obsługi i ergonomii, w nowych modelach Serii 6 zadbano o każdy szczegół, wykorzystując najnowsze rozwiązania i technologie. Panel wskaźników InfoCentrePro wyposażono w 5-calowy kolorowy ekran, dostarczający operatorowi informacje na temat parametrów pracy ciągnika. Także w tym zakresie zadbano o maksymalną wygodę oraz czytelny i szybki przekaz informacji. Modele TTV wyposażono w zamontowany na prawym słupku dodatkowy wyświetlacz WorkDisplay z możliwością odczytu parametrów pracy w czasie rzeczywistym. Zredukowano hałas dobiegający z komory silnika, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną, ponieważ kabina i przedział silnika nie są połączone. Nowa maska nawiązuje do najnowszej, awangardowej stylistyki nowych modeli ciągników marki DEUTZ-FAHR. Kompaktowa konstrukcja pokrywy silnika zapewnia jednocześnie bardzo dobrą widoczność przestrzeni przed ciągnikiem. Operator ma także optymalny podgląd na maszynę za ciągnikiem, ponieważ kabinę odsunięto do tyłu. Aby umożliwić precyzyjne i maksymalnie wydajne wykonywanie prac w każdych warunkach, ciągnik może być wyposażony w opcjonalny pakiet oświetlenia LED oferujący strumień światła o mocy 40000 lumenów z 16 reflektorami roboczymi. Inne funkcje, które zwiększają wygodę i funkcjonalność to jasne, oznaczone kolorami przyrządy sterownicze, duże okna i nowy system zamykania drzwi. Układ klimatyzacji – także automatycznej – zapewnia optymalną temperaturę we wnętrzu kabiny, a jednocześnie największa liczba regulowanych dysz nawiewów w tej klasie ciągników gwarantuje równomierne rozprowadzanie powietrza, niedostępne w innych oferowanych obecnie modelach ciągników. Decydując się na kabinę MaxiVision lub MaxiVision 2, operator może spodziewać się, że będzie pracował wydajnie w komfortowych warunkach.

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone